سرگرمی

طالع بینی عشق سال جدید | متولدین هر ماه منتظر چه اتفاق عاشقانه ای در سال جدید باشند؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

قوچ: (آوریل)

مجردها می توانند درگیر یک زندگی روزمره شلوغ شوند که فضای زیادی برای روابط عاشقانه باقی نمی گذارد. با این حال، نگران نباشید؛ جهان آنجاست تا به شما بفهماند که همیشه می توانید روی سیستم پشتیبانی خود حساب کنید. اگر به آن نیاز دارید، شرم آور نیست که از دوستان یا یکی از نزدیکانتان کمک بخواهید. آنها می توانند منبع برخی از بهترین بینش ها یا حتی یک تاریخ بالقوه باشند.

ثور: (اردیبهشت)

این یک روز معمولی است که می تواند لحظات زیبایی را با شریک زندگی شما به نمایش بگذارد. از آنجایی که روی کارهای مختلف با هم کار خواهید کرد، به یکدیگر پیوند می خورید و از منظر جدیدی به یکدیگر نگاه می کنید و از نقاط قوت یکدیگر قدردانی می کنید. تا غروب منتظر گرمی و صمیمیت بین شما دو نفر باشید. اکنون زمان آن است که راحت شوید، از این زمان نهایت استفاده را ببرید و تسلیم قدرت عشق باشید.

جوزا: (ژوئن)

مهم است که با خودتان مهربان باشید و با ترن هوایی عشق راحت باشید. اگرچه طبیعی است که ما به دنبال اشتیاق باشیم، اما جوهر عشق واقعی شفقت است. ذهن خود را برای آشنایی های جدید باز نگه دارید، اما به ارتباطات عمیق و طولانی مدت توجه ویژه ای داشته باشید، نه روابط کم عمق و موقت. مطمئن باش قلبت بسته نیست و روحت باز می ماند.

سرطان: (ژوئیه)

برنامه کاری شلوغ شما ممکن است در برنامه های عاشقانه شما اختلال ایجاد کند، اما از عشق دست نکشید. مستقل باشید و راه هایی برای گذراندن زمان با کیفیت با افرادی که برایتان مهم هستند بیابید. جلساتی را در زمان استراحت ناهار یا ساعاتی بعد از کار ترتیب دهید و از درخواست کمک دریغ نکنید. با وجود مشغله کاری، تلاش های شما برای اولویت دادن به عشق به زودی پاداش خواهد گرفت. برای فرصت مناسب برای پیشرفت آماده باشید.

لئو: (اوت)

آیا به یاد دارید زمانی که رابطه شما از طریق افکار و احساسات مشابه قوی تر شد؟ به ارتباط ذهنی، دلیل اصلی جذب اولیه خود توجه کنید، زیرا اساس عشق طولانی مدت شماست. کمی استراحت کنید و به سراغ موضوعی بروید که به آن علاقه دارید، خواه موضوع جدیدی باشد یا از قبل دوست دارید. عشق به ارتباطات فکری را در خود پرورش دهید. این یک دارایی ارزشمند است که به رابطه شما معنا می بخشد.

باکره: (سپتامبر)

اگر با کسی خوش می گذرانید و به چیز جدی تبدیل می شود، وقت آن است که با موسیقی روبرو شوید. فرصت نزدیک شدن به یکدیگر را بگذارید، اما عجله نکنید. بگذارید رابطه آنطور که باید، لحظه به لحظه اتفاق بیفتد. اگر به تازگی از یک رابطه خفه کننده خارج شده اید، دل ببندید. آزادی که آرزویش را داشتی درست در مقابل توست. سعی کنید بفهمید که کی هستید و کارهایی انجام دهید که شما را خوشحال می کند.

ترازو: (اکتبر)

این می تواند یک روز پرتنش بین شما و شریک زندگی تان باشد. پرداختن به این مسائل با آرامش و تاکید بر بحث برای حل مناقشه ضروری است. به خود بگویید که دوست دارید و با شریک زندگی خود ارتباط قوی دارید و از تمام لحظات و خاطراتی که با هم داشتید قدرت بگیرید. اجازه ندهید منفی گرایی در درون شما بنشیند یا بر کار و زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد.

عقرب: (نوامبر)

اکنون ممکن است موجی از شجاعت را در رابطه خود احساس کنید. کائنات پیام‌های محبت آمیزی به شما می‌دهد و از شما می‌خواهد که جهش جسورانه ایمان را انجام دهید که شما را به سوی عشق سوق می‌دهد. ذهن و قلب خود را برای دوستان جدید و رویدادهای هیجان انگیز باز نگه دارید. ممکن است فردی که به دنبالش هستید ظاهر شود و حس هیجان و امید را با خود به همراه داشته باشد. به خود اجازه دهید سرعت جهان را بپذیرید و به آن ایمان داشته باشید.

قوس: (دسامبر)

ممکن است امروز در میان یک گردباد عاطفی قرار بگیرید. اگرچه معمولاً خواهان ثبات هستید، این موج احساسات ممکن است شما را شگفت زده کند. این زمان شما برای کشف اعماق روحتان است. بتوانید قلب خود را باز کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. با افرادی که در مورد احساسات خود با آنها صحبت می کنید، باز باشید. اصالت به جذب شخصی کمک می کند که شخص واقعی باشد و از شما برای آنچه که هستید قدردانی کند.

برج جدی: (دسامبر)

برای دیدن معانی عمیق‌تر موقعیت‌هایی که اغلب در رابطه‌تان اتفاق می‌افتند، آماده شوید. در طول روز سعی کنید از آنی فاصله بگیرید و به تصویر بزرگتر فکر کنید. یادگیری مکانیک این فرآیندها به شما امکان می دهد مشکلات را با خرد و درایت مدیریت کنید. به گذشته و چیزهایی که با هم گذرانده اید فکر کنید و ببینید چه درس هایی ممکن است از آنها گرفته باشید.

دلو: (بهمن)

بهتر است با افراد نزدیک بحث نکنید، به خصوص زمانی که احتمال درگیری وجود دارد. گاهی ممکن است آنقدر سرتان شلوغ باشد که نتوانید فشار تمام اتفاقات زندگیتان را تحمل کنید و باعث از دست دادن عصبانیتتان شود. در عوض، سعی کنید صلح و جو خوب بین خود و رابطه خود را حفظ کنید. به این ترتیب انرژی مثبت و افراد خوش فکر را جذب خواهید کرد.

ماهی ها: (اسفند)

امسال روز عشق است. اجازه دهید قدرت جهانی موانع بین شما و عزیزانتان را بشکند و بهترین روابط ممکن را ایجاد کند. زمان با کیفیتی را با عزیزان خود بگذرانید، شوخی کنید و لحظات خوب را به اشتراک بگذارید. با خواندن پیام هایی که به طور انحصاری برای او نوشته اید، عاشق خود را شوکه کنید. از طریق کلمات خود، قلب آنها را لمس می کنید و ارتباط عاطفی بین شما دو نفر را تقویت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا