سرگرمی

طالع بینی | بگو عشقت متولد چه ماهیه تا بگم کدوم کارت رو مخشه و به زبون نمیاره آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

۱.فروردین

ماهی های آوریل به دلیل انرژی زیاد و حوصله کمی که دارند دوست دارند همه کارها را سریع انجام دهند، بنابراین تاخیر در انجام هر کاری اعصابشان را به هم می زند.

۲ می

فال ماه تولد برای همسر می ماهی ها که به درک منحصر به فرد خود مشهور هستند، وقتی با بی دقتی مواجه شوند عصبانی می شوند. از اینکه دیگران به حرفشان گوش نمی دهند و به نظرشان اهمیت نمی دهند ناراحت می شوند. همچنین اردیبهشت ماه ها هرگز از دخالت دیگران در کار خود و اصرار دیگران برای عجله برای انجام کاری استقبال نمی کنند.

۳.هورداد

ماهی های خرداد دوست ندارند آرامش زندگی شان توسط هیچکس به هم بخورد و دخالت هر فردی چه غریبه و چه آشنا برایشان خوشایند نخواهد بود.

۴٫ پیکان

طالع بینی ماه تولد شوهر، آنچه بر اعصاب ماهی ها تأثیر زیادی می گذارد و آنها را عصبانی می کند، مواجهه با افراد خودخواه است. آنها هرگز دوست ندارند با خودخواهی و غرور دیگران روبرو شوند.

۵مرداد

متولدین مرداد روحیه بخشندگی دارند، اما از دست دادن چیزی، چه فرصت، مال یا احترام، آنها را غمگین می کند زیرا دوست ندارند بازنده باشند.

۶٫ سپتامبر

متولدین شهریور به تنفر از چیزی نمی پردازند، اما اگر چیزی آرامش روحی و زندگی آنها را به هم بزند، عکس العمل نشان می دهند. این آشفتگی می تواند هر چیزی باشد. از گاه به گاه در خانه تا برنامه ریزی نشده در یک سفر گروهی.

۷.چاپ

طالع بینی ماه تولد شوهر، رفتاری که ماهی ها را عصبانی می کند، درک دیرهنگام مشکل توسط دیگری است. اگر مشکلی را برای کسی توضیح دهد، اما طرف مقابل منظور او را نفهمد، قطعاً با عکس العمل او روبرو خواهد شد.

۸ نوامبر

ماهی آبان اصیل هرگز از چاپلوسی و چاپلوسی دیگران لذت و رضایت را تجربه نخواهد کرد. اگر در جمعی حضور داشته باشد که این رفتار مشاهده شود، قطعا با عذرخواهی گروه را ترک خواهد کرد.

۹.آتش

طالع بینی ماه تولد شوهر متولدین تحت هازارد وقتی با دروغی روبرو می شوند به سرعت عصبانی می شوند و هیچ چیز بیشتر از خیانت به وفاداری و عدم صداقت آنها را عصبانی نمی کند.

۱۰٫ D

قضاوت نادرست دیگران، نابرابری و تلاش اطرافیان برای اظهار نظر از جمله ویژگی هایی است که قطعا یک دی ماهی را ناراحت و عصبانی می کند.

۱۱٫ باخمن

بهمن ها به کنترل امور، حریم خصوصی و امنیت خود توجه ویژه ای دارند و اگر کسی این اهمیت را برای آنها کم اهمیت جلوه دهد، با واکنش شدید مواجه می شوند.

۱۲ مارس

طالع بینی ماه تولد همسر، اگر قصد کار با ماهی اسفند دارید، یادتان باشد که هرگز ریتم و برنامه کاری را به هم نزنید، زیرا او از بی نظمی در کار و هر موضوع دیگر متنفر است. ماهی اسفند دوست دارد همیشه حرف آخر را بزند و به یک معنا اینها حرف خودشان است و اگر این آرزو برآورده نشود احتمالا دیوانه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا