سرگرمی

تست شخصیت شناسی | میخوای اطرافیانت رو بشناسی و بدونی تو دلشون چی میگذره؟ بگو چطوری میخندن؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

از آنجایی که نحوه خندیدن افراد با یکدیگر متفاوت است، می توانید با مشاهده خنده هر فرد به شخصیت آنها پی ببرید. لطفاً توجه داشته باشید که محتوای شخصی در وب سایت سرگرمی فقط برای اهداف سرگرمی است.

خنده های غیر قابل کنترل

خنده غیرقابل کنترل واکنشی غیرقابل کنترل به چیزهایی است که باعث خنده می شود. یعنی درست در زمانی که انتظارش را ندارید یک جوک خنده دار می شنوید و صدای خنده عجیبی می آید و متوجه می شوید که خنده الکی نیست.

خنده به میل خود

خنده داوطلبانه زمانی اتفاق می افتد که شما سعی می کنید با میل و اختیار بخندید زیرا باید بدون اینکه واقعاً بخندید با طرف مقابل روبرو شوید.

تحقیقات نشان می دهد که خنده داوطلبانه اغلب برای نشان دادن دوستانه بودن افراد استفاده می شود، اما این یک رفتار بسیار کنترل شده است.

یک لبخند مودبانه

لبخند مؤدبانه شکلی از نشان دادن احترام و محبت هنگام ملاقات اولیه با یک فرد برای نشان دادن حسن نیت ماست. در این نوع لبخند، وقتی یک سلام سریع می گویید یا چیزی مؤدبانه را تأیید می کنید، گوشه های لب بالا می رود.

یک لبخند واقعی

لبخند واقعی از شادی واقعی ناشی می شود و زمانی دیده می شود که تغییراتی در رفتار ایجاد شود که نشان دهنده خوشایند یا لذت بردن از چیزی باشد. لبخند پهن و چین و چروک دور چشم نشانه خنده واقعی است. این خنده مسری است و باعث شادی دیگران می شود.

لبخند پیروزمندانه

لبخند دیگری که بر لبان همه می آید لبخند پیروزی است. در این نوع خنده، افراد می خندند و می پرند، دست های خود را بالا می برند و یا فرار می کنند.

لبخند هیجان زده

زمانی که از چیزی هیجان زده و خوشحال هستیم، معمولا همراه با حرکات فیزیکی مانند پریدن، بالا بردن دست ها یا حتی تکان دادن سر می خندیم. آن لبخند واقعی است و نمی تواند ساختگی باشد.

خنده

به خنده های سرد و بی رحمی که در چنین مواقعی انجام می دهید زور می گویند. لبخندهای اجباری برای تغییر روحیه غالب و گاهی برای همراهی با جمعیت استفاده می شود و معمولا عصبی است و بیشتر پیام استرس را منتقل می کند.

خنده با اخم

افرادی که در حین خندیدن اخم می کنند سعی می کنند حتی از نظر خندیدن هم متفاوت باشند، این نوع خنده در بین سوپراستارها بیشتر دیده می شود.

خنده با لب های بسته

خندیدن با لب های بسته نشان دهنده این است که فرد چیز مهمی را می داند و قصد ندارد این راز را فاش کند.

یک لبخند تمسخر آمیز

خنده تمسخر آمیز عصبی و تنش زا است. این نوع خنده اصلا زیبا نیست و اتفاقا دیگری را تحقیر می کند. تشخیص لبخند کار سختی نیست. در این حالت لب ها کمی به سمت بالا متمایل می شوند.

خنده کج

خنده کج نشان می دهد که فرد گیج و متحیر شده است. در این نوع خنده، یک طرف لب ها بالا می رود و طرف دیگر پایین می رود و این نشان می دهد که شما منتظر چیزهای خوبی هستید که چندان زیبا نیستند.

خنده با دهان باز

خندیدن با دهان باز نشان دهنده شادی زیاد شماست و برای گرفتن عکس و سلفی جالب است.

دارم بلند بلند میخندم

افرادی که با صدای بلند می خندند، اهمیتی نمی دهند که توجه به آنها جلب شود، معمولاً عزت نفس بالایی دارند.

خنده بی صدا

افرادی که بی صدا می خندند نمی خواهند توجه را به خود جلب کنند و ترجیح می دهند کمتر به حاشیه بروند و افراد متواضع و درون گرا هستند.

خندیدن

افرادی که می خندند معمولا خنده خود را سرکوب می کنند تا مودب به نظر برسند. این افراد معمولاً ترجیح می دهند دیگران مشکلاتشان را حل کنند و خودشان به ته مشکل نمی رسند.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا