رپورتاژ آگهی

تعطیلات نوروزی فرصتی برای تجربه بازی های رایانه ای

تعطیلات عید نوروز فرصت بسیار مناسبی برای تجربه بازی های موبایلی است با توجه به زمان بسیار زیادی که همگی ما در این تعطیلات داریم گمان نمیکنم که در کنار تماشای فیلم ها و سریال های مورد علاقه مان و یا مطالعه کتاب ها و رمان های بلند فرصتی برای بازی کردن و تفریح نماند.امروز در این مقاله به معرفی چند بازی میپردازیم که پیشنهاد میکنم که در ۱۳ روز فروردین ماه سال جدید حتما تجربه شان کنید.

بازی (۱،۲)the last of us

تعطیلات نوروزی فرصتی برای تجربه بازی های رایانه ای

به بهانه شروع سریال the last of us  که با بازدید و استقبال بسیار زیادی مواجه بود بد نیست که دوباره به شروع این بازی داستانی در عید نوروز بپردازید.حالا که سریال «آخرینِ ما» چه از لحاظ جلب نظر مثبتِ منتقدان و چه از لحاظ آمار بینندگان  موفقیت‌آمیز بوده است، حتما تکاپوی هالیوود برای تکرار موفقیتش به این معنی است که تمایلش برای بهره‌برداری از بازی‌های ویدیویی که در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده بود، جدیتِ بیشتری خواهد گرفت.بازی «آخرینِ ما» برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن۳ منتشر شد، سال بعد نسخه‌ی ریمسترش که از لحاظ گرافیکی ارتقا یافته بود برای پلی‌استیشن۴ منتشر شد، در سال ۲۰۲۰ «آخرین ما:‌ قسمت دوم»، دنباله‌اش، که کاری می‌کرد وقایعِ قسمت اول را از زاویه‌ی کاملا متفاوتی بازنگری کنیم برای پلی‌استیشن۴ منتشر شد و درنهایت در سال ۲۰۲۲ هم قسمت اول کاملا برای پلی‌استیشن۵ بازسازی شد. به عبارت دیگر، این بازیِ پسا-آخرالزمانی در جریانِ دهه‌ی گذشته جایگاهش در صفِ اول فرهنگ‌عامه را از دست نداده است.

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که هنوز فرصت تجربه این بازی جذاب را به دست نیاورده اید تعطیلات نوروزی مختص شماست.

بازیCyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 اثری است که پس از انتظار سخت چندین ساله برای آن، در سال ۲۰۲۰ به‌شکلی منتشر شد که اغراق و بی‌انصافی نیست اگر آن را یک ناامیدی بدانیم. نه اینکه بازی یک افتضاح کامل باشد اما از استودیو سی‌دی پراجکت رد و سایبرپانکی که سال‌ها چشم انتظارش بودیم، توقع می‌رفت که با کیفیت به‌مراتب بهتری منتشر شود و تا این حد درگیر مشکلات عجیب و غریب فنی نباشد که تجربه آن را روی یک سری پلتفرم‌ها تقریبا غیرممکن کرده بود و روی پلتفرم‌های دیگر هم باگ‌ها و مشکلات فنی بخشی جدانشدنی از بازی بودند. اما خب حالا که آپدیت آخر سایبرپانک منتشر شده و این بازی بهینه‌سازی مخصوص پلتفرم‌های نسل نهمی را هم دریافت کرده، زمان خوبی است تا یک فرصت دیگر به آن بدهیم. گشت و گذار در شهر پیشرفته و رنگارنگ این بازی در حال و هوای بهاری عید میتواند تجربه بسیار خوبی برای شما باشد.

خاب حالا نوبت معرفی بازی های موبایلی است که اکثریت شما گیمر یا آن ها آن را بازی کرده اید و دیگر سراغشان نرفته اید و یا در حال بازی کردن می باشید.حتی کسانی هم هستند که هنوز اقدام به نصب این بازی ها نکرده اند چه برسد به تجربه آن ها!

بازی محبوب clash of clans

بی تردید بازی کلش آف کلنز انقلابی بزرگ در بین بازی های گوشی های موبایل ایجاد کرد. کلش اف کلنز (Clash of Clans) یا همان جنگ قبایل برای اولین بار در تاریخ آگوست ۲۰۱۲ توسط کمپانی سوپرسل (Supercell) برای سیستم عامل iOS گوشی های شرکت اپل عرضه شد.

کمپانی سوپرسل دو ماه قبل از این بازی Hay Day را عرضه کرده بود و پس از انتشار کلش اف کلنز این بازی هم توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. کلش اف کلنز به سرعت معروف شد و هواداران زیادی پیدا کرد و این رشد آن قدر سریع بود که سوپرسل توانست نیمی از سهام خود را به یک شرکت معروف ژاپنی واگذار کند.به دنبال همین موفقیت نسخه مخصوص سیستم عامل های اندروید نیز در اکتبر ۲۰۱۳ به طور رسمی عرضه و معروفیت اصلی بازی آغاز شد.

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) محصولی متفاوت از استودیو بازی‎‌سازی Tencent Games در سبک اکشن است که ابتدا نسخه کنسول آن ساخته شد و محبوبیت فراوانی به دست آورد. به دنبال موفقیت آن شرکت سازنده آن را برای سیستم ‎عامل اندروید و iOS تحت عنوان پابجی موبایل بازسازی کرد تا علاقه ‎مندان بتوانند روی دستگاه ‎های همراه خود این بازی فوق ‎العاده را تجربه کنند.

این بازی سبک متفاوتی دارد و بازیکن را در فضایی قرار می‎دهد تا برای بقا با حریفان مبارزه کند و از مبارزه‎های گوناگون لذت ببرد.

بازی پابجی موبایل جزو بازی هایی است که همیشه همراه شماست و میتواند در هر جا و مکانی تنها با داشتن یک موبایل مناسب تیر اندازی کنید و به بقا در آن بپر دازید.

شاید تا به الان با خودتان فکر کرده باشید که چگونه میتوانید این بازی ها را تجربه کنید؛ بازی های عرضه شده برای کنسول های بازی معمولا رایگان نیستند و شما باید آن ها را خریداری کنید بهترین و آسان ترین راه برای تجربه شان خرید گیفت کارت است .

خرید گیفت کارت

به دلیل مشکلات موجود در ایران خرید محصولات با کارت های اعتباری چیزی غیر ممکن است.

ولی برای خرید گیفت کارت  نیازی به این کارت های اعتباری  نیست همین موضوع باعث محبوبیت گیفت کارت وخرید آن شده است.

در سایت کومت شاپ شما میتوانید گیفت کارت ارزان قیمت خریداری فرمایید.

مزایای داشتن گیفت کارت

  1. شما با خرید گیفت کارت میتوانید بازی بخرید و به راحتی آن ها را بر روی کنسول خود نصب کنید بازی هایی که بالاتر به معرفی آن ها پرداختیم مثل the last of us و و تمام بازی های موجود در بازار راا هم میتوانید با خرید گیفت کارت تجربه کنید.
  2. با داشتن اشتراک ps plus میتوانید آنلاین بازی کنید.همچنین از تخفیف های فروشگاه ps plus بهره مند میشوید و هر ماه بازی های رایگان دریافت میکنید.
  3. اگر از بازی کردن خسته شده اید و به دنبال سرگرمی دیگری هستید میتوانید از کنسول پلی استیشن برای فیلم دیدن هم استفاده کنید!شما با داشتن گیفت کارت  به آرشیو بهترین فیلم ها و سریال های جهان دسترسی خواهید داشت و میتوانید از تماشای آن ها لذت ببرید.

بازی های موبایلی اکثریت رایگان هستند و نیازی نیست برای نصب آن ها هزینه ای بپردازید اما این بازی ها  پرداخت های درون برنامه ای  دارند که میتوانید با صلاحدید خود اقدام به خرید و دریافت ارز های آن ها بکنید.در ادامه توضیحات مورد نیاز در رابطه با هر کدام  از ارز های بازی های آنلاینی که بالاتر معرفی نمودیم را خواهیم داد.

 

خرید جم کلش آف کلنز

جم کلش آف کلنز در واقع یک  الماس سبز رنگی است که ارز بازی کلش آف کلنز محسوب میشود.شما برای ارتقا تجهیزات خود و خرید یک سری آیتم ها نیاز به جم دارید.با داشتن جم قبیله شما پیشرفت سریع تری خواهد داشت و نسبت به بقیه قدرتمند تر خواهید شد.جمع آوری جم کار ساده ای نیست و همیشه به مقدار بسیار ناچیزی دست پیدا خواهید کرد.پس بهترین گزینه خرید جم است.

خرید یوسی پابجی موبایل

یوسی یا همان UC،یکی از اعتبار های درون برنامه ای در پابجی موبایل است. بازیکنان این بازی میتوانند با خرید یوسی پابجی موبایل، بسیاری از امکانات مهیج این بازی که به صورت عادی در دسترس نیست را بدست اورند.

شما با خرید یوسی در پابجی می توانید بسیاری از اسلحه ها و پوشیدنی و … که از جذابیت های این بازی هستند را داشته باشید و این می تواند شما را از دیگر رقبایتان در این بازی متفاوت کند و قوی تر نماید.

فروشگاه پیشنهادی من به شما برای خرید یوسی کومت شاپ است.در این سایت پکیج های مختلفی بر اساس تعداد وجود دارند.یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین پکیج ها برای خرید اول شما پکیج ۳۶۰ عددی یوسی پابجی موبایل است که میتوانید در سایت کومت آن را خریداری فرمایید.

چرا از کومت شاپ خرید کنیم؟

چرا از کومت شاپ خرید کنیم؟

فروشگاه کومت شاپ به شما اطمینان میدهد که تمامی محصولات با کمترین مقدار ممکن در سایت قرار داده شده است تا بدون هیچ دغدغه ی از گیم خود لذت ببرید و ذره ی تحریم ها را حس نکنید.

همچنین ما با دارا بودن نماد اعتماد و مجوز های لازم این اطمینان  را می دهیم که بهترین فروشگاه آنلاین در زمینه  خرید یوسی و سایر ارز های دیگر بازی های آنلاین  هستیم.

ما تضمین میکنیم که سفارش شما در کمتر یک الی سی دقیقه انجام میشود و در این بین نیاز به خارج شدن از بازی نداشته باشید.

فروشگاه کومت شاپ با تجربه چندین ساله در عرصه گیم زمینه رو برای شما فراهم میکند که بدون هیچ دغدغه ی از گیم خود لذت ببرید و ذره ی تحریم ها را حس نکنید.

پشتیبانی قوی:

تیم پشتیبانی سایت یکی از قوی ترین تیم های پشتیبانی می باشد که برای رفاه حال شما در تمامی شبکه های اجتماعی پاسخگو شما عزیزان است.و برای رفع نیاز شما دوستان از هیچ  کمکی دریغ نخواهد کرد.

پلتفرم های پشتیبانی سایت:

  • واتساپ
  • تلگرام
  • اینستاگرام
  • از طریق پشتیبانی سایت

محصولات به روز:

تمامیه محصولات ما با کوچک ترین تغییر از طرف گیم ها اپدیت می شود

و تمامیه قیمت های محصولات هر ۲۴ ساعت نسبت به قیمت دلار بروز میشود تا بهترین تجربه خرید را برای شما عزیزان رقم بزند

 

ارتباط با ما:

تلفن: ۰۹۹۳۹۹۴۱۹۱۷

پست الکترونیک: info@cometshop.ir

وب سایت:  cometshop.ir

 

برچسب ها : خرید یوسی,فروش یوسی,خرید و فروش یوسی,یوسی ارزان,یوسی سریع,یوسی مطمئن,پابجی موبایل,خرید یوسی پابجی,خرید یوسی موبایل,خرید یوسی بازی,شارژ یوسی,اکانت یوسی,سایت یوسی,uc پابجی,یوسی یکبار مصرف,خرید مطمئن یوسی,یوسی چیست,فروش انسی,جم فری فایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا