سرگرمی

طالع بینی ازدواج | طالع بینی ازدواج تمامی ماه ها برای این آخر هفته آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

طالع بینی ازدواج

قوچ (آوریل)

این آخر هفته، برج حمل، عشق در هر گوشه از زندگی شما می درخشد. رابطه شما پر از شور و صمیمیت خواهد بود که شما را شگفت زده خواهد کرد.

آنهایی که مجرد هستند می توانند جسارت نزدیک شدن به عشق خود را پیدا کنند و احتمال پاسخ مثبت زیاد است.

پذیرای تجربیات جدید باشید و به یاد داشته باشید که صداقت بهترین سیاست است.

ثور (اردیبهشت)

برج ثور، ممکن است این آخر هفته قلب شما سنگین باشد زیرا روی مسائل حل نشده در زندگی عشقی خود تمرکز می کنید. وقت آن رسیده است که آن مکالمات سخت را انجام دهید و برای رفع هرگونه سوء تفاهم تلاش کنید.

ستاره ها نشان دهنده شعله ور شدن دوباره شعله های قدیمی هستند. وقت بگذارید، وقت بگذارید و بگذارید قلبتان شما را راهنمایی کند.

جوزا (ژوئن)

جوزا، جذابیت و کاریزمای شما در این آخر هفته به بالاترین حد خود خواهد رسید. شما مانند یک آهنربا افراد را جذب خواهید کرد، اما به یاد داشته باشید که به خود و احساسات خود وفادار بمانید.

ستارگان اعتراف غیرمنتظره عشق از یک عزیز را پیش بینی می کنند. ذهن خود را باز نگه دارید و قبل از هر تصمیمی برای پردازش این اخبار وقت بگذارید.

سرطان (ژوئیه)

سرطان، آخر هفته فرصتی برای شما به ارمغان می آورد تا با شریک زندگی خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید. اگر مجرد هستید، این آخر هفته می تواند آغاز یک عاشقانه جدید و هیجان انگیز باشد.

به یاد داشته باشید که آسیب پذیری یک ضعف نیست، بلکه قدرتی است که می تواند دو قلب را به هم پیوند دهد.

لئو (اوت)

این آخر هفته، لئو، شما خواهان روابط عمیق و معنادار هستید. ستاره ها نشان می دهند که یک دوست قدیمی می تواند چیزی بیشتر شود.

اما به یاد داشته باشید که صبر کلیدی است و عجله در آن می تواند منجر به نتیجه نامطلوب شود.

باکره (سپتامبر)

آخر هفته حس صلح و آرامش را به زندگی عاشقانه شما می آورد، باکره. ممکن است متوجه شوید که از لحظات ساده با عزیزانتان لذت می برید.

برای کسانی که مجرد هستند، این دوره می تواند شما را به کشف آنچه واقعاً از یک شریک می خواهید نزدیکتر کند.

ترازو (اکتبر)

ترازو، این آخر هفته فرصتی برای رشد عاطفی در روابط شما فراهم می کند.

از این زمان برای تقویت رابطه خود با همسرتان استفاده کنید یا اگر مجرد هستید، برای هجوم ناگهانی خواستگاران احتمالی آماده باشید. کلید موفقیت ارتباط است.

عقرب (نوامبر)

عقرب این آخر هفته منتظر تحولی در زندگی عاشقانه خود باشید. ممکن است لازم باشد با واقعیت در مورد رابطه فعلی یا احساسات خود نسبت به کسی روبرو شوید.

به یاد داشته باشید که هر طوفانی سرانجام می گذرد و آنچه باقی می ماند حقیقت است.

دسامبر قوس)

قوس، ستاره ها آخر هفته ای پر از شگفتی ها را به تصویر می کشند. یک جلسه غیرمنتظره به طور بالقوه می تواند به چیزی بیشتر تبدیل شود.

قلبت را باز نگه دار و بگذار سرنوشت مسیر خود را طی کند.

برج جدی (دسامبر)

این آخر هفته می تواند چالش هایی را برای زندگی عاشقانه شما به همراه داشته باشد، برج جدی. نکته کلیدی این است که آرام و صبور باشید. کارها را به آرامی انجام دهید و به یاد داشته باشید که هر موقعیتی موقتی است. تغییر را در آغوش بگیرید و با آن رشد کنید.

دلو (بهمن)

دلو، زندگی عشقی شما در این آخر هفته بهتر خواهد شد. اگر در یک رابطه هستید، ارتباط عمیق تری با شریک زندگی خود احساس خواهید کرد.

اگر مجرد هستید، ستاره ها احتمال ملاقات با فرد خاصی را نشان می دهند.

ماهی ها (اسفند)

این آخر هفته، ماهی ها، ستاره ها یک عاشقانه طوفانی را پیشنهاد می کنند. ممکن است متوجه شوید که شخصی به طور غیرمنتظره شما را از روی پاهایتان بلند کرده است. به روی احتمالات جدید باز باشید و عشق را در خود راه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا