سرگرمی

تست شخصیت شناسی | تیپ شخصیتی BTS شما چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

تیپ های شخصیتی BTS:

گروه پسر کره ای BTS در سال ۲۰۲۲ تست شاخص نوع مایرز-بریگز (MBTI) را برای بررسی تیپ شخصیتی MBTI خود انجام دادند. اعضای BTS کیم نامجون (با نام مستعار RM)، مین یونگگی (معروف به سوگا)، جونگ هو سوک (معروف به جی-هوپ)، کیم سوک جین (معروف به جین)، جئون جونگ کوک (معروف به جونگ کوک یا کوکی)، کیم ته هیونگ (معروف به عنوان V) و پارک جی مین (معروف به جیمین) قبلاً در آزمون MBTI در سال ۲۰۱۷ شرکت کردند تا مشخص کنند با کدام یک از ۱۶ شخصیت مناسب هستند.

جالب اینجاست که با وجود ستاره های بین المللی، پنج عضو BTS امتیاز شخصیت درونگرای خود را دریافت کردند. گروه BTS با پنج عضو از تیپ های شخصیتی INTP، ISTP، INFJ، INFP پر شده است، در حالی که دو نفر از اعضای آنها در سمت برون گرا با تیپ های شخصیتی ENFP و ESTP قرار دارند. نتایج تست شخصیت مایرز-بریگز که توسط اعضای BTS گرفته شده است را به شما ارائه می دهیم.

علاقه مند به دانستن: کدام شخصیت BTS هستید؟ تیپ MBTI کدام یک از اعضای BTS با تیپ شخصیتی شما مطابقت دارد؟ اجازه بدید ببینم!

تست شخصیت مایرز-بریگز چیست؟

تست شخصیت مایرز-بریگز یک پرسشنامه درون نگر است که برای اندازه گیری پاسخ های روانشناختی یک فرد طراحی شده است تا ارزیابی کند که آن شخص چگونه جهان را درک می کند، در اطراف دیگران واکنش نشان می دهد و تصمیم می گیرد. ارزیابی MBTI از شما می خواهد که یک پرسشنامه را پر کنید و بر اساس پاسخ های شما، آزمون نوع Myer-Briggs شما را تعیین می کند. ۸ شاخص نوع مایرز-بریگز وجود دارد: برونگرا، درونگرا، حس، شهود، تفکر، حس کردن، قضاوت و ادراک. ۱۶ تیپ شخصیتی MBTI عبارتند از: ISTJ، ISFJ، INFJ، INTJ، ISTP، ISFP، INFP، INTP، ESTP، ESFP، ENFP، ENTP، ESTJ، ESFJ، ENFJ، و ENTJ.

آزمون شخصیت: شما کدام شخصیت BTS هستید؟

تست شخصیت MBTI اعضای BTS

تیپ شخصیتی ENFP

تست شخصیت: RM BTS شخصیت

RM از BTS در آزمون MBTI خود یک شخصیت ENFP دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ENFP است، شما دارای ویژگی های شخصیتی برونگرا، شهودی، احساسی و کنجکاو هستید. شما پرشور، خونگرم، تخیلی، با اعتماد به نفس، فعال و انعطاف پذیر هستید. شما از ایده ها و اقدامات بزرگی که نشان دهنده حسن نیت به دیگران است و حس امید را القا می کند استقبال می کنید. شما انرژی پر جنب و جوشی دارید، با رویکردی خوش بینانه زندگی می کنید و از دیگران متمایز هستید. شما فردی آزاده، اجتماعی، باز و خونگرم هستید.

افراد دارای تیپ شخصیتی ENFP دوستانه و صمیمی هستند. زندگی اجتماعی غنی دارند. آنها عاشق ملاقات با افراد جدید و شنیدن ایده ها، تجربیات، داستان ها و آخرین اخبار هستند. آنها درون نگر هستند. آنها شور و شوق مسری دارند. انرژی مثبت آنها جذب مردم می شود. آنها به عنوان یک رهبر یا گورو دیده می شوند.

در حرفه آنها، تیپ شخصیتی ENFP را می توان یافت که به دنبال چالش ها، کمپین های خلاقانه، تفکر خارج از چارچوب و حل مشکلات است. آنها معمولاً در زمینه های شغلی کار می کنند که به آنها آزادی عمل می دهد تا مسیر خود را دنبال کنند.

در روابط، ENFP ها کسانی هستند که با جریان پیش می روند و کاملاً خود به خود برنامه ریزی می کنند. تیپ شخصیتی ENFP برای کنار آمدن با افرادی که برای روال عادی ارزش قائل هستند مشکل دارد.

۵ ویژگی کلیدی تیپ شخصیتی ENFP: مشتاق، خلاق، خودانگیخته، سازگار و کاریزماتیک.

نقاط قوت: کنجکاو، بینش، مشتاق، ارتباط عالی، جشن، خوش اخلاق.

نقاط ضعف: دوستانه با مردم، بی تمرکز، بی نظم، بیش از حد تسلیم، بیش از حد خوش بین، بی قرار

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی ENFP MBTI RM عضو BTS شماست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

تیپ شخصیتی ESTP

تست تیپ شخصیتی BTS MBTI

جیمین از BTS در آزمون MBTI خود یک شخصیت ESTP دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ESTP است، شما یک تیپ شخصیتی برونگرا، ناظر، متفکر و آینده نگر هستید. شما انعطاف پذیر، سخاوتمند، فعال، واقع بین و خودجوش هستید. شما عملگرا و پرانرژی هستید و دوست دارید در مرکز توجه باشید. شما شوخ طبعی صریح و ساده را نشان می دهید. شما فردی عملی هستید که به جای بیکار نشستن و عبوس کردن، ریسک می کنید و اشتباهات خود را اصلاح می کنید.

تیپ های شخصیتی ESTP کسانی هستند که در لحظه زندگی می کنند و از فرصت ها استفاده می کنند. آنها از گرفتن تصمیمات حیاتی نمی ترسند. آنها احساس بیشتری نسبت به رعایت معیارهای تعیین شده توسط دیگران دارند که بر اساس اصول و قواعد اخلاقی خود زندگی کنند. در یک گروه، تیپ شخصیتی ESTP احتمال بیشتری دارد که جاده ای را که کمتر سفر کرده اید طی کند. آنها الهام بخش و تجسم هیجان هستند.

نقاط قوت: شجاع، منطقی و عملی، اصیل، بصیر، مستقیم، اجتماعی

نقاط ضعف: بی حوصله، بی حوصله، ریسک گریز، بدون ساختار، می تواند تصویر بزرگتر را از دست بدهد، سرکش

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی ESTP MBTI جیمین عضو BTS مال شماست؟ نظرات خود را در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

تیپ شخصیتی INTP

تست شخصیت BTS MBTI

جونگ کوک و جین از BTS در آزمون MBTI شخصیت INTP را دریافت کردند.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INTP است، شما یک تیپ شخصیتی درونگرا، شهودی، متفکر و آینده نگر هستید. شما منطقی، آرام، سازگار، متمرکز، شکاک، انتقادی و تحلیل گر هستید. شما از یک رویکرد غیر متعارف به جنبه های مختلف زندگی لذت می برید. شما یک متفکر انعطاف پذیر با تخیل و کنجکاوی هستید. ممکن است متوجه شوید که اغلب در افکار خود گم می شوید. به سختی می توان ذهن خود را آرام کرد زیرا لحظه ای که از خواب بیدار می شوید، ذهن شما پر از پرسش ها، بینش ها، ایده ها و غیره می شود. اگرچه شما کاملاً دوستانه هستید، اما اگر در سطح ذهنی یا عاطفی خاصی با او ارتباط برقرار کنید، می توانید انرژی را با طرف مقابل تطبیق دهید.

تیپ های شخصیتی INTP از تجزیه و تحلیل الگوها، جلسات طوفان فکری و اتاق های پر از افکار غیر متعارف و چه می شود لذت می برند. آنها پر از ایده هستند و این می تواند گاهی اوقات باعث شود نظر خود را از ایده ای که قبلاً روی آن تصمیم گرفته اند تغییر دهند. توانایی غیرمعمول آنها برای حل یک مشکل پیچیده و چند لایه تنها در چند تیپ شخصیتی یافت می شود. یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که تیپ‌های شخصیتی INTP از آن لذت می‌برند، اسرار جهان است.

نقاط قوت: تحلیلی، اصیل، ذهن باز، کنجکاو، عینی

نقاط ضعف: غیر اجتماعی، بی احساس، ناراضی، بی حوصله، کمال گرا

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی جونگ کوک و جین اعضای BTS INTP MBTI متعلق به شماست؟ نظرات خود را در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

تیپ شخصیتی ISTP

تست شخصیت BTS MBTI

سوگا BTS یک شخصیت ISTP در آزمون MBTI دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما ISTP است، شما یک تیپ شخصیتی درونگرا، ناظر، متفکر و آینده نگر هستید. شما سخاوتمند، انعطاف پذیر، ملاحظه گر، تحلیل گر، علت و معلول و کارآمد هستید. شما به دنبال تایید خارجی نیستید. شما بر ذهنیت فردگرایانه خود تکیه می کنید و اهداف را دنبال می کنید. شما سرشار از کنجکاوی هستید و با لمس و دیدن به چیزها نزدیک می شوید. اگرچه شما فردی بسیار خصوصی هستید، اما دوست دارید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران گوش دهید، به خصوص کسانی که با آنها در ارتباط هستید.

تیپ های شخصیتی ISTP ناگهان آرام و خودجوش می شوند. جرقه های ناگهانی کنجکاوی می تواند منجر به انفجار انرژی تکانشی شود. شما با حس واقع گرایی عملی زندگی می کنید. آنها در پیش بینی احساسات مشکل خاصی دارند. در یک محیط گروهی، تیپ‌های شخصیتی ISTP بیشتر احتمال دارد که یک شوخی بی‌حساس انجام دهند یا ناگهان برنامه‌های خود را تغییر دهند تا چیز جالب‌تری را دنبال کنند. آنها آزادی را ترجیح می دهند تا فراتر از مرزهای تعیین شده برای آنها بروند. آنها معمولاً با افرادی که حس شوخ طبعی و غیرقابل پیش بینی بودن آنها را درک می کنند به خوبی کنار می آیند.

نقاط قوت: خوش بین و پر انرژی، خلاق و عملی، خودجوش و منطقی، اولویت بندی را می داند، در بحران عالی، آرام

نقاط ضعف: لجباز، بی احساس، خصوصی و محجوب، به راحتی خسته می شود، از تعهد بیزار است، رفتار مخاطره آمیز

آیا فکر می کنید تیپ شخصیتی Suga عضو BTS ISTP MBTI متعلق به شماست؟ نظرات خود را در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

تیپ شخصیتی INFJ

تست شخصیت: J Hope BTS Personality

J-Hope از BTS در آزمون MBTI شخصیت INFJ دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INFJ است، شما درونگرا، شهودی، احساسی و قضاوت کننده هستید. شما فهمیده، بصیر، مبتنی بر ارزش های قوی، سازمان یافته و مصمم هستید. شما جزو نادرترین تیپ های شخصیتی هستید. تو اصولگرا، آرمان گرا، متفکر، خیال پرداز، یاور و نیروی انسانیت در جهان هستی. شما برای روابط معتبر ارزش قائل هستید و از گفتگوهای عمیق و معنادار لذت می برید. شما بسیار دلسوز هستید.

تیپ های شخصیتی INFJ زندگی خود را با یک هدف می گذرانند. آنها بسیار وظیفه شناس هستند و تا زمانی که شما کار درست را انجام ندهید یا آنچه واقعاً در یک موقعیت خاص مهم است، آرام نخواهند گرفت. شما از بی عدالتی متنفر هستید و بنابراین انرژی خود را برای افزایش نیازهای دیگران به کار می برید. با این حال، در بحبوحه رفع مشکلات جامعه، اغلب فراموش می کنید که از خود مراقبت کنید.

قدرت: خلاق، بصیر، اصولگرا، پرشور، نوع دوست

نقاط ضعف: حساس به انتقاد، تمایلی به گشایش، کمال گرا، اجتناب از معمولی، مستعد فرسودگی شغلی

آیا فکر می کنید تیپ MBTI عضو BTS J-Hope با شخصیت شما مطابقت دارد؟

شخصیت INFP

تست شخصیت: V BTS Personality

V از BTS در آزمون MBTI شخصیت INFP را دریافت کرد.

اگر تیپ شخصیتی MBTI شما INFP است، شما درونگرا، شهودی، احساسی و آینده نگر هستید. شما ایده آل گرا، کنجکاو، کاتالیزور، سازگار، انعطاف پذیر و پذیرا هستید. ممکن است برای دنیا ساکت یا کسل کننده به نظر بیایید، اما با این وجود زندگی غنی و پر جنب و جوشی دارید. شما تمایل دارید که یک واکنش قلبی عاطفی به هنر، طبیعت و موسیقی داشته باشید. شما فقط درگیر روابط عمیق و معنادار هستید. استعداد ذاتی برای همدلی دارید. شما فردی غیر قضاوت کننده و دلسوز هستید که گاهی حالات یا دردهای اطرافیانتان را درونی می کنید. از تظاهر به کسی که نیستی متنفری.

تیپ های شخصیتی INFP معمولاً در میان هنرمندان، بازیگران، نویسندگان، شاعران و غیره یافت می شود، جایی که می توانند راه هایی برای ابراز وجود بیابند. آن‌ها تا زمانی که هدف یا جهت‌گیری خود را در زندگی یا کار پیدا نکنند، احساس قطع ارتباط می‌کنند. آنها هرگز هیچ چیز منفی را پایان دنیا نمی دانند. در پایان هر خط یک خط جدید را شروع می کنند. آنها زیبایی، مهربانی و زندگی را ساطع می کنند.

آیا فکر می کنید INFP MBTI BTS Member V تیپ شخصیتی شماست؟ نظرات خود را در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا