سرگرمی

طالع بینی دقیق | یک ستاره انتخاب کن و طالع خودت رو بخون آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

ستاره شماره ۱

لذت های ساده در زندگی بیشترین لذت را برای شما به ارمغان می آورد و شما را راحت و آسان می کند. شما به هیچ چیز نیاز ندارید و در محیطی آرام و بدون حادثه، مانند نشستن روی مبل با یک دوست در حال تماشای تلویزیون یا در قراری که فقط یک پیاده روی در پارک است، کاملاً خوشحال خواهید بود.

آرامش، صلح و هماهنگی چیزی است که شما خود را با آن احاطه کرده اید زیرا از هرج و مرج شدید جهان متنفر هستید. اما با این حال، شما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد «چه می‌شد» می‌کنید، زیرا رویاهای زیادی برای رسیدن به آن دارید.

آنچه شما ممکن است نادیده بگیرید این است که چگونه افکار چه می شود برای سلامتی، رفاه و بهره وری شما مضر است. شما مهارت های استفاده نشده و استفاده نشده زیادی دارید که از آنها استفاده نمی کنید و این احتمالاً باعث ناامیدی و اضطراب شما می شود. و این باعث می‌شود ساعت‌ها به «چه می‌شد» دیروز و فردا فکر کنید تا راه‌حلی پیدا کنید، درست است؟

آیا این زمان بهتر نیست صرف چیزهایی شود که می تواند انرژی، کارایی و انگیزه شما را برای بهره وری افزایش دهد؟ سعی کنید در لحظه حال بمانید. به عنوان کاپیتان زندگی تان، اینجا و اکنون چه کاری می توانید انجام دهید تا خوشحال باشید؟

ستاره شماره ۲

این دنیای عجیب ذهن کنجکاو شما را مجذوب خود می کند و ذهن شما همیشه متحیر و سرگردان است که باعث شده در تعدادی از موضوعات به خوبی آشنا شوید. در حالت دائمی مشاهده، تحقیق و کنجکاوی، به احتمال زیاد فردی با فرهنگ و دوستانه هستید. با این حال، ممکن است اغلب تعجب کنید که چرا از نظر عاطفی برای دیگران کم عمق به نظر می رسید. به شرطی که شما فردی خوش صحبت و آگاه باشید.

احتمالاً از نظر فیزیکی ترجیح می‌دهید تنها باشید یا با نزدیک‌ترین افراد وقت بگذرانید، و این احتمالاً به این دلیل است که احساس می‌کنید به خوبی توسط دیگران درک نمی‌شوید.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید استرس و بی خوابی ناشی از خودکنترلی است. شما برای انجام کار و بازی زندگی تقریباً منحصراً به ذهن خود متکی هستید و بنابراین خسته تر هستید و به کمک دیگران نیاز دارید. ذهن، قلب، بدن و روح شما باید در هماهنگی مثبت با یکدیگر باشند. ممکن است ذهن شما بتواند به تنهایی بر موانع غلبه کند، اما زمانی که به شهود قلب و روح خود اجازه دهید به ذهن شما کمک کند، مشکلات بسیار سریعتر و آسانتر حل می شوند.

همچنین، شهود شما اغلب می تواند با تصورات دنیوی که اغلب ذهن شما را به خود مشغول کرده و شما را از دستیابی به خوشبختی و رضایت واقعی خود منحرف می کند، در تضاد باشد. سعی کنید از قلب و روح خود به عنوان قطب نما و ذهن خود به عنوان راهنمای خود استفاده کنید تا کمتر استرس داشته باشید، بیشتر استراحت کنید و از زندگی خود رضایت بیشتری داشته باشید.

ستاره شماره ۳

حساسیت شما نسبت به مشکلات دنیا از شما فردی فوق العاده مهربان، سخاوتمند و دوست داشتنی در جامعه می سازد. شما میل غیر قابل مقاومتی برای ارضای نیازهای دیگران دارید. شما ممکن است فقط برای یک هفته غذای کافی داشته باشید، اما اگر کسی را گرسنه دیدید، غذای خود را به او می‌دهید تا بی‌خوابی نکند و خودتان هم آماده هستید که گرسنه بخوابید. از خودگذشتگی شما در زندگی بارزترین ویژگی است که مردم برای توصیف شما از آن استفاده می کنند.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که خواسته ها، نیازها، احساسات، استعدادها و به طور کلی زندگی خود را برای یک عمر قربانی می کنید. شما می توانید آنقدر روی دیگران متمرکز شوید که شخصیت خود را از دست بدهید و نتوانید زندگی خود را دنبال کنید. برای یادآوری اهمیت منحصر به فرد خود، کشف و استفاده از استعدادهای خود و ایجاد محیط زندگی آرامی که می خواهید، وقت بگذارید.

ستاره شماره ۴

زندگی شما هدف گرا و موفقیت محور است. کارآمدی یکی از ویژگی های شخصیتی شماست. اعتماد به نفس، انرژی، برون گرایی و دیدگاه خوش بینانه شما در حال حاضر بر همه چیز در زندگی شما تأثیر می گذارد. شما امنیت و ثبات را ترجیح می دهید و مایلید برای ایجاد محیطی که احساس می کنید می توانید در آن پیشرفت کنید، سخت کار کنید.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که شما اغلب خشن ترین منتقد خود هستید. وقتی اشتباه می کنید با خودتان مهربان تر باشید. کمال هدفی دست نیافتنی است زیرا کمال مطلق وجود ندارد. بنابراین، هدف خود را این کنید که بهترین باشید، نه یک نسخه خیالی بی عیب و نقص از خودتان که هرگز به آن نخواهید رسید. از اشتباهات خود درس بگیرید و اجازه دهید آنها به موفقیت شما کمک کنند.

ستاره شماره ۵

محیط شما بسیار زیبا، ملموس و مبتنی بر احساس است. جنبه باهوش، ملایم و احساسی شما از شما فردی بسیار هوشیار می سازد. با این حال، شما آرزوهای مادی افراطی دارید و احتمالاً زندگی شما ترکیبی از خودخواهی و نوع دوستی نسبت به دیگران است.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که افراط در زندگی ممکن است شما را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز دارد. آیا ساعت های زیادی را در بازی های موبایل و رایانه ای سپری می کنید، پرخوری می کنید یا در لذت های کوتاه مدت افراط می کنید؟ همه این افراط و تفریط ها می توانند به راحتی انرژی، بهره وری و ذهن خلاق شما را تخلیه کنند و مدیریت زمان شما را خفه کنند. اعتدال را امتحان کنید و افراط و تفریط خود را کاهش دهید تا انرژی خود را برای چیزهایی که در درازمدت زندگی شما را بهتر می کند، صرفه جویی کنید، به جای اینکه فقط به دنبال رضایت فوری در زندگی باشید.

ستاره شماره ۶

شما شوق زندگی و شخصیتی قوی دارید که به شما کمک می کند بر هر مشکلی غلبه کنید. خلق و خوی یکنواخت شما از شما یک تاجر، شوهر و دوست با ثبات و قابل اعتماد می سازد. انرژی شما به حفظ یک محیط راحت برای شما و عزیزانتان کمک می کند.

شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیزهایی را که نیاز دارند دارند. شما در انتخاب افرادی که با آنها محاصره می کنید، احساس وفاداری قوی دارید و روابط شما هرگز چیزی نیست که شما آن را بدیهی فرض کنید.

چیزی که ممکن است نادیده بگیرید این است که حس قوی وفاداری شما می تواند شما را بسیار محتاط و نسبت به ناشناخته ها بی اعتماد کند. بدون ریسک کردن، آیا پاداشی وجود دارد؟ بزرگترین ترس درونی شما خیانت است، و این ترس اغلب شامل خیانت توسط حواس شماست. بی اعتمادی می تواند از نظر عاطفی و ذهنی ناتوان کننده باشد و شما اغلب حتی نمی دانید که چگونه این حالت دائمی ترس بر زندگی، سلامتی و شادی شما تأثیر می گذارد.

با دادن کمی آزادی عمل به بیگناهان تا زمانی که جرمشان ثابت شود، آرامش را به زندگی خود بازگردانید. به یاد داشته باشید که برخی از خطرات ارزش پذیرش دارند.

ستاره شماره ۷

شروع جدیدی در راه است. انرژی شما به لطف کائنات تجدید و برکت می یابد. با سفرهای جدید هیجان انگیزی روبرو خواهید شد که شما را به مسیرهایی می برد که هنوز سفر نکرده اید و به تنهایی این کار را انجام نخواهید داد.

تصور کنید که یک ساحل هستید و موج جدیدی از انرژی مثبت و زندگی به سمت شما می آید و شادی به زندگی شما سرازیر می شود. تا زمانی که منتظر رسیدن آن هستید صبور باشید.

با این حال، ما می دانیم که صبر سخت ترین چیزی است که در حال حاضر باید با آن روبرو شوید. در حالی که منتظر این انرژی جدید هستید، نیازی به تصمیم گیری بزرگ ندارید. اگر بین خود و شخص دیگری اختلافات حل نشده ای دارید، اکنون وقت آن است که با آن شخص به توافق برسید. به یاد داشته باشید، دوست نداشتن یا حتی مخالفت با یکدیگر واقعاً اشکالی ندارد.

در این دوره زمانی آرامش را در زندگی خود حفظ کنید. شما باید ذهن خود را آرام کنید و اشکالی ندارد که حتی در مورد کاری که انجام می دهید تردید کنید اگر واقعاً ارزشش را دارد و اگر واقعاً آن را می خواهید ، صبور باشید و به اهداف خود فکر کنید و برای رسیدن به آنها سخت تلاش کنید. آنها را امتحان کنید. سعی کنید از هرج و مرج دوری کنید تا انرژی خود را از دست ندهید.

ستاره شماره ۸

شادی شما اخیراً در بالاترین سطح ممکن برآورده نشده است. امروز روزی است که شما شروع به انتظار برای تحقق خوشبختی خود خواهید کرد. به خودت و خدا اعتماد کن که معجزه ای برایت رقم خواهد خورد.

ممکن است پول برای شما مشکل ساز باشد و ممکن است از نظر مالی دچار مشکل شوید، اما تنها کاری که برای شکستن این چرخه باید انجام دهید این است که نگران جریان نقدی خود نباشید. پول می آید و می رود و بعضی روزها بهتر از روزهای دیگر خواهند بود.

با پایان دادن به نگرانی های خود در مورد پول و چیزهای مادی و رسیدن به جایی که می خواهید باشید، خود را برای مسیر روشن تری آماده خواهید کرد. وقتی نگران این نگرانی های مالی هستید، به شادی فکر نمی کنید و زندگی تان پر از اضطراب و افکار منفی می شود. بنابراین با توقف این نگرانی ها، دیگر تحت کنترل چیزهای اجتناب ناپذیر نخواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا