رپورتاژ آگهی

دوره های کارآفرین مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

برند آموزشی مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب سال ها است در زمینه آموزش در خدمت دانش پذیران عزیز بوده است و در این سال ها با ارائه بهترین خدمات آموزشی مانند استفاده از اساتید مجرب،محیط آموزشی مناسب، ارائه مدرک دو زبانه و معتبر و… توانسته اعتماد بسیاری از عزیزان را به خود جلب نماید.

امروزه با توجه به تغییر نحوه زندگی، نیازهای مردم به خصوص جوانان، تغییر روند و بهبود کسب و کار و…در خواست داشپذیران نیز برای آموزش تغییر کرده است مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب در این راستا سعی را براین داشته تا با ارئه رشته های نوین به ببهبود کسب و کار اشخاص به خصوص جوانان کمک نماید.

در انتها نیز بهتر است بدانید این آموزشگاه به نام با استفاده از بهترین اساتید در حوزه آموزشی و استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی که به صورت عملی و تئوری ارائه خواهد شد سعی را بر این داشته تا دانشپذیران عزیز بعد از پایان دوره آموزشی و دریافت مدرک معتبر و دو زبانه این آموزشگاه مانند یک حرفه ای بتوانند وارد بازار کار شوند و پله های موفقیت را بسیار سریع تر طی نمایند.

در مسیر پیشرفت، با افتخار در کنار شماهستیم.

مجتمع فنی تهران، پیشرو در حوزه مهارت آموزی و توسعه اشتغال مولد.

مجتمع فنی تهران ماموریت خود را توسعه اشتغال و کار آفرینی از طریق آموزش های مهارت محور می داند.

کمی بیشتر درباره مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب بدانید:

“مجتمع فنی تهران به روزی می اندیشد که در هر خانواده ایرانی حداقل یک نفر از خدمات یا محصولات آن به طور مطلوب بهره مند شود.”

به منظور تحقق سند چشم انداز، مجتمع فنی تهران ماموریت خود را گسترش و ارتقاء خدمات آموزشی، تولید و انتشار کتاب و نشریات، ارائه محصولات و خدمات مبتنی بر ICT در حوزه فناوری، هنر، مدیریت و کسب و کار تعریف کرده است. این سازمان به عنوان برترین موسسه آموزشی کشور در حوزه فناوری در بخش خصوصی قلمرو فعالیت خود را تمامی مناطق ایران، حضور موثر در خاورمیانه بخصوص کشورهای فارسی زبان و همکاری با سایر کشورها ترسیم می نماید.

مدیریت دانش محور و تلاش برای ارائه خدمات و محصولاتی متناسب با هزاره سوم در جهت آموزش مهارتها و تخصصهای پیشرفته و همچنین کارآفرینی و اشتغال، بخشی از فعالیتهای گسترده مجتمع فنی تهران به منظور نیل به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله کشور عزیزمان می باشد.

درباره فضای مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب بدانید

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از تاریخ ۱۰/۰۶/۹۲ در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرده است،این نمایندگی دارای ۱۴ سایت،کلاس مجهز ، کارگاه هنر، سالن همایش ،کافی شاپ و…می باشد

همانطور که گفته شد نمایندگی انقلاب با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است..

بیش از سه دهه است که پایه گذاران روشهای نوین آموزش، کارآفرینی و توسعه صنعت ICT کشور در مجتمع فنی تهران دوشادوش هم برای آبادانی میهن و گسترش دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیز تلاش می کنند

بیش از سه دهه است که پایه گذاران روش نوین آموزش، کارآفرینی و توصعه صنعت (آی سی تی  ) در مجتمع فنی تهران دوشادوش هم برای آبادانی میهن و گسترش دانش و علوم جدید به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیزمان تلاش می کنند.

در ادامه تصمیم داریم کمی در باره دوره های آموزشی نوین و یا پولساز این آموزشگاه اطلاعات در اختیارتان قرار دهیم:

دوره های آموزش کافی شاپ در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

دوره های آموزش کافی شاپ در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب

دنیای این روزای ما با گذشته ها خیلی متفاوت شده است، خیلی چیزها مثل تفریح، آشپزی، شکل زندگی و حتی هدف هامون تغییر کرده. شاید خیلی چیزها قدیمیش دوست داشتنی تر بوده، ولی در هیچ زمانی چشم انداز آینده برای آدم ها اینقدر وسیع و روشن نبوده است..

ما می دانیم چه کاری رو دوست داریم و برای بهترین شدن تو کارمون باید چه راهی رو طی کنیم. در دنیای امروز با این همه آدم زرنگ که برای رسیدن به هدف هاشون تلاش می کنند، برای بهترین بودن باید متفاوت بود. باید راهی رو انتخاب کرد که کمتر کسی رفته باشد.

دوست عزیز! اگر شما جز همون افرادی هستی که یه کار، درآمد و زندگی معمولی راضیت نمی کنه می تونی با کمک گرفتن از کسانی که الان جز بهترین ها هستند، برای داشتن یک شغل پردرآمد یک مسیر مطمئن و سریع رو پیدا کنی.

اگر قصد داری یک کافی شاپ، کافه یا رستوران داشته باشی می تونید با گذروندن دوره ی آموزش کافی شاپ، مدیریت یک کافه یا رستوران مدرن رو به دست بگیری و حتی توی این دوره ها می تونی قبل از خرید یا اجاره ی ملک، با کمک و راهنمایی استاد محاسبات ملکی برای راه اندازی کافی شاپ، کافه یا رستوران خودت رو بررسی کنی. اگر هم خودتون در حال حاضر مدیر کافی شاپ، کافه یا رستوران هستید بعد از پایان دوره ی آموزش راه اندازی و مدیریت کافی شاپ می تونید بیزنس خودتون رو به نحو چشمگیری گسترش بدید.

آموزش باریستا

آموزش باریستا

خصوصیت یک باریستا یا قهوه‌چی ای که حرفه ای است این است که بتواند علاوه بر مواردی که در منو موجود است، نوشیدنی های گرم دیگری را بر اساس سلیقه ی مشتریان تهیه و سرو نماید..

یک باریستا باید توانایی این را داشته باشد که مواد اولیه ای که سفارش داده می شود را کنترل نماید و در نهایت نوشیدنی که سر میز مشتری ها سرو می کند را کنترل و نظارت نماید.

آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی اساتید در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

دکوراسیون واژه ای است فرانسوی که معادل فارسی آن براساس تعریف لغت نامه دهخدا عبارت است از: فن و تخصص و رشته آموزشی آذین، آذین بندی و آراستن فضا و براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه». در این دوره تأکید بر فضاهای داخلی با خلاقیت انسان و فضای عمومی دارد و در نهایت باعث همانند سازی و اذین بندی فضا و از جهت دیگر استفاده درست ساکنان از آن می شود..

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای است که علاوه بر تخصص نیازمند سلیقه و ایده های جدید می باشد. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید ذهنی خلاق و ایده های جذاب داشته باشند. با طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توان هر وسیله ای را در جای مخصوص خود قرار دهید. اگر طراحی دکوراسیون منزل به درستی انجام شود می توان از زندگی کردن در آن منزل نهایت لذت را برد..

مجتمع فنی تهران با برگذاری دوره آموزشی طراحی معماری و دکوراسیون داخلی در سه سطح مقدماتی، متوسط، پیشرفته توانسته به دانشپذیران کمک نماید تا در هر سطحط که هستند دوره مناسب خود را انتخاب کرده و بعد از پایان دوره متناسب آموزش های خود وارد بازار کار شوند.

چرا دوره های آموزش زبان انگلیسی در مجتمع فنی تهران

چرا دوره های آموزش زبان انگلیسی در مجتمع فنی تهران

این موضوع که شما عزیزان به زبان دومی مانند زبان انگلیسی مسلط باشید شانس شما را برای پیدا کردن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود و یا یافتن کار در خارج از کشور بیشتر خواهد کرد. انگلیسی، زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است بنابراین یادگیری این زبان برای داشتن معاشرت، سرگرمی و همچنین پیدا کردن یک شغل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوره های آموزش زبان انگلیسی نیز مانند دیگر دوره های آموزشی که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می شود زیر نظر بهترین اساتید با بهترین و به روز ترین متدهای آموزشی برگذار خواهد شد تا در کم ترین زمان ممکن دانشپذیران به این زبان بین المللی و جذاب مسلط شوند…

منظور از زبان دوم چیست و اهمیت شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی

زبان دوم به زبانی غیر از زبان مادری اطلاق می‌شود که فرد پس از فراگیری زبان اول و در طول دوران زندگی خود آن را خواهد آموخت. آموزش ESL به عنوان آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی (TEFL)، آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESL) در کشورهای انگلیسی زبان به دانش آموزان غیر انگلیسی زبان (TESOL) گفته خواهند شد.

چرا انگلیسی را زبان دوم می نامند؟

دلیل‌اینکه زبان انگلیسی یک زبان جهانی شناخته شده است و ارتباطات میان انسان ها را در سراسر جهان آسان و راحت کرده است. همچنین، انگلیسی زبانی محبوب و زبان دوم در جهان به شمار می‌آید. طبق آمار بیشتر از ۱ میلیارد نفر در سراسر جهان، زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش می‌بینند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا