سرگرمی

روانشناسی رابطه | اگر شریک زندگیت این ۸ نشانه رو داشت بهترین آدم روی زمین رو انتخاب کردی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

حالا بیایید در مورد ویژگی های متمایز افراد واقعاً خوب صحبت کنیم.

در یک رابطه، شناسایی این ویژگی ها بسیار مهم است. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا شریک زندگی شما واقعا مهربان است یا اینکه آیا پرچم قرمزی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

در این مقاله ۸ ویژگی منحصر به فرد را بررسی می کنیم که نشان می دهد شریک زندگی شما یک شخص واقعاً خوب است.

ما به نشانه هایی نگاه خواهیم کرد که نشان می دهد آنها بیش از یک قرار عالی هستند، آنها افرادی هستند که مهربانی، احترام و صداقت را در همه جنبه های زندگی خود نشان می دهند.

۱) همدلی نشان می دهند

همدلی فقط درک احساسات دیگران نیست، بلکه به اشتراک گذاشتن آنهاست.

این تفاوت بین شریکی است که شما را ناراحت می بیند و شریکی که به دلیل ناراحتی شما احساس ناراحتی می کند.

همدلی ویژگی اساسی یک فرد واقعا خوب است. نحوه رفتار آنها با دیگران، نحوه حمایت و راحتی آنها و نحوه مراقبت آنها است.

اگر شریک زندگی شما اغلب وارد عمل می شود تا دیدگاه شما را ببیند، آنها فقط یک شریک عالی نیستند، بلکه واقعاً انسان خوبی هستند.

دیدن دنیا از طریق چشمان شما کاری نیست که همه بتوانند انجام دهند. این نیاز به هوش هیجانی، ایثار و احترام زیادی برای شما به عنوان یک شخص دارد.

بنابراین وقتی شریک زندگی شما همدلی نشان می دهد، این نشانه واضحی است که او برای خودش این کار را ندارد. آنها نیز برای شما در آن هستند. توانایی آنها در همدلی، شخصیت آنها را به عنوان یک شخص واقعاً خوب برجسته می کند.

۲) همیشه با آنها با احترام رفتار می شود

احترام در هر رابطه ای قابل مذاکره نیست. این بستری است که اعتماد، عشق و ارتباطات بر روی آن ساخته می شود.

من مثالی در زندگی خودم دارم که وقتی به احترام فکر می کنم به ذهنم می رسد. شریک زندگی من همیشه حتی در اختلافات ما نهایت احترام را به من نشان داده است.

یک بار در مورد موضوعی که هر دو به آن علاقه داشتیم، بحث شدیدی داشتیم. هر دو ناراحت بودیم و چشم به چشم نمی دیدیم.

با وجود تنش، او هرگز به اظهارات توهین آمیز یا تحقیر آمیز متوسل نشد. او به نظر من گوش داد، احساسات من را تصدیق کرد و بدون اینکه به شخصیت من حمله کند، احساسات خود را بیان کرد.

این چیزی است که احترام به نظر می رسد. این بدان معنی است که شما برای شریک زندگی خود به عنوان فردی با اعتقادات و احساسات خود ارزش قائل هستید. توانایی مخالفت بدون احترام گذاشتن به یکدیگر، ویژگی بارز یک شخص واقعاً خوب است.

۳) ابراز قدردانی می کنند

قدردانی ممکن است یک عمل ساده به نظر برسد، اما وزن زیادی در یک رابطه دارد.

یک شخص واقعاً مهربان اهمیت ابراز قدردانی را درک می کند. آنها شما را بدیهی نمی دانند و همیشه برای قدردانی از کارهای کوچکی که انجام می دهید وقت می گذارند.

خواه تشکر از شما برای تهیه شام، ابراز قدردانی از حمایت شما یا قدردانی از صبر شما در موقعیتی باشد، این ابراز قدردانی کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

با ابراز قدردانی، شریک زندگی شما نشان می دهد که از تلاش ها و مشارکت های شما در رابطه قدردانی می کنید. این نشانه احترام و تحسین آنها برای شماست.

۴) صادق اما مهربان هستند

صداقت یک ویژگی اساسی شریک است. با این حال، صادق بودن به معنای بی ادب یا بی رحم بودن نیست. یک شخص واقعاً خوب می داند که چگونه بین صداقت و مهربانی تعادل برقرار کند.

اگر شریک زندگی شما می تواند در صورت لزوم حقایق سخت را به شما بگوید، اما این کار را به گونه ای انجام دهد که احساسات شما را در نظر بگیرد، این نشان دهنده سطح بالایی از بلوغ و احترام است.

همه چیز در مورد صادق بودن بدون آسیب زدن است. یک مرد خوب می فهمد که صداقت بهانه ای برای بی مهری نیست. بلکه از آن به عنوان ابزاری برای ایجاد اعتماد و حفظ ارتباطات باز در رابطه استفاده می کنند.

این تعادل بین صداقت و مهربانی نشانه واضحی از یک فرد واقعاً خوب است و اگر شریک زندگی شما بر آن تسلط داشته باشد، شما برنده هستید.

۵) آنها واقعاً برای شما ارزش قائل هستند

همه ما می‌خواهیم به خاطر آنچه واقعاً هستیم، ویژگی‌ها و همه چیز مورد علاقه و قدردانی باشیم.

یک شریک واقعا خوب همه شما را می بیند و قدردانی می کند، نه فقط قسمت های ناقص را. آنها شما را در صبح دوست دارند، آنها شما را بدخلق، احمقانه و احساساتی دوست دارند.

آنها نقاط ضعف و قوت، موفقیت ها و شکست های شما را می بینند و از آنها قدردانی می کنند.

آنها فقط شما را دوست ندارند. آنها برای شما ارزش قائل هستند. آنها آن را از طریق گفتار، اعمال و تعهد خود نشان می دهند.

چیزی فوق‌العاده دلچسب وجود دارد که بدانید کسی همه شما را می‌بیند و همچنان دوست دارد و هر روز شما را گرامی می‌دارد.

۶) حمایت کننده هستند

حمایت ستون فقرات هر رابطه قوی است. این در مورد ایستادن در کنار یکدیگر، تشویق یکدیگر و ایجاد شانه ای برای تکیه بر آنها در هنگام سخت شدن است.

حمایت فراتر از حضور است. او فعالانه شما را تشویق می کند، به شما ایمان دارد و حتی گاهی اوقات نیازها و اهداف شما را بر خواسته های خود ترجیح می دهد.

این را تصور کنید: یک روز طولانی در محل کار داشته اید و به خانه می آیید تا ناراحتی های خود را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

یک شریک واقعا خوب فقط گوش نمی دهد. آنها احساسات شما را تأیید می کنند، کلمات آرامش بخش ارائه می دهند و شاید حتی اگر به آنها نیاز دارید راه حل هایی ارائه دهند.

حمایت آنها به قدرت شما تبدیل می شود. و این همان چیزی است که در یک شخص واقعاً خوب است. وقتی پایین می‌روی، تو را بالا می‌برند، وقتی می‌لنگی به جلو هلت می‌دهند و همیشه پشتت را دارند.

۷) صبور هستند

صبر فراتر از یک فضیلت است. این نشانه یک فرد واقعا خوب است. و در یک رابطه، این یک ویژگی ارزشمند است.

یادم می آید زمانی که کار جدیدی را شروع کردم که بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا بود. با استرس و ناامیدی به خانه می آمدم و حالم همه جا را فرا گرفته بود.

اما شریکم به جای اینکه از من ناامید شود، به طرز باورنکردنی صبور بود. زمانی که به آن نیاز داشتم به من فضا می داد، وقتی ضعیف بودم به من آرامش می داد و صبورانه منتظر بود تا با شغل جدیدم سازگار شوم.

صبر او فقط تحمل حالات من نبود. این در مورد این بود که بفهمم از کجا آمده‌ام و به من زمان و مکان بدهم تا آن را پردازش کنم.

۸) فروتنی نشان می دهند

فروتنی یکی دیگر از ویژگی های کلیدی یک فرد واقعاً خوب است. این در مورد این است که بپذیرید که بهتر از دیگران نیستید و بتوانید وقتی اشتباه می کنید اعتراف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا