سرگرمی

تست شخصیت شناسی | این توهم نوری نشون میده چطوری قراره عاشق بشین ، پس بگو اول چی دیدی؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

توهم نوری برای تست شخصیت: توهم نوری تصویری خیره کننده از یک شی، عکس یا عکس است که متفاوت به نظر می رسد و می توان آن را به گونه ای متفاوت درک کرد. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. این توهمات نوری گاهی اوقات برای آزمایش مفیدترین خواسته ها و چیزهایی که معمولاً درباره خودمان فاش نمی کنیم مفید هستند. آنها همچنین بخشی از زمینه روانکاوی هستند زیرا برخی از ویژگی های شخصیتی شما را روشن می کنند. بسیاری از تصاویر توهم نوری می توانند جنبه های پنهان شخصیت ما و عمیق ترین خواسته های ما را بر اساس آنچه می بینیم آشکار کنند. یکی از این تصاویر زیبا را می توان در یک نقاشی قدیمی با توهم نوری که توسط هنرمند اولگ شوپلیاک خلق شده است مشاهده کرد.

تصویر بالا یک توهم نوری است که توسط هنرمند اولگ شوپلیاک ایجاد شده است که بینش هایی را در مورد رفتار ما ارائه می دهد، از جمله اینکه چگونه در روابط رفتار می کنیم – با ویژگی های شخصیتی ما که به ما دیکته می کند که چگونه در زمان عاشقی رفتار کنیم. اولگ شاپلیاک هنرمند مشهوری است که به دلیل ترکیب چند چهره و افراد در آثارش در مجموعه نقاشی های پنهانش شناخته شده است. این شاهکار درخشان با عنوان اندیشه ما، آواز ما، یک هنرمند و سوژه اش، زنی ایستاده در کنار درخت، مردی با سبیل و مردی بدون سبیل، همراه با چندین خانه و یک ساز موسیقی را به تصویر می کشد. گفته می شود که شخص یا چهره ای که برای اولین بار به یک تابلو نگاه می کنید به شما نشان می دهد که چگونه هنگام عاشق شدن رفتار می کنید.

اولین چیزی که در این توهم نوری دیدید چه بود؟

این توهم نوری نوعی تست شخصیتی است که به شما کمک می کند بفهمید وقتی عاشق می شوید چه کسی می شوید. چهره هایی که در این توهم نوری می بینید عبارتند از:

  • هنرمند و موضوعش
  • مردی بدون سبیل
  • مرد سبیل
  • زن کنار درخت
  • خانه ها
  • ساز موسیقی

اولین تصویری که در این توهم نوری می بینید اسرار پنهان شخصیت شما از جمله ویژگی های غالب شما را آشکار می کند. هر یک از اینها می تواند اطلاعاتی را در مورد رویکرد شما به عشق نشان دهد.

۱٫ هنرمند و موضوع او – روی شریک زندگی خود تمرکز کنید

اگر اولین چیزی که در این توهم نوری می بینید هنرمند و سوژه او باشد، به این معنی است که وقتی عاشق می شوید، روی شریک زندگی خود متمرکز شده اید. تانگوی شما ادعا می‌کند که «وقتی در یک رابطه نیستید، وقت خود را صرف شناختن افراد دیگر می‌کنید، اما به محض اینکه علاقه‌های عاشقانه به وجود می‌آید، تمام انرژی را برای آن شخص خاص ذخیره می‌کنید. “شما تمام انرژی خود را صرف آن شخص می کنید، اما ممکن است گاهی اوقات فشار زیادی ایجاد شود.”

۲٫ مرد بدون سبیل – جدی و درونگرا نسبت به شریک زندگی خود

اگر اولین تصویری که در این توهم نوری دیدید مردی بدون سبیل است، به این معنی است که در یک رابطه جدی تر و درونگراتر می شوید. تانگوی شما می‌گوید: «داشتن در یک رابطه به شما اجازه می‌دهد تا احساسات مختلفی را تجربه کنید، و در حالی که لحظات تنهایی می‌تواند لذت‌بخش باشد، اگر از زندگی مهمانی به یک متفکر آرام بروید، شریک زندگی خود را گیج خواهید کرد. همه چیز باید در حد اعتدال باشد – اعتدال کلیدی است.

۳٫ مرد با سبیل – در رابطه خانه دار شوید

اگر برای اولین بار چهره مردی با سبیل را در این توهم نوری دیدید، به این معنی است که وقتی عاشق کسی می شوید، کمی احساس نوستالژی می کنید. تانگوی شما توضیح می دهد که «وقتی در یک رابطه نیستید، از گره خوردن لذت می برید، اما وقتی کسی را پیدا می کنید، آگاهی جدیدی از اهمیت خانواده و خانه به عنوان مرکز زندگی خود به دست می آورید. “به یاد داشته باشید، هنوز هم سالم است که گاهی اوقات بیرون بروید و در خانه بمانید.”

۴٫ زن در کنار درخت – به دنبال چیزهای نفسانی در یک رابطه

اگر اولین چیزی که در این عکس می بینید زنی است که در کنار درخت ایستاده است، به این معنی است که در همه چیز حس حسی را می بینید. Your Tango اضافه می کند که “شما مشتاق هستید که هیجان خود را در طول رابطه به اشتراک بگذارید و احساسات خود را در آغوش بگیرید، اما مراقب باشید که غرق نشوید.”

۵٫ خانه ها – آینده متمرکز در یک رابطه

اگر برای اولین بار خانه ها را در این تصویر توهم نوری می بینید، به این معنی است که وقتی عاشق هستید، بیشتر روی آینده تمرکز می کنید. تانگوی شما ادعا می‌کند که «اگرچه معمولاً برنامه‌ریز نیستید، روابط می‌تواند شما را مجبور کند که از قبل فکر کنید و بخواهید از قبل برنامه‌ریزی کنید».

۶٫ آلات موسیقی – در طول یک رابطه خلاق باشید

اگر آلات موسیقی اولین چیزی است که در این توهم نوری دیدید، به این معنی است که در یک رابطه بسیار خلاق تر خواهید شد. Your Tango می‌افزاید که “شما دوست دارید جنبه هنری خود را در آغوش بگیرید و از تجربیات جدید مانند هنر و فرهنگ قدردانی کنید، حتی اگر هرگز این کار شما نبوده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا