سرگرمی

روانشناسی رابطه | اگه یکی پیشت این علائم ظاهری رو داشت یعنی دلشو باخته آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

۱٫ جهت پاهای آنها

اگر پاهای آنها به سمت شما است، می تواند به این معنی باشد که آنها علاقه مند هستند. Shamira Howard درمانگر مجاز می گوید: زبان بدن باز نشانه کنجکاوی و توجه شخصی است. علائم دیگر ممکن است شامل خم شدن به سمت شما با شانه های شل و بازوهای غیرصلیب باشد.

۲٫ آیا دست آنها را می بینی؟

وقتی شخصی در اطراف شما راحت است، معمولاً می توانید دستان او را ببینید. این می تواند نشانه بزرگی از احساس امنیت و ارتباط شریک زندگی شما با شما باشد.

۳٫ شیب سر دو طرفه

اگر هنگام گوش دادن به شما سر خود را به طرفین کج کنند، این می تواند نشانه خوبی باشد. کج شدن سر می تواند نشان دهد که آنها کنجکاو و هماهنگ هستند.

۴٫ دست ها در طرف مقابل

در واقع ممکن است نشان دهنده اعصاب باشد. عصبی بودن نشانه این است که آنها ممکن است به شما علاقه داشته باشند و نمی خواهند چیزی را به هم بریزند، این نشانه خوبی است که آنها به شما اهمیت می دهند!

۵٫ نوع صحبت کردن

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند عصبی بودن را نشان دهد این است که مراقب صحبت‌هایشان باشد. به خصوص اگر آنها معمولاً اعتماد به نفس دارند یا در مرکز توجه هستند. یکی از متخصصان روابط می گوید: وقتی می دانید که آنها معمولاً بی دست و پا نیستند، اما در حال بی دست و پا شدن هستند و به نظر می رسد که نمی توانند جلوی شما را بگیرند، این می تواند نشانه علاقه باشد.

۶- نزدیک شما می ایستند یا می نشینند.

اگر در موقعیت هایی که با هم هستید چند سانتی متر از شما دورتر بایستند، ممکن است در برابر اصرار نزدیک شدن به شما مقاومت نکنند. اگر از صمیمیت نمی‌ترسند و خواسته‌های خود را روشن می‌کنند (اما نه به شیوه‌ای خزنده)، احتمالاً نشانه خوبی است.

۷٫ لبخند بزرگ و باز

بسیاری از ما برای نشان دادن دندان های جلویی خود در حدود ۵ سالگی لبخند نمی زنیم، مگر اینکه خیلی خوش شانس باشیم. بنابراین وقتی با شما سرگرم می شوند به دنبال علائم دندان باشید. اگر واقعاً خیلی خوشحال هستند، وقتی لبخند می زنند، زحمت پوشاندن دندان های جلویی خود را ندارند.

۸٫ چشم

تماس چشمی مداوم می تواند این روزها باعث ایجاد احساس ناراحتی در افراد شود. بنابراین اگر چشمان آنها بیشتر اوقات بین چشم ها، بینی و لب های شما حرکت می کند، به این معنی است که آنها به شما علاقه مند هستند.

۹٫ لب هایشان را می لیسند (به شکلی زیبا)

علم می گوید وقتی جذب کسی می شوید، دهان شما بزاق اضافی تولید می کند. بنابراین طرف مقابل اگر خیلی علاقه دارد می تواند لب هایش را لیس بزند یا وقتی در اطراف شما است آنها را فشار دهد. مراقب باشید، مطمئن شوید که این لیس لب ترسناک نیست!

۱۰٫ تماس فیزیکی برقرار می کنند.

تماس فیزیکی می‌تواند راه خوبی برای آزمایش آب باشد تا ببیند واکنش شما به لمس چگونه است. بنابراین بهانه‌های کوچک برای برقراری ارتباط، مانند لمس کردن زانوی خود یا جمع کردن موهایتان پشت گوش، می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که آنها می‌خواهند به شما نزدیک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا