سرگرمی

تست هوش ریاضی | فقط ۲۰ درصد تونستن این معادله رو حل کنند | اگه بتونی حل کنی جز نوابغی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تست هوش امروز استثنایی است زیرا شما را به روشی منحصر به فرد به چالش می کشد. سطح آن به حدی است که میزان شکست در حل آن قابل توجه است. این برنامه برای آزمایش توانایی های فکری شما طراحی شده است و در عین حال به شما امکان می دهد خود را با یک مشکل چالش برانگیز بسنجید. چالش ریاضی یک تمرین ساده با پیچیدگی جالب را به شما ارائه می دهد. شما می توانید هر روز خود را ارزیابی کنید و مغز خود را تمرین دهید.

یک تست ریاضی با یک سری اعداد روی تخته

شما ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا تست ریاضی را با سری اعداد روی تخته حل کنید. برای موفقیت در این معمای ریاضی، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و کاملاً تمرکز کنید. این آزمایش نیاز به تمرکز زیادی دارد. پس از حواس پرتی خودداری کنید. سپس اعداد را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. عملیات های مختلفی را امتحان کنید که می تواند به شما در یافتن ارتباط بین آنها کمک کند. حل پازل های ریاضی مانند این برای سلامت مغز شما ضروری است. این به کاهش فشار بر سلامت روان شما کمک می کند و ذهن شما را تیز نگه می دارد. علاوه بر این، حل این معما می تواند قدرت تفکر شما را نیز افزایش دهد.

این یک پازل دشوار است. شایان ذکر است که تنها ۲۰ درصد از کاربران اینترنت نتیجه صحیح را یافته اند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر نابغه هستید، کمی استراحت کنید و سعی کنید راه حلی برای این چالش پیدا کنید. چگونه آن را انجام می دهید؟ شما یک عکس دارید که شامل ۳ معادله است که یکی از آنها حل نشده است. وظیفه شما یافتن ارتباط منطقی سه معادله اول برای حل معادله سوم است. شما فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا تست ریاضی را با سری اعداد روی تخته حل کنید.

جواب تست ریاضی با سری اعداد روی تخته

اگر پاسخ درست را پیدا کردید، به شما تبریک می گویم! این یک چالش ریاضی سخت است. به لطف هوش خود توانستید آن را حل کنید. شما توانایی غلبه بر مشکلاتی را دارید که در زندگی روزمره شما ایجاد می شود. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید، می توانید بیشتر تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: تبریک می گویم، شما از هوش هوشی و مهارت های ریاضی قابل توجهی برخوردارید. اگر این کار را نکرده اید، ناامید نشوید. ما مراحلی را که باید برای یافتن راه حل مناسب دنبال کنید به شما ارائه خواهیم داد.

ردیف اول: ۴ + ۴ = ۱۶

ردیف دوم: ۵ + ۵ = ۲۰

ردیف سوم: ۶ + ۶ = ۲۴

ردیف چهارم: ۷ + ۷ = ?

احتمالاً متوجه شده اید که هر نتیجه از منطقی پیروی می کند که در هر معادله تکرار می شود. در واقع هر نتیجه دو برابر نتیجه هر اضافه است. اگر این منطق را درک نمی کنید، نحوه انجام آن را توضیح می دهیم:

ردیف اول: ۴ + ۴ = ۸، بنابراین ۸ + ۸ = ۱۶٫

ردیف دوم: ۵ + ۵ = ۱۰، بنابراین ۱۰ + ۱۰ = ۲۰٫

ردیف سوم: ۶ + ۶ = ۱۲، بنابراین ۱۲ + ۱۲ = ۲۴٫

با پیروی از این منطق، مقدار آخرین معادله را خواهید یافت.

ردیف چهارم: ۷ + ۷ = ۱۴، بنابراین ۱۴ + ۱۴ = ۲۸٫

پس نتیجه این معمای ریاضی ۲۸ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا