سرگرمی

تست شخصیت شناسی | یک گربه سیاه انتخاب کن تا بگم چقدر میتونی آدم دارکی باشی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تست شخصیت با انتخاب گربه سیاه

آیا شما بیشتر یک رویاپرداز هستید یا یک واقع گرا؟ این سوالی است که اغلب در مراحل مختلف زندگی از خود می پرسیم. گاهی اوقات تعیین پاسخ ممکن است بسیار دشوار باشد.

با این حال، تست شخصیت گربه سیاه می تواند بینش هایی به شما بدهد. ما معتقدیم که ضمیر ناخودآگاه پاسخ های زیادی در مورد شخصیت ما دارد و می تواند از طریق انتخاب های به ظاهر ساده آنها را آشکار کند. بنابراین، آیا شما آماده هستید تا در ناخودآگاه خود شیرجه بزنید؟ زیاد فکر نکنید و فقط در نگاه اول یکی از گربه های سیاه را انتخاب کنید.

با انتخاب گربه سیاه به مسابقه شخصیت شناسی پاسخ دهید

فقط به عکس های گربه ها نگاه کنید، عکسی را انتخاب کنید که بیشتر در ذهن شما طنین انداز است و ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید درباره شخصیت شما چه می گوید.

گربه شماره ۱

اگر گربه شماره ۱ را انتخاب کردید، این نشان می دهد که به احتمال زیاد یک واقع گرا هستید. شما سر به زمین، عملی هستید و دید روشنی از دنیای اطراف خود دارید. اگرچه گاهی اوقات می توان این ویژگی را یک گرایش بدبینانه دانست، اما لزوماً یک چیز منفی نیست.

واقع گرایان حلال مشکلات عالی هستند. آنها دنیا را آنطور که هست می بینند، نه آنطور که می خواهند.

گربه شماره ۲

کسانی که جذب گربه شماره ۲ می شوند معمولاً رویاپرداز هستند. دوست دارید دنیای ایده ها و امکانات را کشف کنید. گاهی اوقات ممکن است کمی از واقعیت جدا به نظر بیایید، اما این به این دلیل است که شما بیش از حد مشغول خلق واقعیت خود هستید.

این ویژگی ممکن است توسط برخی غیرعملی تلقی شود، اما هرگز قدرت رویاها و تخیل را دست کم نگیرید. به هر حال، هر نوآوری که امروز وجود دارد، زمانی فقط یک رویا بود!

گربه شماره ۳

گربه شماره ۳ را انتخاب کردید؟ شما ترکیب نادری از رویاپرداز و واقع گرا هستید. شما توانایی رویاهای بزرگ را دارید، اما همچنین توانایی تحقق آن رویاها را دارید.

شما می دانید چه زمانی به تخیل خود اجازه دهید و چه زمانی به زمین بازگردید. این ویژگی یک مزیت بزرگ است که به شما امکان می دهد شانزده فرصتی را که دیگران ممکن است از دست بدهند، تشخیص دهید. به یاد داشته باشید، این فقط یک مسابقه شخصی سرگرم کننده است. نمی تواند شما را به طور کامل تعریف کند، اما می تواند بینش جالبی از شخصیت شما به شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا