سرگرمی

طالع بینی | متولدین این ماه ها بیشترین توانایی را در انجام طلسم های جادویی دارند آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

برخی از علائم زودیاک منطقی تر هستند – آنها به سمت منطق و خونسردی، به سمت سازماندهی و تعیین هدف تمایل دارند.

شما هیچ یک از این شخصیت ها را در این لیست پیدا نخواهید کرد.

برای اینکه باور کنید می توانید یک طلسم جادویی انجام دهید، ابتدا باید به جادو ایمان داشته باشید – که به این معنی است که شما بیشتر از یک نوع منطقی احساساتی هستید. همچنین، شما باید به اندازه کافی منیت داشته باشید که فکر کنید نه تنها قادر به احضار و کنترل نیروهای طبیعت هستید، بلکه طبیعت حتی به شما گوش خواهد داد. بنابراین برای اینکه یک شعبده باز باشید باید یک خودشیفته عاطفی باشید.

آیا برای انجام وظیفه آماده اید؟ آیا شما یک جادوگر، جادوگر، پری، جادوگر یا جادوگر متولد شده اید؟ آیا تغییر آب و هوا یا حدس زدن اعداد بخت آزمایی فقط با یک چشمک، یک تلنگر بینی، یا یک موج قدرتمند عصای جادویی شما عالی نیست؟

در اینجا پنج علامت زودیاک که به احتمال زیاد طلسم می کنند آورده شده است. سه مورد اول واترمارک هستند – هیچ راهی برای دور زدن آن وجود نداشت.

سوال این است: هر شخصیت چه نوع طلسمی را انجام می دهد؟ برخی برای عشق یا رابطه جنسی، برخی دیگر برای انتقام و برخی دیگر اهداف صرفاً انسان دوستانه خواهند داشت.

۱ نوامبر

شما جادوگر شرور زودیاک هستید که از تاریکی و رمز و راز به عنوان منبع انرژی استفاده می کنید. شما توسط مریخ اداره می‌شوید، بنابراین آماده (و مشتاق) مبارزه در یک لحظه هستید.

شما در حال حاضر در حالت بدی هستید و کمی سردرد دارید، بنابراین قدرت جادویی خود را برای یافتن همسر یا نجات دنیا هدر نخواهید داد. نه، فقط برای اینکه غرور خود را پر کنید و کمی درخشش به نفس عظیم خود بیافزایید، می خواهید شخصی را جذاب جلوه دهید، مهم نیست کجا هستند – در محل کار، در کلیسا یا در طول یک مهمانی خصوصی شدید. لحظه ای در حمام – آنها با اشتیاق همه جانبه برای تصاحب و مصرف فیزیکی شما دیوانه می شوند. شما از قدرت بی حد و حصر، بدخواهی و دگرگونی خود برای لگد زدن به دیگران استفاده خواهید کرد و او را دیوانه وار عاشق خود خواهید کرد.

مارس ۲

به عنوان یک نشانه آب، شما مظهر احساسات هستید، اما توسط نپتون، سیاره رویاها، اداره می شوید، که به طغیان های عاطفی بیش از حد (و گاهی کودکانه) شما جنبه ای شبه عرفانی می بخشد که باعث می شود مردم فکر کنند شما هستید. یکی بسیار عاقل تر و عمیق تر از آنچه هستید باشید.

زمان آن فرا رسیده است که بالاخره از قدرت جادویی ذاتی خود به خوبی استفاده کنید – یعنی عاشقی را پیدا کنید که نه تنها مانند شما ظرفیت بی حد و حصری برای لطافت و عشق داشته باشد، بلکه آنقدر ساده لوح باشد که عاشق شما شود. کل ماجرای “کودک ستاره روانی روشن بین” بدون پرسیدن سوالات زیاد پیش می رود. پس طلسم خود را بر آنها بیافزایید. جادوی خود را روی آنها کار کنید. تو راه را بلدی، برای آن به دنیا آمده ای

۳ جولای

عاطفی‌ترین نشانه‌های آب، طیفی از احساسات را تجربه می‌کنید که بسیار فراتر از اوج شادی گیج‌آمیز است – شما همچنین موزی هستید که به راحتی آسیب می‌بینید که از درد احساسی می‌پیچید و با کوچک‌ترین توهینی مانند یک نوزاد بدون پوشک شروع به گریه می‌کند. به اخلاقت افتخار میکنی

با وجود اینکه شما در حال انتقام هستید، هرگز اولین ضربه را نمی زنید یا اولین طلسم را انجام نمی دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، از انتقام گرفتن از کسی که شما را خشن کرده است، خوشحال خواهید شد، به خصوص اگر بی احتیاطی او در قداست خانه شما اتفاق افتاده باشد. اگر آنها به شما توهین کلامی کردند، آنها را برای مدتی ساکت کنید. اگر آنها چیز منفی در مورد ظاهر شما یا خانه شما می گویند، توده بزرگ اجتناب ناپذیر روی بینی را به آنها بدهید. آنها را با بوی تند و غیرقابل انکار نفرین کنید که فوراً هر کسی را که در فاصله ۲۰ فوتی آنها قرار می گیرد، استفراغ می کند. وقتی به شما فکر می کنند آنها را با درد شدید در روده هایشان شکنجه کنید. این به آنها یاد می دهد که مهمانان بی ادب باشند.

۴٫ فوریه

دلو، تو روی این سیاره قرار گرفتی چون بقیه ما خیلی گنگ و بی نظم هستیم که نمی توانیم تصویر بزرگتر را ببینیم. شما بزرگ فکر می کنید – به جرات می توانم بگویم که شما حتی بزرگ فکر می کنید. برای شما، یک طلسم جادویی عالی شامل ایجاد یک واکنش زنجیره‌ای از انرژی مثبت است، یک اثر پروانه‌ای که به دادن ادامه می‌دهد.

گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک ایده بزرگ است – مانند واکسن آبله که جان بیش از نیم میلیارد را نجات داد. شما می خواهید جادوی خود را به معنای به حرکت درآوردن چیزی مثبت بسازید، جادویی که قابل بازگرداندن نیست، هرگز شکسته نمی شود و جهان را به جای بهتری می برد.

۵ سپتامبر

به عنوان انسان دوست ترین علامت در جهان، شما بیشتر شبیه یک شفا دهنده به نظر می رسید تا یک جادوگر، احتمالاً به همین دلیل است که این یک باکره است و نه یک فاحشه. برای شما، یک طلسم جادویی که بسیار رضایت بخش خواهد بود شامل بازگرداندن ایمان به خیر اساسی مردم است. کسی را که صدمه دیده است بردارید.

همان که مجروح شد و تسلیم شد. معصومیت از هم پاشیده آنها را پس بگیرید و تکه تکه آن را بازسازی کنید تا دوباره کامل شود. یک طلسم گسترده و رنگارنگ در اطراف کسی بیاندازید و به او هدیه جادویی امید بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا