Uncategorized

عوارض تغییر جنسیت مرد به زن

از ابتدای خلقت، انسان در قالب دو جنس مونث و مذکر آفریده شده است که این دو جنس شکل ظاهری و رفتار متفاوت با یکدیگر دارند. به عبارتی زن ها شکل ظاهری و خصوصیات زنانه دارند و در مقابل نیز مردان شکل و ویژگی های مردانه مخصوص به خود دارند اما در این میان ممکن افرادی باشند که هویت جنسی  آن ها با هویت بیولوژیکی آن ها هماهنگ نباشد به طور مثال یک مرد ممکن است هویت جنسی و رفتار های زنانه داشته باشد اما در قالب یک مرد آفریده شده باشد به این حالت که ممکن است هم برای مرد و هم زن به وجود بیاید آشفتگی جنسی می گویند.اگر به هر دلیل نیاز است که به تطابق جنسیتی اقدام کنید سابلیمینال تغییر جنسیت مرد به زن در کنار شماست تا این پروسه برای شما راحتتر و آسانتر و سریعتر و با کمترین هزینه و تا جای ممکن طبیعی تر اتفاق بیفتد و انرژی زنانه در شما بیشتر شود. برای این کار روی لینک تغییر جنسیت مرد به زن کلیک کنید.

در این مقاله می خواهیم به توضیح تغییر جنسیت و عوارض تغییر جنسیت مرد به زن بپردازیم پس اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قصد انجام این عمل را دارید و می خواهید با عوارض تغییر جنسیت مرد به زن آشنا شوید با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

عوارض تغییر جنسیت مرد به زن

تغییر جنسیت مرد به زن یعنی چه؟

همان طور که گفته شد در میان همه ی انسان ها ممکن است افرادی باشند که دچار آشفتگی جنسی باشند. معمولا چنین افرادی هویت جنسی خود را با شکل ظاهری یا هویت بیولوژیکی خود مطابق نمی دانند به طور مثال یک فرد در قالب و شکل یک مرد باشد اما احساسات و عواطف و همچنین بسیاری از رفتار های او همانند زنان باشد چنین مردانی معمولا دوست دارند که همانند زنان لباس بپوشند و رفتار کنند و یا حتی بسیاری از این مردان صدایی شبیه به زنان دارند. افرادی که دچار این عارضه در جنسیت خود هستند دچار علائمی مانند افسردگی، کاهش اعتماد به نفس و گوشه گیر شدن می شوند و بسیاری از روابط اجتماعی آن ها  چار مشکل می شود در چنین شرایطی فرد ممکن است به فکر عمل تغییر جنسیت باشد. عمل تغییر جنسیت شامل سه مرحله روان درمانی، هورمون درمانی و مرحله آخر یعنی عمل جراحی می شود. مرحله روان درمانی و هورمون درمانی مراحل اولیه تغییر جنسیت هستند در این مراحل پزشکان سعی بر این دارند با استفاده از جلسه های مشاوره و هورمون درمانی به فرد کمک کنند که به جنسیت اصلی خود برگردد در این مراحل معمولا از فرد خواسته می شود که با لباس های زنانه و استفاده از وسایل مربوط به زنان در جمع حضور پیدا کند.

 

قبل از ادامه لازم هست بگویم که اگر به هر دلیل نیاز است که به تطابق جنسیتی اقدام کنید سابلیمینال تغییر جنسیت زن به مرد در کنار شماست تا این پروسه برای شما راحتتر و آسانتر و سریعتر و با کمترین هزینه و تا جای ممکن طبیعی تر اتفاق بیفتد و انرژی مردانه در شما بیشتر شود. برای این کار روی لینک تغییر جنسیت زن به مرد کلیک کنید.

مرحله ی آخر از مراحل تغییر جنسیت انجام عمل جراحی است ، عمل جراحی تغییر جنسیت عملی برگشت ناپذیر است. عمل جراحی تغییر جنسیت معمولا در چند مرحله انجام می شود و طی این مراحل اندام جنسی مردانه با استفاده از روش های جراحی پیشرفته برداشته می شود و اندام جنسی زنانه جایگزین آن می شود البته طی مراحل دیگری نیز اگر فرد تمایل داشته باشد سایر عمل های دیگر نیز همانند پروتز سینه و جراحی های مربوط به لب و پیشانی نیز انجام می شود.

برخی از عوارض تغییر جنسیت مرد به زن

برخی از عوارض تغییر جنسیت مرد به زن

هر عمل جراحی که روی انسان صورت می گیرد از جنبه درمانی آن که بگذریم ممکن است  عوارضی را نیز برای انسان در پی داشته باشد. عمل تغییر جنسیت نیز ممکن است عوارضی را برای فرد در پی داشته باشد پس با ادامه مطالب با ما همراه باشید تا به توضیح برخی از عوارض تغییر جنسیت مرد به زن بپردازیم.

همچنین اگر که به دنبال کاهش سایز سینه های خود و زنانه تر کردن آن هستید روی لینک کاهش سایز سینه کلیک کنید. این آلبوم فوق العاده که در مجموعه معتبر سابلیمیران تولید شده در کنار شماست.

۱-شاید یکی از مهمترین عوارضی که عمل تغییر جنسیت ممکن است به دنبال داشته باشد احساس ندامت و پشیمانی بعد از عمل باشد، همانطور که گفته شد عمل تغییر جنسیت عملی برگشت ناپذیر است بنابراین قبل از انجام این عمل باید از تصمیم خود مطمئن بود و همه جنبه های بعد از انجام دادن عمل را نیز در نظر گرفت و تا حد امکان یکسال قبل از انجام عمل سعی شود با لباس و وسایل زنانه در اجتماع حضور پیدا کند تا از تصمیم خود برای انجام عمل تغییر جنسیت مطمئن شود در این صورت احتمال ندامت و پشیمانی بعد از عمل بسیار کمتر خواهد بود.

۲-یکی دیگر از عوارضی که بعد از انجام عمل تغییر جنسیت ممکن است برای فرد رخ دهد باریک و یا بسته شدن واژن است. زمانی که عمل تغییر جنسیت انجام می شود واژن جایگزین آلت تناسلی مرد می شود و این امکان  جود دارد که با گذشت زمان واژن باریک یا بسته شود وجود این شرایط برای افراد متاهل مشکلاتی از قبیل درد هنگام رابطه را در پی دارد.

۳-از دیگر عوارض تغییر جنسیت مرد به زن می توان به بسته شدن مجاری ادرار اشاره کرد، بعد از انجام عمل تغییر جنسیت مجاری ادرار ممکن است بسته و یا باریک شود وجود این مشکل باعث احساس درد هنگام ادرار و یا کاهش قابل توجه میزان ادرار را برای فرد به دنبال داشته باشد.

۴-یکی از عوارض شایع عمل تغییر جنسیت مرد به زن این است که با گذشت مدت طولانی از عمل فرد ممکن است دچار ناتوانی جنسی و عدم توانایی رسیدن به ارگاسم شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا