سرگرمی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دید تا بگم اولویت و خط قرمز زندگیت چیه آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

هر فردی دیدگاه خاص خود را نسبت به زندگی دارد که در قالب اصول زندگی تدوین شده است. آنها نگرش را نسبت به هر چیزی که اتفاق می افتد تعیین می کنند، آنها اساس جهان بینی هستند، آنها بر رفتار یک فرد و روابط او با دیگران تأثیر می گذارند.

هر فرد منحصر به فرد است و نگرش او به زندگی نیز منحصر به فرد است، اما با کمک تکنیک های فرافکنی می توان تعیین کرد که کدام اصول برای یک فرد معین تعیین کننده هستند.

لطفا در نظرات به من اطلاع دهید که آیا این به نظر شما می رسد یا نه.

نتایج تست شخصیت:

رودخانه

اصل زندگی شما: “فردا بهتر از دیروز خواهد بود.” شما مستعد رویاها و خیالات، پروازهای فکری و تلاش های پیشرو هستید. شما جذب زندگی روزمره خسته کننده و جزئیات روزمره نمی شوید. شما با امید به آینده زندگی می کنید، رویای تحقق شگفت انگیز رویاها را در سر می پرورانید و به “فردا” باورنکردنی ایمان دارید.

بنابراین، اغلب فرصت ها را از دست می دهید و متوجه انباشت مشکلات روزمره نمی شوید. به یاد داشته باشید که “امروز” وجود دارد و شما باید آن را به طور کامل زندگی کنید. و رویاها و خیالات خود را به سمت خلاقیت هدایت کنید.

کتاب ها

اصل زندگی شما: “در هر کاری می خواهم به اصل اصلی برسم.” شما همیشه باید چیزها را درک کنید، تجزیه و تحلیل کنید، کشف کنید. شما فقط به نظر خود اعتماد دارید، نمی خواهید روح خود را به روی اولین فردی که ملاقات می کنید باز کنید و همیشه هوشیار و مراقب هستید.

بنابراین، شما حلقه دوستان زیادی ندارید، اما آنها افرادی همفکر و مورد اعتماد هستند. با این حال، گاهی اوقات به خود اجازه دهید خودجوش رفتار کنید و به موقعیت نگاه کنید، در غیر این صورت ممکن است خسته به نظر برسید و چیز جالبی را از دست بدهید.

جنگل

اصل زندگی شما: “اما من نظر دیگری دارم.” شما فردی با دیدگاه غیر استاندارد به زندگی، خلاق و بدیع هستید. شما دیدگاه خود را در مورد هر چیزی دارید که سریع آن را به دیگران منتقل می کنید. همه شما را درک نمی کنند و برخی می ترسند. اما شما می دانید چگونه آینده را ببینید، ایده بسازید و دیگران را درگیر کنید. نکته اصلی این است که شما قدرت و صبر کافی برای به پایان رساندن کاری را که شروع کرده اید دارید. خود را باور داشته باشید، به دنبال افراد همفکر باشید و می توانید به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

چراغ ایستاده

اصل زندگی شما: “امروز خنده دار نیست.” مدام به مشکلات و کارهای حل نشده فکر می کنید و استراحت و سرگرمی را «به بعد» موکول می کنید. دلت برای شادی و زرق و برق تاثیرات تنگ شده است. شما اغلب حالت بدی دارید و مشکلات کوچک گاهی اوقات شما را برای مدت طولانی بی قرار می کند.

درک کنید که انرژی باید دائماً دوباره پر شود، در غیر این صورت طولانی نخواهد بود. همانطور که برای کار خود برنامه ریزی می کنید، تعطیلات خود را جدی بگیرید. به خودتان اجازه دهید گاهی اوقات کمی تنبل باشید، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید یا کتاب بخوانید، قدم بزنید یا با دوستان خود صحبت کنید.

جدول صندلی

اصل زندگی شما: «انسان موجودی اجتماعی است». شما دوست دارید و می دانید چگونه ارتباط برقرار کنید، یک زبان مشترک با هر فردی پیدا کنید و می توانید روح هر شرکتی شوید. شما دلسوز و مهربان هستید، همیشه حتی به یک غریبه کمک خواهید کرد.

برای برخی افراد، این ممکن است پیش پا افتاده یا سطحی به نظر برسد، اما این تصور معمولا با احترام و میل به دوست یابی جایگزین می شود. شما می توانید کارهای زیادی برای دیگران انجام دهید، اما خودتان، نیازها و اهدافتان را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا