سرگرمی

تست شخصیت شناسی | میخوای ذهن همرو بخونی و به شخصیت واقعیشون پی ببری؟ کافیه به قاب گوشی اونا دقت کنی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تست شخصیت شناسی قاب گوشی: قاب گوشی شما در مورد شما چه می گوید؟

۱٫ مات یا فیبر کربن

روکش مات یا قاب فیبر یکی از جالب ترین قاب های گوشی است. فوراً چشم را به خود جلب می کند و تأثیر بسیار خوبی بر مردم می گذارد. چیزی که در مورد شما می گوید این است که شما شیک هستید اما روی زمین. شما نمی خواهید لوازم جانبی خود را به رخ بکشید، اما همچنین نمی خواهید آنها را پنهان نگه دارید.

۲٫ گل

قاب‌های گوشی با تم گل معمولاً در بین خانم‌ها محبوبیت بیشتری دارند، اما به آقایان نیز حس جالبی می‌دهند. قاب گوشی های رنگارنگ مانند گل برای افراد خونگرم، حساس و صمیمی است. این نشان می دهد که شما عاشق، شاد و رمانتیک هستید. از بودن در کنار مردم و ایجاد روابط نزدیک لذت می برید. شما همچنین به سرعت عاشق می شوید، اما حتی پس از اینکه بارها شکسته شدید، خوش بین هستید.

۳٫ درخشندگی

روکش براق یا براق قاب گوشی یکی دیگر از طرح هایی است که در بین خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. قاب محافظ تلفن نشان دهنده این است که شما در حال تفریح ​​هستید. شما عاشق بیرون رفتن، مهمانی، برنامه ریزی، سازماندهی مهمانی ها و سفر هستید. شما طوری زندگی می کنید که انگار هر روز آخرین روز شماست و اشتیاق شما حد و مرزی نمی شناسد. به راحتی می توانید با شما کنار بیایید و انرژی مثبت از خود ساطع کنید.

۴٫ شفاف

این یکی از رایج ترین انواع قاب گوشی است و معمولاً با تلفن همراه عرضه می شود. شفاف، جا افتادن آسان و بادوام، مناسب برای کسانی که نمی خواهند ویژگی های زیبای گوشی خود را پنهان کنند. آیا می خواهید زیبایی اصلی گوشی خود را نشان دهید؟ همچنین چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار می کند. شما دوست دارید در جایی که اعتبار است اعتبار بدهید. شما صادق، همدل و فداکار هستید. دوست دارید مرکز توجه باشید، اما در مرکز توجه هم راحت هستید.

۵٫ چرم

قاب گوشی چرمی نماد کلاس است. لازم نیست پولدار باشید، اما اگر کیف چرمی دارید، مطمئناً استانداردهای بالایی دارید. احتمالاً دوست دارید فیلم‌هایی را با زیرنویس تماشا کنید، اما به زبان‌هایی که نمی‌فهمید. همچنین، اگر انتخابی دارید، ترجیح می دهید از یک موزه دیدن کنید تا یک کلوپ شبانه. شما اغلب انتقادی هستید و این می تواند مردم را ناامید کند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما احساس ناراحتی یا خستگی می کنید. شما فقط کار می کنید و متفاوت از دیگران فکر می کنید.

۶٫ وظیفه سنگین

قاب گوشی سنگین نمادی از طبیعت محافظ است. این نشان می دهد که شما ریسک پذیری را دوست ندارید و ترجیح می دهید ایمن بازی کنید. ترجیح می دهید ایمنی گوشی خود را به ظاهر زیبای آن ترجیح دهید. در مورد زندگی شما هم همینطور. شما رویکردی خنثی نسبت به مسائل دارید و قبل از تصمیم گیری به همه چیز فکر کنید. ذاتاً شما فردی تحلیلگر و حسابگر هستید. شما همیشه فراز و نشیب ها را در نظر می گیرید.

آیا این مقاله در مورد انواع قاب گوشی و آنچه در مورد شخصیت شما می گویند را دوست داشتید؟ فراموش نکنید که در نظرات به ما بگویید. همچنین مقالات مشابه را در زیر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا