سرگرمی

روانشناسی رابطه | این ۶ رفتار سمی با عشقت تو رابطه رو تحمل کنی ارزش خودتو زیر سوال بردی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

سخت است در چنین شرایطی، اینطور نیست؟ اما در اینجا یک حقیقت مهم وجود دارد: شما لایق بهترین ها هستید. این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

۶ رفتاری که هرگز نباید در یک رابطه تحمل کنید!

ما اغلب سازش را به عنوان یک فضیلت در روابط می بینیم. اما مرز باریکی بین سازش و بی احترامی وجود دارد. به یاد داشته باشید، ارزش شما با میزان مزخرفاتی که می توانید تحمل کنید تعیین نمی شود. وقت آن است که ارزش خود را ابراز کنید!

پس به رفتار زشت طرف مقابل خود نپردازید خواننده گرامی! ما در شرف آغاز سفری هستیم که امیدواریم به شما قدرت دهد تا رفتارهایی را که هرگز نباید تحمل کنید، تشخیص دهید و به آنها رسیدگی کنید.

بی احترامی

آیا تا به حال با شریک زندگی خود صحبت کرده اید و آنها فقط به شما می خندند یا فقط بی احترامی می کنند؟ منظور من بد خلقی یا اشتباه گاه به گاه نیست – بالاخره همه ما انسان هستیم. اما اگر این یک الگوی رفتاری ثابت باشد، مشکل بسیار جدی است. بی احترامی مکرر سمی است و به آرامی رابطه شما را از بین می برد.

بی صداقتی

رابطه بدون اعتماد مانند ماشین بدون موتور است: به جایی نمی رسد! باید بتوانید مطمئن باشید که شریک زندگیتان با شما صادق خواهد بود. عدم صداقت منظم نشان دهنده عدم احترام به شما و رابطه شماست.

خودخواهی

این نشانه خودخواهی است که شریک زندگی شما دائماً نیازهای خود را بر شما ترجیح می دهد در حالی که به ندرت احساسات یا علایق شما را در نظر می گیرد. شما سزاوار رابطه ای هستید که در آن نیازهای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

دستکاری – اعمال نفوذ

دستکاری می تواند ظریف اما فوق العاده آسیب رسان باشد. آیا اغلب متوجه می شوید که کارهایی را انجام می دهید که نمی خواهید انجام دهید، اما به دلیل احساس گناه یا فشار انجام می دهید؟ این مشکل بزرگی است! شما باید در انتخاب بدون اجبار آزاد باشید.

کنترل

آیا احساس می کنید که شریک زندگی شما سعی می کند کارهای شما را کنترل کند؟ کی رو میبینی یا چی میپوشی و کجا میری؟ زندگی شما قرار نیست به دست دیگران زندگی کنید. شما باید در یک رابطه آزادی داشته باشید، نه اینکه احساس کنید در دام افتاده اید.

عدم کنجکاوی

آیا همسرتان اغلب نسبت به احساسات یا تجربیات شما بی‌علاقه یا بی‌تفاوت به نظر می‌رسد؟ بی تفاوتی می تواند مانند یک سیلی به صورت باشد. شما لایق کسی هستید که واقعاً به خوشبختی و رفاه شما اهمیت می دهد.

آخرین کلمه

به یاد داشته باشید که هر کسی سزاوار رابطه ای است که به آنها قدرت می دهد، نه رابطه ای که به آنها بی احترامی می کند. اگر این رفتارها خیلی آشنا به نظر می رسند، اعتراف آن می تواند دردناک باشد. اما با شناختن آنها، اولین قدم جسورانه به سوی چیز بهتری برمی دارید.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که این مقاله تنها یک راهنمای مبتنی بر رفتار رایج است و نه توصیه های تخصصی. همیشه مهم است که با شریک زندگی خود در مورد احساسات خود صحبت کنید و در صورت نیاز به دنبال راهنمایی حرفه ای باشید. زیرا شما خواننده عزیز ارزش جنگیدن را دارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا