سرگرمی

تست شخصیت شناسی | میخوای بدونی عشقت روحیه آروم، خشن، عصبی یا مغروری داره؟ بگو انگشت اشارش چه شکلیه آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تست شخصیت شناسی شکل انگشت:

ما قبلاً ویژگی های شخصیتی را بر اساس شکل انگشت شست پا، قوس پا، نوع لاله گوش، فاصله چانه، وضعیت خوابیدن و غیره بررسی کرده ایم. برای کشف ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت و ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود، این تست انگشت شخصیت را انجام دهید.

آزمون شخصیتی شکل انگشت: آیا می دانستید که اعضای بدن شما رازهای زیادی در مورد شخصیت شما دارند؟ انگشتان شما نیز می توانند اسرار شخصیت شما را فاش کنند. برای ارزیابی شکل انگشت اشاره به انگشتان خود نگاه کنید. آیا مستقیم است؟ آیا آنها نوک تیز هستند یا بند انگشتی؟ هر شکل انگشت داستان متفاوتی در مورد شخصیت و طبیعت شما می گوید. با توجه به شکل انگشتان خود متوجه شوید که آیا جزئیات گرا هستید یا احساساتی.

ما قبلاً ویژگی های شخصیتی را بر اساس شکل انگشت شست پا، قوس پا، فاصله بین انگشتان پا، وضعیت خوابیدن و غیره مطالعه کرده ایم. امروز به بررسی شخصیت افراد راست، تیز و بند انگشتی خواهیم پرداخت. آیا کنجکاو هستید که بدانید انگشتانتان در مورد شما چه می گویند؟ این آزمون شخصی شکل انگشت می تواند به شما کمک کند ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت و ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

این مسابقه شخصیتی شکل انگشت جذاب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند آنچه را که انگشتانشان در مورد شخصیت خود نشان می دهند، کشف کنند!

#ویژگی هایی به شکل انگشت راست

اگر شکل انگشت شما صاف است، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی بسیار صادق هستید. شما از دروغ متنفر هستید و نمی توانید دروغ را تحمل کنید. شما قابل اعتماد هستید و از دیگران انتظار دارید. شما در پنهان کردن احساسات خود بسیار خوب هستید، حتی اگر از درون بسیار احساساتی هستید.

از نظر ظاهری قوی، مستقل و آرام به نظر می رسید، اما احساسات خود را فقط به افرادی که نزدیکشان هستید نشان می دهید. در غیر این صورت، شما می توانید به عنوان سرد و متکبر مواجه شوید. یکی از بهترین ویژگی های شما این است که هرگز چیزی را ناتمام رها نمی کنید. شما فردی مهربان و سخاوتمند هستید که دوست دارید در کنار افرادی باشید که به آنها اهمیت می دهید.

ویژگی های شخصیتی شکل اشاره گر #B ویژگی های شخصیتی شکل اشاره گر

اگر انگشت آبدار دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما یک رویاپرداز مشتاق هستید. شما عاشق داستان های فانتزی و عاشقانه هستید و معتقدید که کسی شما را همانطور که هستید دوست خواهد داشت، درک می کند و می پذیرد. شما یک دوست و شریک بسیار وفادار هستید. شما همچنین پرشور هستید و عمیقاً به اهداف و رویاهای خود ایمان دارید.

شما مصمم به تحقق آنها هستید و درایت و مهارت لازم برای این کار را دارید. وقتی هدفی را تعیین می کنید، بسیار کوشا هستید. شما اغلب به موقعیت های رهبری یا قدرت در جامعه می رسید. با این حال، مهربانی و وفاداری شما گاهی اوقات وقتی مردم از شما سوء استفاده می کنند، شما را به دردسر می اندازد. شما هم حساس و همدل هستید.

#C ویژگی های شکل انگشت

اگر انگشت توپی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که معمولاً آرام ترین و خونسردترین فرد در اتاق هستید و به ندرت خونسردی خود را از دست می دهید. با خنده همه چیز را پاک می کنی. با این حال، حقیقت شما برای شما از همه مهمتر است و شما به چیزی که به آن اعتقاد دارید، پایبند هستید، حتی اگر نامحبوب باشد. شما معمولاً آرام و باز هستید. شما نسبت به یک عیب سخاوتمند هستید. اما شما دنبال کننده یا کسی نیستید که در میان جمعیت گم شوید.

شما خود را با اعتماد به نفس و سبکی حمل می کنید که از شما یک ولگرد می سازد. از موقعیت‌هایی که می‌توانند آرامش ذهنی شما را به هم بزنند اجتناب می‌کنید، اما اگر عصبانی شوید، نشان نمی‌دهد. با این حال، اگر اشتباهی مرتکب شوید، سریع عذرخواهی می کنید. به راحتی چیزهای کوچک و دعواها را کنار می گذارید، اما مشکلاتی که به عزت نفس شما آسیب می زند را از دست نمی دهید. شما مؤدب هستید، اما فقط چند دوست صمیمی دارید. از کارهای روزمره و چیزهایی که تعادل زندگی شما را به هم می زند متنفر هستید. یکی از بهترین چیزهای شما این است که نمی توانید خودنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا