سرگرمی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم زندگی قراره چه درسی بهت بده آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

فقط روی یک چیز تمرکز کنید که می خواهید و می خواهید به آن برسید. اگر به یکباره خیلی چیزها را میل می کنید، می تواند باعث شود روی هیچ یک از آنها تمرکز نکنید و در نهایت بسیاری از کارها را همزمان انجام ندهید. خوب بپذیرید و متوجه شوید که انسان خالق است و هنوز هم می توانید به چیزهایی برسید اما کم کم. به تمام جنبه هایی که با شما اشتباه است فکر کنید و به خودتان گوش دهید. دوست دارید در کوتاه مدت چه چیزی را بهبود ببخشید، چه چیزی شادی شما را دوباره فعال می کند؟

به این سوالات با قلبتان پاسخ دهید نه با ذهنتان. در آنجا پاسخی خواهید یافت که چگونه شادی خود را بازگردانید. هر شخصی مقدس است. ممکن است یکی دوستان خوب را در اولویت قرار دهد تا واقعاً از سرگرمی های خود لذت ببرند، دیگران چیزی که بیش از همه می خواهند این است که یک شریک پیدا کنند و غیره.

تصویری را که دوست دارید انتخاب کنید و پیام شگفت انگیزی را که برای شما به ارمغان می آورد کشف کنید.

توجه: تصاویر از چپ به راست شماره گذاری می شوند

۱.- تعمیر

زندگی فرصت های جدیدی به شما می دهد

وقتی درس های زندگی را یاد می گیریم، زمان هایی برای تجدید وجود دارد. شاید برخی از تجربیات در طول مسیر آنقدر که شما دوست دارید به خاطر بسپارید رضایت بخش نبوده باشد. مطمئن باشید که این تجربیات به شما این فرصت را داده است که اشتباهاتی را که مرتکب شده اید اصلاح کنید. احتمالاً بیشتر اوقات باور داشتید که کاری که انجام می دهید بهترین است… مدتی است که از این تجربیات می گذرد، برخی ممکن است شما را فقیر کرده باشند اما مطمئناً بسیاری دیگر شما را ثروتمند کرده اند.

وقتی کارت تمدید در پخش ظاهر می شود، نشان می دهد که زمان آن فرا رسیده است که هوای تازه وارد زندگی ما شود و اجازه دهیم بذر تجدید در درون ما جوانه بزند، که به معنای تجدید خود از درون است. احساسات ما

زمان آن فرا رسیده است که زخم های گذشته را پاک کنیم و قلبمان را برای تجربه های جدید و تازه آماده کنیم.

جوانی در ما به آرزوی زندگی در لحظه ای می پیوندد که تجدید به طور کامل وارد زندگی ما شده است.

توصیه:

وقت آن است که به انرژی های تجدید شده ای که در خانه ما را زده اند توجه کنیم. به ما یادآوری می کند که به گذشته نچسبیم. این خبر می دهد که زندگی جدیدی برای ما آماده می شود. آنچه همیشه از اعماق وجودمان آرزویش را داشتیم اکنون در دسترس ماست… درهای تجدید را برای دریافت پاداش عشق باز کن.

۲– سرگرمی

“زندگی باید پر از تجربیات شدید و رضایت بخش باشد”

زندگی از تجربیات متنوع و شدید تشکیل شده است: ما غنی‌سازی درونی را از طریق این مظاهر و زمان شگفت‌انگیزی که به درون‌نگری، به روح خود، برای یافتن خود و نزدیک‌تر شدن به عشق جهانی اختصاص می‌دهیم، می‌شناسیم. کارت سرگرمی نشان می دهد که زمانی که ما به خودسازی اختصاص داده ایم نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته است. آرامش در درون ما باقی می‌ماند و هماهنگی بخشی از وجود ماست که به ما آزادی روح می‌دهد و باعث می‌شود با تمام وجود احساس عشق کنیم.

باطن شما در حال شکوفا شدن است و زمان آن فرا رسیده است که بدن خود را که نیاز به توجه دارد پرورش دهید تا روح شما با زیبایی و عظمت شکوفا شود. وقت آن است که بخشی از زمان خود را به سرگرمی اختصاص دهید. فرشتگان به شما یادآوری می کنند که شما ممتاز زندگی در میان بشریت هستید، که خوش شانس هستید که چنین احساسی دارید.

مردم با تجربیاتی که برایشان شادی به ارمغان می آورد غنی می شوند: گذراندن یک روز در کوهستان، قدم زدن در ساحل، قدم زدن در اطراف شهر و دیدن خلاقیت در ویترین مغازه ها که خیابان ها را زینت می دهند. از زندگی لذت ببر

توصیه:

لحظه باز شدن و انبساط. زمانی که برای خود می گذارید شروع به ثمر می کند و شما را به آزادی روح و توجهی که بدنتان لایق آن است هدایت می کند. از یک حمام شیرین لذت ببرید و احساس کنید انرژی خورشید پوست شما را نوازش می کند، فرشته سرگرمی به جلسه شما می آید تا فرصت شگفت انگیزی را برای زندگی در سیاره زمین به شما نشان دهد.

۳– سهل انگاری – بی دقتی

“خود را از موانعی که ما را از دستیابی به هدفمان باز می دارد، رها کنید.”

شما خود را در لحظه ای از خستگی و سردرگمی می بینید. در این شرایط خود را در بن بست می بینید. تلاش شما اهمیتی ندارد زیرا در این مرحله نمی توانید راه حلی پیدا کنید. پس از صرف بیشتر وقت و انرژی خود برای حل مشکلات خود، در همان مکان می مانید.

وقت آن است که آرام شوید و متوجه شوید که هیچ موقعیتی، مهم نیست که چقدر وخیم به نظر می رسد، ساکن نیست. زمان به ما این مزیت را می دهد که مشکلات را هر چقدر هم که بزرگ به نظر برسند، نرم و محو می شوند. این ما هستیم که شرایطی را که زندگی ما را احاطه کرده است کم یا زیاد می کنیم.

وقتی کارت Carefree در اسپرد ظاهر می‌شود، به شما اطلاع می‌دهد که از همان لحظه که روی آن فرود می‌آیید، از بالا برای رهایی از آن کمک دارید. برای این، نگرش شما باید شیرین و شاد باشد. فرشتگان برای کمک به شما هستند. درهای قلبتان را باز کنید و باور داشته باشید که کمال وارد زندگی شما خواهد شد.

توصیه:

وقت آن رسیده که نگران مشکلات خود نباشید. فرشته بی خیال شما را ملاقات می کند و به شما کمک می کند تا تنشی را که تحت آن هستید رها کنید. اگر نگران نباشید، فرشتگان قادر به عمل خواهند بود. به این ترتیب انسدادهایی که در حال حاضر وجود دارد برطرف می شود و شرایط هموار می شود و به راه حل رضایت بخشی برای مشکل می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا