رپورتاژ آگهی

دانلود بهترین فیلم های کمدی خارجی

بهترین فیلم های کمدی کدام می باند؟ اگر شما در پی فیلم کمدی هستید بدون شک در پی گزینه‌ هایی می باشید که قادر باشد بیشترین خنده و شادی را برای شما ایجاد نماید.
در ادامه‌ی این مقاله لیستی از بهترین فیلم‌های کمدی را مشاهده خواهید کرد که هریک از آن ‌ها قادر است روز شما را بسازد و به معنای واقعی حال شما را خوب کند.

فیلم Babyteeth

دندان شیری
کارگردان: شنون مورفی
بازیگران: الیزا اسکانلن، توبی والاس، اسی دیویس و…

خلاصه داستان: فیلم Babyteeth در باره دختری به اسم میلا، تنها فرزند هنری و آنا است که مبتلا به سرطان می باشد و فرصت زیادی برای زندگی ندارند، ولی یک روز با یک فروشنده مواد مخدر روبرو می شود و برای نخستین بار عشق را تجربه می ‌کند.

فیلم بیل و تد، چهره موسیقی

کارگردان: دین پاریزو
بازیگران: کیانو ریوز، الکس وینتر، ویلیام سدلر، سامارا ویوینگ و..

خلاصه داستان: این بار دیگر روایت بیل و تد را این بار در میانسالی نشان میدهد که حالا دارای مسئولیت ‌‌های خانوادگی در زندگی هستند؛ ولی آن‌ ها هنوز تلاش می کنند تا بزرگ ‌ترین ترانه ‌ای را که تا امروز ساخته شده است، بنویسند.

فیلم مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش

کارگردان: دیوید دوبکین
بازیگران: ویل فرل، ریچل مک‌آدامز، پیرس برازنان، دن استیونزو…

خلاصه داستان: فیلم داستان تلاش یک زوج خواننده از شهری در کشور ایسلند جهت تحقق یافتن آرزوی حضور یافتن در یوروویژن و پیروزی در آن را دنبال می ‌کند که در این راه باید با مانع هایی مثل عشق، خانواده و رقیبان داخلی و خارجی روبرو شوند و رقابت نمایند.

دانلود فیلم کمدی Freaky

کارگردان: کریستوفر لندون
نویسنده: کریستوفر لندون و مایکل کندی
بازیگران: وینس وان، کاترین نیوتون، سلسته اوکانر، میشا اوشروویچ

خلاصه داستان: میلی کسلر که یک نوجوان است، سعی می ‌کند تا در دبیرستان دوام بیابد و جان سالم به در برد و از دست رفتارهای ظالمانه مردم زنده بماند. اما هنگامی که او تبدیل به آخرین هدف قاتل سریالی بد نام شهر می ‌شود، سال آخر دبیرستان او، تبدیل به بی ارزش ترین چیزی می‌ شود که باید نگرانش باشد.

فیلم Holidate

کارگردان: جان وایتسل
نویسنده: تیفانی پولسن
بازیگران: اما رابرتس، لوک بریسی، کینگ بچلور، جسیکا کپشاو، مانیش دایال و…

خلاصه داستان: فیلم Holidate داستان اسلون و جکسون، دو شخص کاملا غریبه را روایت می کند که در یک اقدام تصمیم می ‌گیرند یک سال را با هم بگذارنند و در طی تعطیلات مختلف وقتشان را باهم سپری نمایند.

فیلم Hubie Halloween

هالووین هیوبی
کارگردان: استیون بریل
نویسنده: آدام سندلر و تیم هرلیهی
بازیگران: آدام سندلر، استیو بوشمی، کوین جیمز و…

خلاصه داستان: فیلم Hubie Halloween که اتفاقات آن در هالووین رخ می دهد، به ماجراهای هیوبی دوبویس پرداخته می شود که با وجود علاقه ‌ای که به زادگاهش دارد،

ولی اغلب مورد تمسخر کودکان و بزرگسالان قرار می ‌گیرد. با این‌ وجود امسال اتفاق عجیب ‌وغریبی می افتد و نجات هالووین به دستان او می ‌افتد.
جهت دانلود فیلم های کمدی خارجی بیشتر می توانید به سایت نایس مووی مراجعه نمایید.

ni3movie.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا