سرگرمی

تست شخصیت شناسی | یک پنجره را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی روح شما را آزار می دهد آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

به بیان تصویری، همه ما از طریق پنجره روح خود با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کنیم. اما اگر از پنجره کوچک خود نگاه کنیم، می توانیم اسرار شگفت انگیزی در مورد خودمان کشف کنیم. برخی از آنها را ما حتی جرات اعتراف نداریم! در این مسابقه شخصی شرکت کنید.

اگر پنجره را انتخاب کنید:

پنجره ۱

شما اغلب احساس ناامیدی می کنید. شما باز و دوستانه هستید، بنابراین اغلب به افرادی که نباید اعتماد کنید، اعتماد دارید. حتی با افراد نزدیک، گاهی اوقات باید خود را ناامید کنید.

شما احساس می کنید که در بسیاری از موارد بهتر است در جزیره ای بیابانی زندگی کنید که مجبور نیستید با این همه افراد شرور، پست و فریبکار سر و کار داشته باشید.

متأسفانه، شما هرگز نمی دانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید، بنابراین ناامیدی اجتناب ناپذیر است. اما نگران نباشید، فقط هر بار فکر کنید که چقدر با آنها متفاوت هستید!

پنجره ۲

روح شما از خستگی رنج می برد. به دلیل قلب بسیار مهربان خود، همیشه آماده کمک به دیگران هستید. بدون انتخاب و فکر. اگر یکی از اطرافیان شما به دردسر افتاده است، شما اولین کسی هستید که به کمک می آیید.

همیشه کسی هست که مشکل دارد، اما این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را برای او حل کنید. همچنین، زمانی که به کمک نیاز دارید، تعداد بسیار کمی از آنها کاری را که شما برای آنها انجام می دهید، جبران می کنند. به قول معروف “هیچ صلیب دیگری نمی تواند تحمل کند”.

می دانیم که نه گفتن به دیگران برای شما سخت است و این کاملاً خلاف طبیعت شماست، اما در نهایت نه گفتن را یاد بگیرید!

پنجره ۳

روح شما در عذاب از دست دادن است. بارها و بارها برمی گردی و آن لحظاتی را که هنوز چیزی را که الان کمبودش را داری، دوباره زنده می کنی. زندگی شما با این واقعیت تیره شده است که نمی توانید آن را رها کنید.

هر کسی که از دنیا می رود ضایعه بزرگی در زندگی است، اما به ویژه بر شما تأثیر می گذارد. دردی که از درون به گوش می رسد در زندگی روزمره شما اثری می گذارد و کمتر و کمتر از زیبایی زندگی آگاه می شوید.

پنجره روحت را باز کن و بگذار کمی آفتاب بتابد، می بینی که خاطراتت نیز با رنگ های تازه می درخشد. بگذارید نه تنها صورت شما، بلکه روح شما نیز لبخند بزند!

پنجره ۴

اضطراب در روح شما را عذاب می دهد، اگرچه از نظر ظاهری خوب هستید. آنچه در اعماق وجود شماست به سختی قابل مقایسه با طبیعت مهربان و شادتان است. رنجشی که احساس کرده اید بسیار قوی تر از آن چیزی است که در ظاهر نشان می دهید. بارها و بارها به ذهن خطور می کند و زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار می دهد، حتی اگر سعی کنید آن را پنهان کنید.

ترس از تکرار دائماً در وجود شماست، بنابراین نمی توانید زندگی کاملی داشته باشید. زخم‌های روحت خوب نمی‌شود و زخم‌ها بعد از آن‌ها باقی می‌مانند، سعی کن زندگیت را تغییر بدهی چون این‌طور راحت‌تر می‌توانی درد را تحمل کنی.

پنجره ۵

شما گرفتار شک و تردید هستید. “من به اندازه کافی خوب نیستم، به اندازه کافی زیبا نیستم، به اندازه کافی باهوش نیستم…” شما این مانترا را هر روز تکرار می کنید و زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

و این درست خواهد بود، زیرا اگر خود را باور نداشته باشید، احتمالاً موفق نخواهید شد. شما نسبت به دیگران احساس حقارت می کنید، اگرچه این در رفتار شما منعکس نمی شود، زیرا به طرز ماهرانه ای آن را پنهان می کنید.

در آینه نگاه کنید و به ویژگی ها و دستاوردهای خوب خود توجه کنید و ناگهان متوجه خواهید شد که شما یک فرد خارق العاده هستید که فقط به دلیل عدم اعتماد به نفس محدود شما را از دستیابی به رویاهایتان باز می دارد.

پنجره ۶

بی حالی روحت را گرفته است. شما چیزهای زیادی و تقریبا غیرممکن را به خودتان تحمیل می کنید. شما نمی توانید متوقف شوید، همیشه می خواهید همه را راضی کنید … نمی توانید نه بگویید.

شما به چرخیدن و عمل کردن ادامه می دهید بدون اینکه به شخصی که بیش از همه لیاقتش را دارد اهمیت دهید: خودتان. زندگی از شما دور می شود زیرا فقط می بینید که چه کارهای دیگری می توانید برای دیگران انجام دهید، به چه کسانی می توانید کمک کنید و چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید.

برای شارژ مجدد وقت بگذارید، سرعت خود را کم کنید و به اطراف نگاه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا