سرگرمی

طالع بینی واقعی | متولدین این ماه ها بعد از یک سال دوستی علاقه خود را از دست می دهند آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

اینجا را کلیک کنید تا بفهمید مردان مخفیانه چه می خواهند اما هرگز نمی توانند به شما بگویند.

آوریل

علامت آوریل که به دلیل ماهیت ماجراجویانه اش شناخته می شود، برای آزادی و استقلال ارزش قائل است. اگر احساس محدودیت کنند، متعهد نگه داشتن آنها به یک رابطه طولانی مدت، می تواند چالش برانگیز باشد. به آنها فضایی بدهید تا اهداف و علایق شخصی خود را دنبال کنند.

همچنین، با حرکات یا فعالیت های غیرمنتظره، خودانگیختگی را وارد رابطه کنید. عنصر غافلگیری طرف ماجراجویانه آنها را قلقلک خواهد داد. در ملاقات شادی خواهید یافت. همه ما می دانیم که شما راحت هستید که سرسخت باشید، آن شاخ ها را قفل کنید و از تکان خوردن امتناع کنید، اما چیزی در مورد این حریف وجود دارد که احساس می کند یک روح خویشاوند است.

نیمی دیگر با نظرات مخالف برگه ای که به شما کمک می کند نه تنها موضع خود را در مورد چیزی بیان کنید، بلکه به شما کمک می کند خلاف آن را نیز آشکار کنید. نگران کننده ترین ویژگی شما ممکن است امتناع شما از توضیح دادن خودتان باشد، اما این رویکرد استدلال و باورهای شما را شفاف می کند.

هورداد

هوردادیس، یک نوع کنجکاو که تنوع در زندگی را دوست دارد. به دلیل این طبیعت، اگر یک رابطه بیش از حد معمول شود یا تحریک ذهنی نداشته باشد، می توانند بی قرار شوند. حفظ تعهد به یک جوزا می تواند مستلزم پرورش عاطفی و چالش های فکری مداوم باشد. همچنین، جوزاها جنبه بازیگوش و شادی دارند. بر اهمیت شوخ طبعی و خنده در رابطه برای زنده نگه داشتن آن تاکید کنید.

با مسدود کردن تعداد معینی از روزها یا ساعت‌های اختصاص داده شده به هیچ چیز، می‌توانید بهانه‌ای برای نه گفتن به آن رویداد شبکه‌ای، آن مهمانی که به هر حال آنقدر خسته‌اید که نمی‌توانید در آن شرکت کنید و دوستی که خوب است پیدا کنید.

اما این تبدیل به نقطه عطف در یک تقویم اجتماعی پر از حاشیه می شود. هر کسی حق ندارد در هر لحظه از زندگی خود وقت آزاد داشته باشد. شما می توانید یک شنبه کامل را به تماشای فیلم بگذرانید بدون اینکه حتی یک چیز را کنار خود بشویید. هر چه عقیم به نظر می رسد، به آن تکیه دهید. باتری های شما در نهایت قابل شارژ خواهند بود.

نوامبر

مانند آوریل، افراد کمان ممکن است به دلیل عشق به آزادی و استقلال، تعهد به یک رابطه را دشوار بدانند.

فکر محدود کردن یا کنار گذاشتن استقلال شخصی می تواند به سرعت آنها را از یک رابطه متعهدانه خارج کند. درک و احترام به نیاز آن‌ها به استقلال و یافتن راه‌هایی برای تزریق هیجان به رابطه، کلید جادویی برای حفظ روحیه آن‌ها می‌شود.

من در مورد خرده فروشی صحبت می کنم. شما به خاطر صبر، عمل‌گرایی، سلامت مالی‌تان شناخته شده‌اید، اما این ماه با آریانا گرانده کامل می‌روید و شعار آن «من آن را می‌خواهم، گرفتم». یک جفت کفش در فروشگاه می بینید؟ کتاب جدید به نمایش گذاشته شد؟ کلاه خنده دار در اینستاگرام؟ فقط ببینید چه حس خوبی دارد اگر حداقل یک بار به خودتان بله بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا