سرگرمی

تست شخصیت شناسی | یک نماد انتخاب کن و پیام و فرکانس طبیعت و کائنات برای آیندتو بخون آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

حالا چه چیزی بیشتر برای شما جذابیت دارد؟ یکی رو انتخاب کردی؟ اکنون این عدد را به خاطر بسپارید زیرا هولوگرام ارتعاشی شما برای آن فکر/موقعیت خاص است.

۱٫ توانمندسازی

شما آزادی می خواهید، اما از مسئولیتی که به همراه دارد می ترسید. فکر اینکه باید به تنهایی جلو بروید شما را می ترساند. تعجب می کنید که آیا می توانید آن را انجام دهید یا شاید فکر می کنید رویای شما خیلی دور از ذهن است.

“من کی هستم که همچین کاری کنم؟!” این فکر آرام آرام به سرتان می آید و شما را به شک می اندازد. از ترس خود فرار نکنید فقط بپذیرید که آنها آنجا هستند. آنها را در آغوش بگیرید، درست مانند امکانات بی پایانی که دارید. تشعشع کنید که چه کسی هستید!

فرکانس توانمند به شما یادآوری می کند که شما در حال حاضر قدرت بی نظیری دارید.

۲٫ تکانه

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی دارد به شما انگیزه انتخاب را بگوید

شما در حال برنامه ریزی برای برداشتن یک قدم بزرگ در زندگی خود هستید و منتظر لحظه مناسب هستید. احساس می کنید باید صبور باشید و منتظر شانس خود باشید، درست همانطور که برای لحظه مناسب برای پریدن آماده می شوید.

اما باعث می شود احساس ناامنی کنید. چه زمانی می دانید که زمان مناسب است؟ از کجا میدونی به خودت صدمه نزدی؟ چگونه می دانید که خیلی دیر وارد نمی شوید؟ نکته مهم این است که اجازه ندهید ترس شما را تحت تاثیر قرار دهد و به شهود خود اعتماد کنید.

اما مراقب باشید. با انتظار طولانی به خود اجازه ندهید در یک وضعیت امن بمانید. همه چیز در مورد حرکت است. با احساسات خود در تماس باشید. آنگاه دقیقاً لحظه مناسب برای ورود به جریان را خواهید دانست و خواهید دید که همه چیز به سمت هدف شما پیش خواهد رفت.

فرکانس Momentum به شما کمک می کند تا زمان مناسب را برای تصمیم گیری در مورد قدم بعدی خود بیابید.

تأیید: من اطمینان دارم که کاری را که قرار است در زمان مناسب انجام دهم انجام خواهم داد.

۳٫ پیروزی

فرکانس ارتعاشی هولوگرام را برای بیان پیروزی انتخاب کنید

چند بار تا به حال به خود گفته اید “من تقریباً رسیده ام”؟ شما پاسخ ها را داشتید، پازل کامل شد و تمام امید و رویاهای شما روی این لحظه مهم بود. این همه حقیقت بود، تا لحظه خود حقیقت. تو باید مسئولیت می گرفتی، اما نکردی.

چیزی مانع از اتمام کار شما می شد و در حساس ترین لحظه شکست خود را می دیدید. همه ما آن را می دانیم، اما چیزی که ما را متمایز می کند نحوه برخورد با آن است.

برد و باخت دو روی یک سکه هستند و شما تصمیم می گیرید روی کدام طرف تمرکز کنید. رسیدن به چیزی مستلزم استقامت است، اما پس از شکست دوباره به پا خیزید، حداقل به همان اندازه شجاعت لازم است. لطفاً به خاطر داشته باشید که در حالی که ما از این تجربه درس می گیریم، هیچ کس شکست نمی خورد.

به خودت افتخار کن و قدرتت را احساس کن! به این واقعیت افتخار کنید که چیزی را امتحان کرده اید. مطمئن باش دفعه بعد موفق میشی

پیروزی های فراوان به شما این قدرت را می دهد که در لحظات مهم خود را باور کنید.

تأیید: من این کار را انجام می دهم!

۴٫ فراتر رفتن

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی دارد به شما بگوید که ماورایی را انتخاب کنید

چقدر می خواهید رویاهای خود را برآورده کنید؟ چند بار امتحان کردی؟ چه اقداماتی انجام داده اید؟ اغلب احساس می کنید نزدیک هستید، اما چیزی شما را از انجام این کار باز می دارد.

همه چیز وجود دارد، اما شما مالک آن نیستید. به نظر می رسد همیشه یک “اما” وجود دارد – “اما من هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارم”. “اما من هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارم”؛ “اما من هنوز به این یا آن نیاز دارم.” زمان انتشار آن اسپویلرها است. مهم نیست انتخاب چقدر عجیب یا دشوار است، نمی توانید از دنبال کردن قلب خود اجتناب کنید.

هر چیزی که می خواهید نمی تواند توسط شما برنامه ریزی یا اختراع شود، پس کنترل را رها کنید و بپرید! از قدرت فوق العاده ای که در درون خود دارید شگفت زده خواهید شد. شما از همه نوع محدودیت ها گذر خواهید کرد.

فقط جهش کنید، ریسک کنید و تسلیم خود واقعی خود شوید. تا زمانی که با احساسات خود در تماس باشید، هیچ چیز اشتباهی پیش نخواهد رفت.

فرکانس متعالی به شما کمک می کند تا کنترل را رها کنید و به شما کمک می کند تا مسیر خود را به سمت وضعیت واقعی خود طی کنید.

تأیید: من بر ترس ها و محدودیت های خود غلبه می کنم.

۵٫ پایداری

فرکانس ارتعاشی هولوگرام را انتخاب کنید، سعی کنید ثبات را بیان کنید

شما یک فرآیند را شروع کرده اید، و هر چه بیشتر ادامه یابد، سخت تر می شود. انتظار نداشتید اینقدر وقت و انرژی برایتان هزینه کند.

در این میان انواع و اقسام افکار در ذهن شما گیر می کند و شما را از هدفتان دور می کند. آیا این کار را درست انجام می دهم؟ آیا باید اینطور باشد؟ ایا راه دیگری هست؟ ایا راه دیگری هست؟ آیا آن را در خود دارم؟ میتونم من انجامش بدم

وقتی فرآیندی را شروع می‌کنید، در نقطه‌ای به آن نقطه می‌رسید و مهم است که ادامه دهید. به شک و تردید خود تسلیم نشوید – ادامه دهید.

مقاومتی را که تجربه می کنید بپذیرید. همه اینها بخشی از تغییری است که می خواهید ایجاد کنید. بنابراین به خود اجازه ندهید که از مسیر خود خارج شوید و تسلیم شوید، زیرا در این صورت نشانه تکرار ناخواسته گذشته خواهید بود. بهانه ها را کنار بگذارید و استقامت کنید.

در نگاهی به گذشته، زمانی که این فرآیند را کامل کردید سپاسگزار خواهید بود. استقامت فرکانس به شما قدرت می دهد تا مراحل دشوار را ادامه دهید و وسوسه تسلیم شدن را نادیده بگیرید.

تصدیق: من می دانم چه می خواهم و به دنبال آن هستم.

۶٫ اصالت

فرکانس ارتعاشی هولوگرام را انتخاب کنید که سعی دارد صحت آن را به شما بگوید

شما در حال تغییر هستید و اصالت راه حل است. شما برای برقراری ارتباط با کسی که واقعا هستید به چالش کشیده می شوید، و این مستلزم رها کردن نظرات غالب است.

این می تواند یک فرآیند دشوار باشد زیرا در انرژی دوگانگی و رقابت ما دائماً روی دیگران متمرکز هستیم.

در این زمان، مهم است که به سادگی از آن پیروی نکنید، بلکه به جای کپی کردن آنچه که دیگران می گویند یا انجام می دهند، آماده تصمیم گیری در مورد مسیر خود باشید.

اصالت یعنی شما منحصر به فرد هستید، پس سعی نکنید کسی باشید که نیستید. از قدرت و حقیقت خود حرکت کنید و برای انجام آنچه احساس می کنید منتظر تایید دیگران نباشید.

اصالت فراوان به شما کمک می کند به خودتان ایمان داشته باشید و بر تمایل به انطباق غلبه کنید.

تصدیق: من موجودی خاص و منحصر به فرد هستم.

۷٫ حساسیت

فرکانس ارتعاشی هولوگرام را در تلاش برای تشخیص حساسیت انتخاب کنید

شما به سطحی از آگاهی فراتر از محدودیت های عقل می رسید. حساسیت شما توسط محرک های بیرونی افزایش می یابد: انرژی ها، نمادها، دستورالعمل ها، الهامات و احساسات دیگران. حواس شما قوی به نظر می رسد و به شما امکان می دهد واقعیت چیزها را حتی واضح تر ببینید.

با این حساسیت، مسئولیت نیز به وجود می آید، زیرا می توانید موقعیت ها را سریعتر از دیگران درک کنید، برای رویدادها آماده شوید و نیروهای مخالف را پیش بینی کنید.

درک کنید که مهم است که حساسیت خود را نشان دهید، نه اینکه آن را کاملاً در درون خود پنهان کنید. اگر در لحظاتی که شهودتان به شما می گوید سکوت جواب نمی دهد، هیچ کس چیزی برنده نمی شود.

جرأت کنید خودتان باشید، آسیب پذیری نشان دهید و صادقانه آنچه را که احساس می کنید به اشتراک بگذارید. دیگران می توانند از بصیرت شما بهره ببرند و وقتی از صمیم قلب باشد، نمی توانید دیگران را آزار دهید.

فرکانس حساسیت به شما کمک می کند بینش بیشتری به دست آورید و به شما امکان می دهد بازتر باشید.

تأیید: به احساسات و سیگنال هایی که دریافت می کنم اعتماد دارم.

۸٫ تماس بگیرید

فرکانس ارتعاشی را انتخاب کنید که هولوگرام سعی دارد به شما بگوید در حال فراخوانی است

گاهی اوقات احساس می کنید چیزی در درون شما اتفاق می افتد و تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اقدام کنید. این میل در اعماق وجود شما احساس می شود و فقط باید کاری برای آن انجام دهید. من نمی توانم صبر کنم، احساس بسیار قوی است! ناگهان تمام احساسات ترس، تردید و عدم اطمینان ناپدید می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا