سرگرمی

تست شخصیت شناسی | میخوای آدم جدید زندگیت رو بشناسی؟ ببین چه چای سفارش میده آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تست شخصی با چای مورد علاقه شما:

چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است و ریشه آن به چین باستان باز می گردد. انگلیسی ها چای را به هند معرفی کردند و اکنون به نوشیدنی مورد علاقه بیش از یک میلیارد نفر تبدیل شده است.

چای حاوی دوز بالایی از کافئین است که یک ماده شیمیایی بسیار اعتیاد آور و تغییر دهنده خلق و خو است. اما کافئین تأثیر متفاوتی روی افراد می گذارد، بنابراین هرکسی برای انواع خاصی از چای ترجیح یا سلیقه دارد. ممکن است شما یک عاشق سرسخت چای باشید که از نوشیدنی به هر شکلی لذت می‌برید، اما مطمئناً یک نوع چای وجود دارد که بیشتر از همه آن را دوست دارید. این چای مورد علاقه شماست. این می تواند چای سبز، چای سیاه یا چای کلاسیک هندی باشد.

مطالعات نشان می دهد که شخصیت و سلیقه شما ارتباط مستقیمی با هم دارند. همین امر در مورد نوشیدنی های مورد علاقه شما مانند چای و قهوه نیز صدق می کند. چای مورد علاقه شما بر ویژگی های شخصیتی و شخصیت غالب شما تأثیر می گذارد و تحت تأثیر قرار می گیرد. شیرجه بزنید تا بفهمید نوع چای مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما چه می گوید.

۱٫ چای سیاه

چای سیاه هم از نظر تولید و هم از نظر مصرف، پیشروترین نوع چای در جهان است. در هر پیشخوان و هر قفسه آشپزخانه از آسیا تا اروپا موجود است. چای سیاه دارای بالاترین میزان کافئین است و برای سیر کردن افراد پرانرژی مفید است. چای سیاه قوی، با طراوت و با طعم سلطنتی، نماد شخصیتی غالب و قوی است. شما مستقیم هستید و اگر چیزی را می خواهید، هرگز دور بوته نمی کوبید. شما از قضاوت نمی ترسید و نظر خود را آزادانه بیان می کنید. شما همچنین انرژی باورنکردنی دارید که برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می کنید. شما در حفظ روابط عالی هستید، اما آدم مردمی نیستید زیرا به ندرت برای دیگران وقت دارید.

۲٫ چای یا چای هندی

چای هندی یا چای هندی که امروزه در سراسر جهان به آن می گویند نوشیدنی است که از چای سیاه، شکر، شیر و چندین گیاه و ادویه دیگر تهیه می شود. چای چایی است که مزه را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد. بنابراین، اگر چای را بر دیگر انواع چای ترجیح می دهید، نشان می دهد که شخصیتی مشتاق و شاد دارید. شما مشتاق تجربه های سرگرم کننده در زندگی هستید و جاه طلبی های بزرگی دارید. شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه به سمت ستاره ها می آیید و هرگز به کمتر راضی نمی شوید. شما یک پروانه اجتماعی هستید و شادی را به دیگران منتقل می کنید. شما به خوبی با مردم مخلوط می شوید و دایره دوستان بزرگ و وفاداری دارید. شما همچنین مثبت و خوش بین هستید و همیشه جنبه های مثبت را برای ماندن در غم و اندوه می بینید.

۳٫ چای سبز

چای سبز از همان گیاه چای چای سیاه تهیه می شود، با این تفاوت که از برگ هایی تهیه می شود که اکسید نشده اند. چای سبز یکی از کم فرآوری شده ترین انواع چای در جهان است، بنابراین بهترین چای برای دوستداران سلامتی است. اگر چای مورد علاقه شما نیز چای سبز باشد، نشان می دهد که برای سلامتی خود ارزش قائل هستید و به خوبی از خود مراقبت می کنید. دوست دارید مهمانی و تفریح ​​کنید، اما فقط تا حدودی. و فقط بعد از اتمام کار دوستداران چای سبز تنبل نیستند. شما حتی در لحظات استرس زا نیز آرام و خونسرد هستید و می توانید تحت فشار تصمیم بگیرید. شما همچنین خلاق و خوش بین هستید.

۴٫ چای بابونه

چای بابونه یک چای گیاهی است که حتی از چای سبز نیز سالم تر است. با این حال، برخلاف چای سبز، چای بابونه نیز خوشمزه است. چای بابونه سرشار از داروهای ضدافسردگی است و به خاطر خواص آرامش بخشش شناخته شده است. اگر عاشق چای بابونه هستید، زندگی شما شلوغ است. شما به سختی برای خودتان وقت دارید و همیشه در حال حرکت هستید. دوست دارید سازماندهی و برنامه ریزی کنید. اما اگر همه چیز بر وفق مراد شما پیش نرود، نگران شدن آسان است. شما از آن دسته افرادی هستید که پشتیبان گیری را برنامه ریزی می کنید. با این حال، وقتی آرام هستید، سرزنده ترین و خوشایندترین فرد می شوید. شما طبیعت شیرین و حساسی دارید و عمیقاً همدل هستید. شما همچنین تخیل و هوش زیادی دارید.

۵٫ چای سرد

چای سرد بیشتر مردم ترجیح می دهند چای خود را به صورت گرم میل کنند، اما عده کمی هم هستند که چای سرد را دوست دارند. چای سرد یک رفع کننده تشنگی با طراوت است که چای کمی دارد اما طعم بالایی دارد. فرقی نمی کند چه طعمی از چای سرد انتخاب کنید، لیمو یا هلو، اگر چای سرد دوست دارید، فردی آرام هستید. شما شخصیت آرامی دارید و تمایل دارید که با جریان حرکت کنید. شما فاقد اراده قوی هستید و به راحتی تسلیم وسوسه می شوید. شما فقط نمی توانید در برابر یک دسر خوشمزه مقاومت کنید، حتی اگر تا لبه پر شده باشید. با این حال، شما همچنین مهربان، فداکار و باهوش هستید. شما می دانید چه باید بگویید و چه زمانی آن را بگویید. شما ترجیح می دهید تنها باشید، اما منزوی کامل نیستید. شما مانند آفتاب پرست هستید و خلق و خوی و خواسته های شما اغلب تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا