سرگرمی

روانشناسی رابطه | اگه عشقت تو چت از این ایموجی ها استفاده میکنه بدون داره بهت خیانت میکنه آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

اگر با شخصی که می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنید، پیام‌های زیادی ارسال می‌کنید، احتمالاً از شکلک‌هایی استفاده می‌کنید، شکلک‌هایی که برای بیان احساسات طراحی شده‌اند. کارشناسان می گویند که استفاده از شکلک ها در مکالمات کتبی با شریک عاشقانه شما می تواند مفید باشد، اما برخی از عادات شکلک هشدار دهنده هستند و نباید آنها را نادیده گرفت.

ایموجی‌ها می‌توانند نوعی پیوند ایجاد کنند و به تقویت پیوند بین شما و شریک زندگی‌تان و خاطراتی که با هم دارید کمک کنند. اما شکلک هایی که به معنای بی تفاوتی، تحریک پذیری یا عصبانیت هستند، مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، برخی از علائم هشدار دهنده از ایموجی ها در پیام های شریک عاشقانه شما وجود دارد که نباید آنها را نادیده بگیرید.

۱- از این گونه شکلک ها زیاد استفاده می کند

چت عاشقانه: یکی از دو چهره ترین ایموجی هایی که در ظاهر معنای مثبتی دارد، ایموجی های لایک است. این ایموجی معمولاً نشان می‌دهد که چیزی «خوب به نظر می‌رسد» و اشکالی ندارد که هر از چند گاهی از آن استفاده کنید. اما اگر شریک عاشقانه شما بیش از حد از آن استفاده کند، می تواند نشانه بی تفاوتی او باشد.

استفاده از شکلک‌های مشابه می‌تواند راهی سریع برای نشان دادن موافق بودن شما با صحبت‌های همسرتان باشد، اما اگر مکالمه شما به یک سری پاسخ‌های مشابه تبدیل شود، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شریک زندگی شما واقعاً به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. اغلب استفاده از این شکلک به منظور پایان دادن به مکالمه انجام می شود زیرا فرد در تلاش است طرف مقابل را ساکت کند.

۲- در چت عاشقانه به جای توضیحات واضح از شکلک استفاده می کند

چت عاشقانه: پیامک ارتباط چهره به چهره ای را که در یک مکالمه رو در رو وجود دارد ندارد و همچنین فاقد پیام هایی است که از طریق زبان بدن، لحن و تماس چشمی در ارتباط رو در رو رد و بدل می شود. . به همین دلیل، آنها به راحتی می توانند سوء تعبیر شوند، و اگر شریک زندگی شما به جای توضیح دادن آنچه واقعاً فکر می کند یا احساس می کند، از شکلک ها استفاده کند، وضعیت می تواند حتی گیج کننده تر شود.

بیشتر و بیشتر از شکلک ها به جای تلاش برای برقراری ارتباط از طریق کلمات استفاده می شود. این نتیجه تمایل به گفتگوهای کمتر هدفمند است، زیرا ایموجی ها قادر به انتقال احساسات پیچیده و تفاوت های ظریف ارتباط کلامی نیستند.

در روابط عاطفی، این می تواند به ویژه آسیب زا باشد، زیرا شکلک ها اغلب به عنوان جایگزینی برای ارتباط کلامی در نظر گرفته می شوند که منجر به سوء تفاهم و اجتناب از گفتگوهای عمیق تر می شود. در نتیجه، ممکن است شما و شریک زندگیتان از نظر عاطفی احساس قطع رابطه کنید، که می تواند احتمال شکست رابطه را افزایش دهد.

۳- در چت عاشقانه از شکلک های زیادی استفاده می کند

چت عاشقانه: برای شریک عاشقانه شما طبیعی است که از شکلک ها در پیام های خود برای دیگران استفاده کند، اما برخی از شکلک ها باید منحصر به فرد در رابطه شما باشد. هنگام استفاده از شکلک ها باید فرد مقابل و موقعیت را در نظر بگیرید. به طور کلی، ایموجی ها به خودی خود هشدار دهنده نیستند. مهم این است که چگونه از آنها در یک رابطه استفاده می کنید. به عنوان مثال، ایموجی قلب برای نشان دادن محبت بین دوستان یا شرکای عاشقانه استفاده می شود. با این حال، ارسال ایموجی قلب برای یک رئیس یا همکار متاهل احتمالاً نشانه خیانت عاطفی یا فیزیکی است.

۴- با شکلک های نامناسب به شما پاسخ می دهد

چت عاشقانه: کلمات می توانند به وضوح نظر شما را منتقل کنند، حتی اگر نتوانید لحن خود را از طریق پیام کاملاً منتقل کنید. این در مورد شکلک ها صدق نمی کند، و اگر شریک عاشقانه شما در پاسخ شما از شکلک های عجیب و غریب استفاده کند، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.

شکلک هایی که پیام نامتناسبی دارند از چند جهت نگران کننده هستند. برای مثال، اگر پیام «دوستت دارم» را با یک شکلک چپ دریافت کردید، ممکن است به معنای ناامیدی یا مشکلات پنهان دیگری باشد.

اگر شریک زندگی خود را به شام ​​دعوت کردید و در پاسخ یک شکلک شانه انداخته اید، می تواند به این معنی باشد که به رابطه علاقه ای ندارید یا فقط از یک روز کاری طولانی خسته شده اید. در این صورت باید با شریک عاشقانه خود در مورد معنای ایموجی هایی که استفاده می کند صحبت کنید.

این همچنین در صورتی صدق می کند که به ارسال پیام های عاشقانه برای شریک زندگی خود ادامه دهید اما در پاسخ چیزهایی مانند ایموجی غمگین یا شکلک شانه انداختن دریافت می کنید. شما قطعاً باید با شریک عاشقانه خود در مورد ریشه این پاسخ های “هشدار” گفتگوی جدی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا