سرگرمی

طالع بینی | متولدین نیمه دوم سال قراره یک مسافرت هیجان انگیز داشته باشن آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

افرادی که هر ماه برای سفر به تنهایی به دنیا می آیند، قطعا باید بر اساس شخصیت، سلیقه، نیازها و علایق شما برنامه ریزی کنند. در این راستا شاید ویژگی های متولدین هر ماه بتواند کمک خوبی در انتخاب مقصد مناسب باشد

ترازو

متولد مهر طبیعتی آرام و ساکت اما جذاب و جذاب است. یک مهر ماهی همیشه در زندگی خود از تعادل برخوردار است.

از آنجایی که متولدین مهرماه عموماً بی دغدغه زندگی می کند و از رویکرد هر اتفاقی پیروی می کند، بنابراین تصمیم گیری برای او کار سختی است. با توجه به حالات معنوی و ماورایی فوک ماهی، بهتر است به تنهایی به مکانی سفر کنید که چشم اندازی رویایی دارد و پر از سکوت است.

ایده آل ترین مقصد برای مسافران انفرادی متولد ماه اکتبر: دوبرونیک

دوبرونیک شهری تاریخی در کرواسی است که در ساحل دریای آدریاتیک واقع شده است. این شهر یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری دریای آدریاتیک است و در سال ۱۹۷۹ نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

قرار گرفتن ویلاهای قرمز رنگ در کنار اقیانوس آبی ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می کند که بیننده را به وجد می آورد. برای اینکه بتوانید به طور کامل از منظره کلی شهر لذت ببرید، توصیه می کنیم سوار تله کابین شوید و به بالای کوه سورد بروید. من دارم میروم

قدم زدن در خیابان های شهر به خودی خود جذاب است زیرا می توانید تاریخ، معماری و فرهنگ را در کوچه پس کوچه های دوبرونیک ببینید.

نوامبر (عقرب)

محتاط بودن و متکی بودن به خود باعث می شود که عشق متولد آبان بر همه کارها و موقعیت های پیش روی خود مسلط باشد. اگرچه ماهی ها از چالش خلق کردن برای خود لذت می برند، اما زمان زیادی برای کاهش استرس دارند و این کار را نیز انجام می دهند.

سفر به تنهایی برای آنها بسیار لذت بخش است زیرا زمان کافی برای انجام هر کاری که می خواهند و هر طور که می خواهند رفتار می کنند.

ایده آل ترین مقصد برای مسافران انفرادی متولد ماه نوامبر: کیوتو

کیوتو یکی از زیباترین شهرهای ژاپن است که با داشتن صدها معبد بودایی، مقصدی جذاب برای گردشگری به حساب می آید. کیوتو تنها شهر بزرگ ژاپن است که از ضربات هولناک جنگ جهانی دوم در امان ماند و هنوز تاریخ ۱۱۰۰ ساله خود را حفظ کرده است.

موزه ها و گالری های کیوتو مملو از آثار هنری از جمله مجسمه و نقاشی است و معماری باشکوه و باستانی این شهر از هنر بودایی الهام گرفته شده است.

حدود ۳۰ زیارتگاه بودایی و ۲۰۰ معبد شینتو در کیوتو وجود دارد. از جاذبه های گردشگری آن می توان به قلعه نیجو، معبد فوشیمی ایناری، نیشی هونگاجی، کینکاکو جی (کاخ کلاه طلایی)، کیومیزو درا، معبد سانجوسانگن دو و کاخ امپراتوری کیوتو اشاره کرد.

خطر (کمان)

متولد آذر ماه با عطش زیاد برای یادگیری و نیاز به کشف سوالات جدید، میل شدیدی به هیجان و محرک های شاد دارد. بزرگترین ترس ماه دسامبر بی حوصلگی است. این ویژگی طالع بینی آنها باعث می شود که نتوانند بیش از یک بار در زندگی خود به تنهایی سفر کنند.

مقصد نهایی برای مسافران انفرادی متولد دسامبر: جزیره جنوبی نیوزلند

در جزیره جنوبی نیوزلند، می‌توانید حیات وحشی مانند نهنگ‌ها، دلفین‌ها و پنگوئن‌ها را در بندر آکاروآ تماشا کنید. تاریخ، زیبایی و مکان های پرماجرا از جمله عواملی هستند که متولدین هازارد را تشویق می کنند تا به تنهایی به جزیره جنوبی سفر کنند.

روز (برج جدی)

ماهی ها افراد بسیار سخت کوشی هستند، اما به اندازه کارشان به موفقیت نمی رسند. گاهی آنقدر مشغول کار هستند که احساس می کنند تمام بار دنیا بر دوششان است.

از آنجایی که بسیار اجتماعی است، سفر به تنهایی برای او مانند یک کابوس است. اما تغییر دادن روشی که حداقل یک بار انجام می دهند به آنها کمک می کند عادت برنامه ریزی را ترک کنند و دنیای جدیدی را تجربه کنند.

مقصد نهایی برای مسافران انفرادی متولد دسامبر: جزایر یونان

جزیره پاکسوس در کشور بسیار زیبای یونان تنها ۱۲ کیلومتر عرض دارد اما گردشگران زیادی به خاطر چشم انداز بی نظیرش به آن سفر می کنند. این باعث می شود ماهی های اجتماعی در میان غریبه های دوستانه احساس تنهایی نکنند.

قدم زدن در میان هزاران درخت زیتون، استراحت در سواحل تمیز و زیبا و غارهای زیر آب از جمله فعالیت هایی است که می توانید در جزیره پاکسوس تجربه کنید.

Paxos یکی از جزایر کوچک جزیره Paxi در یونان است و به دلیل تعداد کمتر گردشگر در این جزیره، طبیعت بکر آن همچنان حفظ شده است.

بهمن (آکواریوس)

یک فرد کاملا مستقل که همیشه به دنبال چالش بعدی در زندگی است، عاشق ماجراجویی و سفرهای مختلف نیز خواهد بود. اینها ویژگی های متولدین بهمن ماه است. فردی که هیچ تصوری از محدودیت ندارد و همیشه از همه فرصت های زندگی استفاده می کند و سعی می کند از خود و اطرافیانش لذت ببرد.

برنامه ریزی یک سفر انفرادی برای ماه باخمن سخت نیست. این افراد از تنها ماندن نمی ترسند.

ایده آل ترین مقصد برای سفر انفرادی، متولد فوریه: مراکش

سفر به یکی از مهدهای فرهنگ و تاریخ یعنی مراکش برای متولدین بهمن ماه بسیار هیجان انگیز است. این فرد می تواند با آغوش باز وارد شلوغی شهر شود و از قدم زدن در میان ازدحام مردم لذت ببرد. قدم زدن در بازارهای سنتی و دیدن اقلام دست ساز برای متولدین این ماه بسیار لذت بخش است و هر گونه زیور، ادویه یا میوه و سبزی جدید او را به وجد می آورد.

توصیه می کنیم بدون بازدید از باغ ماژورل مراکش را ترک نکنید. این باغ در شهر مراکش و در منطقه کلیس واقع شده است. یک هنرمند فرانسوی به نام ژاک مایوریل این باغ ها را در سال ۱۹۲۴ ایجاد کرد. در سال ۲۰۱۷، یک تاجر و حامی هنری از فرانسه به نام پیر برژت نیز تلاش کرد تا ساختمان های باغ ها را به رنگ آبی نیلی بازسازی کند. این باعث شده است که یکی از نقاط توریستی مراکش باشد.

در این باغ می توانید بیش از ۳۰۰ نوع گیاه مختلف را ببینید.

مارس (ماهیان)

او که در ماه مارس با سر در ابرها و قلب در دست به دنیا آمده، رویکردی منحصر به فرد به زندگی دارد. ماهی مارس بسیار مهربان و بخشنده است و می تواند بدون هیچ چشمداشتی به دیگران خدمت کند و به آنها در مشکلاتشان کمک کند.

از آنجایی که متولد اسفند ماه به طور طبیعی دوست داشتنی و مهربان است، سفری پر از استراحت و آرامش شایسته اوست. این فرد باید به تنهایی به جایی سفر کند که به معنای واقعی کلمه احساس راحتی کند.

مقصد نهایی برای مسافران انفرادی متولد ماه مارس: بالی

جزیره بالی در اندونزی واقع شده و یکی از شگفتی های طبیعت است که زیبایی های فراوان آن با فرهنگ و سنت های این منطقه ترکیب شده و به یک مقصد گردشگری بی نظیر تبدیل شده است.

بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان – اندونزی است.

این جزیره دو اقیانوس اقیانوس آرام و هند را به هم متصل می کند و در نتیجه این ارتباط آب و هوای بسیار متفاوتی دارد.

بالی دنیای خودش را دارد. دنیایی که نام این جزیره را در فهرست بهترین مقاصد گردشگری جهان قرار داد. قطعا اشتباه نمی کنیم اگر بگوییم جزیره بالی مملو از ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر نقاط جهان متمایز می کند.

صرف نظر از فصلی از سال، خورشید هر روز حدود ساعت ۶ صبح در جزیره بالی طلوع می کند. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از جذاب ترین مکان های بوم گردی در جهان و قاره آسیا است که در هر زمان از سال گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند.

سواحل بالی بی پایان هستند و مردم بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. در این جزیره می توانید از معابد زیادی دیدن کنید، به موسیقی محلی گوش دهید و در هر کجا که بخواهید استراحت کنید. همه جای این جزیره زیبا و منحصر به فرد است.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا