اخبار تکنولوژی

حرکت جنجالی جدید ایلان ماسک در توییتر

مدیر عامل توییتر می گوید حساب هایی که سال ها در این شبکه اجتماعی فعال نبوده اند از این پلتفرم حذف خواهند شد.

طبق سیاست توییتر، کاربران باید حداقل هر ۳۰ روز یک بار وارد حساب کاربری خود شوند تا از حذف دائمی حساب خود جلوگیری کنند. اما ماسک می گوید که این شرکت اکنون فقط حساب هایی را حذف می کند که برای چندین سال غیرفعال بوده اند.

این احتمالاً بیشترین تأثیر را بر کاربران قدیمی توییتر خواهد گذاشت، زیرا کسانی که سال ها در این شبکه اجتماعی فعال بوده اند احتمالاً تعداد زیادی فالوور غیرفعال دارند. در نتیجه، همانطور که ماسک هشدار داد، تعداد فالوورها ممکن است کاهش یابد.

حساب های قدیمی توییتر بایگانی می شوند

مدیر عامل توییتر همچنین تایید کرد که با حذف این حساب ها، نام کاربری آنها در دسترس عموم قرار می گیرد. یکی از کاربران در پاسخ به این مشکل نوشت که این امر می تواند بخش مهمی از محتوای قدیمی این شبکه اجتماعی را از بین ببرد. در پاسخ، ایلان ماسک اعلام کرد: “اکانت ها بایگانی خواهند شد.” با این حال، دقیقاً مشخص نیست که این نسخه پشتیبان چه شکلی خواهد داشت.

 

نیویورک تایمز چند ماه پیش گزارش داد که توییتر در حال بررسی امکان فروش نام کاربری از طریق مزایده است. این روش می تواند مکانیزم جدیدی برای کسب درآمد در این پلتفرم باشد. با این حال هنوز چیزی رسمی در این مورد اعلام نشده است.

از زمانی که ایلان ماسک خرید توییتر را به پایان رساند و مدیریت این شبکه اجتماعی را بر عهده گرفت، تغییرات زیادی در این پلتفرم رخ داده است. به عنوان مثال، او تیک آبی قدیمی را از بسیاری از حساب ها حذف کرد و با انتقادات زیادی روبرو شد. همچنین اخیرا اعلام کرده است که کاربران به زودی می توانند برای خواندن هر مقاله از مخاطبان هزینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا