سرگرمی

روانشناسی شخصیت | بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم چطوری سریع آروم میشی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

می خواهم هر ماه آرامبخش زایمان را به شما معرفی کنم. در ادامه سلسله مقالات شخصیت ماه های مختلف، این بار به سوالی می رسیم که قطعا امروزه برای مردم اهمیت ویژه ای دارد و همه دوست دارند بدانند متولدین هر ماه از چه تکنیکی می توانند برای آرامش خود استفاده کنند. اعصاب و رهایی از استرس.

تکنیک های روانشناسی برای آرام کردن متولدین این ماه ها

فروردین

در مورد تکنیک آرامش اعصاب متولدین فروردین ماه باید دقت شود. ماه های آوریل همه جنبه های زندگی را در نظر می گیرند. آنها همیشه برنامه دارند و نیاز به استراحت دارند. انجام فعالیت های بدنی مانند یوگا، پیلاتس یا هر چیز دیگری که بدن آنها را فعال نگه می دارد و ذهن آنها را متمرکز می کند برای آنها عالی خواهد بود.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها آسایش را دوست دارند. آنها از کار می ترسند و می خواهند به مکان امن زندگی خود بازگردند. آنها اغلب به دنبال زندگی مجلل و مجلل هستند. خوردن غذاهای خوشمزه و تماشای فیلم مورد علاقه آنها روحیه آنها را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

هورداد

ژوئن ماهی ها افرادی اجتماعی هستند. کمتر دچار استرس و ناراحتی می شوند. انجام کارهای خانه و معاشرت با دوستان و اعضای خانواده احساس بهتری در آنها ایجاد می کند. وقتی استرس دارند، باید با چیزی مشغول شوند که ذهنشان را از مشکلات دور کند.

لاستیک

افراد کمان همیشه مراقب خود هستند. برای آنها بسیار مهم است که آرام باشند تا از نظر جسمی آسیب نبینند. اگر در خانه بمانند و محیط امنی داشته باشند، احساس بهتری خواهند داشت. استفاده از ماسک صورت، حمام آب گرم، گوش دادن به موسیقی و پختن غذاهای خوشمزه نیز در آرامش آنها موثر است.

مرداد

ماهی مرداد انرژی بسیار بالایی دارد. افراد با اعتماد به نفس و جذاب هستند. آنها از خلاقیت بالایی بهره می برند و دلجویی از آنها آسان نیست. فقط آنها می توانند با انجام کارهای دستی و ساخت یک دستگاه جدید به خودشان کمک کنند و استراحت کنند.

شهریور

ماهی های شهریور افرادی آرمان گرا هستند. آنها سعی می کنند استرس زیادی نداشته باشند. توجه به جزئیات برای آنها بسیار مهم است. خواندن یک کتاب جدید یا مدیتیشن می تواند به آرامش آنها کمک کند. باغبانی نیز در چنین مواقعی برای آنها مفید خواهد بود.

چاپ

متولدین مهر ماه به شدت نگران تعادل در زندگی خود هستند. آنها وقت و انرژی خود را صرف ایجاد هماهنگی می کنند. آنها دوست دارند همه را راضی کنند و معمولاً وقتی استرس دارند شکست می خورند، باید کار مورد علاقه خود را انجام دهند. مثلا رفتن به موزه هنر و تماشای فیلم. باعث می شود احساس بهتری داشته باشند.

ممنوعیت

آبان-ماهی ها گاهی شخصیت وسواسی دارند و تنبل هستند. آنها دوست دارند به اهداف خود برسند. وقتی استرس دارند، می توانند برای آرام شدن و استراحت به ماساژ بروند یا حمام آب گرم بگیرند.

آتش

آذرماهی ها افرادی انعطاف پذیر هستند. شرایط جدید را به راحتی تحمل می کنند، اما اگر آزادی عمل نداشته باشند دچار استرس و اضطراب می شوند و آنچه حال آنها را بهتر می کند تغییر محیط است. برای مثال، سفر کنید یا آخر هفته را تنها بمانید تا دوباره احساس استقلال کنید.

ژانویه

ماهی ها وظایف زیادی را انجام می دهند. آنها برای رسیدن به اهداف خود بسیار سخت کار می کنند. اما این سوال آنها را تحت فشار قرار می دهد. راه حل ماهیتی برای آرامش خاطر داشتن سم زدایی تکنولوژیکی است. این یعنی تا حد امکان از رسانه های اجتماعی و وسایل الکترونیکی دوری کنید.

بهمن

بهمن ها زمان زیادی را صرف حل مشکلات دیگران می کنند. آنها سعی می کنند با انجام کارهای خاص و فوق العاده، رفتن به کنسرت یا رستوران جدید، آرام شوند و ذهن خود را از مشکلات خود دور کنند.

اسفند

ماهی های مارس زندگی را سخت نمی گیرند و استرس کمتری دارند. گاهی اوقات بی جهت حساس هستند، اما وقتی خیلی سرشان شلوغ است، وارد دنیای رویاهای خودشان می شوند و این خیال پردازی ها آنها را آرام می کند. حمام آب گرم و خواندن کتاب مورد علاقه و تماشای فیلم نیز به بهبود روحیه آنها کمک می کند.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا