سرگرمی

روانشناسی شخصیت | میخوای آبروت نره رازهاتو به متولدین این ماه ها نگو آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

در بین متولدین ۱۲ ماه سال، برخی از متولدین هر ماه نسبت به سایرین توانایی پنهان کاری کمتری دارند که در این قسمت متولدین هر ماه ذکر شده است. البته بحث فال و متولدین هر ماه در سایت سرگرمی بیشتر جنبه سرگرمی دارد و نمی توان از آن مطمئن شد.

هورداد

یکی از خصوصیات منفی بارز متولدین خرداد علاقه به شایعه پراکنی و غیرقابل پیش بینی بودن آنهاست. ویژگی ای که باعث می شود آنها هر گونه رفتار نامناسبی در مورد راز پنهان شما انجام دهند، بنابراین هنگامی که راز پنهان خود را به ماهی ژوئن بگویید، خیلی مطمئن نباشید که راز باقی می ماند.

farwardin

در مهربانی و مهربانی فروردین ماهی شکی نیست اما اگر یادتان باشد در مقاله خصلت های بد متولدین فروردین ماه گفتیم که چون زود اعصابشان را از دست می دهند گاهی ممکن است رفتارهایی داشته باشند. که برای شما ناخوشایند و حتی شگفت انگیز است. شاید یکی از این رفتارها افشای راز شما باشد که ناگهان از روی عصبانیت آن را به زبان آورده و برای شما مشکل ایجاد کرده است، پس بهتر است در گفتن رازهای خود به فروردین ماه کمی دقت کنید.

مرداد

متولدین مرداد ماه به دلیل احساساتی بودن بیش از حد خود، گاهی کنترل افکار و گفتار خود را از دست می دهند و این موضوع گاهی منجر به فاش شدن رازی می شود که به آنها سپرده شده است. اینطور نیست که یک ماهی مرداد عمداً بخواهد راز شما را فاش کند، اما وقتی احساسات او را تحت تأثیر قرار می دهد، نمی تواند کاری انجام دهد.

چاپ

یکی از بدترین خصوصیات ماهی ها این است که حرف هایشان را باز می کنند و در مورد زندگی و دوستان خود حتی با افرادی که اصلا نمی شناسند صحبت می کنند. گاهی اوقات برای مهر مهم نیست که با چه کسی صحبت می کند، اما تنها چیزی که مهم است شنیدن آن از زبان آن شخص است. اکنون، با توجه به آنچه گفته شد، می توانید تصمیم بگیرید که آیا راز خود را با یک ماهی حفظ کنید یا خیر.

اسفند

شکی نیست که اسفندماهی ها برای دیگران ارزش قائل هستند و حتی گاهی در کمال حیرت جان خود را فدا می کنند، اما به دلیل شخصیت ویژه ای که دارند، مسلم نیست که بتوانند در برابر وسوسه افشای راز شما مقاومت کنند.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا