مجله تکنولوژی

بهترین گلس تلویزیون چی بخرم؟

صفحه تلویزیون یکی از حساس ترین قسمت های تلویزیون است. این بدان معنی است که احتمال شکستگی و آسیب در هنگام فشار دادن صفحه نمایش وجود دارد.

این صفحه نمایش ها در برخی از تلویزیون ها ضد ضربه طراحی شده اند، اما هرگز مطمئن نباشید که این ضد ضربه دلیل نشکن بودن صفحه نمایش است.

بهترین راه برای محافظت از صفحه تلویزیون خرید محافظ صفحه تلویزیون است. برخی ممکن است بگویند محافظ صفحه به چشم آسیب می رساند. در حقیقت، موضوع این نیست.

محافظ‌ها همچنین از چشم‌ها محافظت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نور مستقیم روی صفحه‌نمایش چشم‌ها را روشن کند. پنل های تلویزیون بسیار گران هستند، بنابراین از محافظ صفحه برای محافظت از آن صفحه و پنل ها استفاده کنید.

بچه‌های بازیگوش می‌توانند هر زمان که بخواهند یک شی یا یک توپ را به سمت تلویزیون پرتاب کنند که ممکن است تلویزیون بشکند.

اگر تلویزیون آسیب دیده باشد، چاره ای جز تعویض پنل تلویزیون یا خرید تلویزیون جدید ندارید. از آنجایی که تلویزیون های پنلی ۹۰ درصد قیمت تلویزیون را تشکیل می دهند، بهتر است واقعاً یک تلویزیون جدید خریداری کنید.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون

نگران تمیز کردن محافظ صفحه LED نباشید، به راحتی با حوله تمیز می شود. برخی از این محافظ های صفحه دارای بسته شوینده مخصوص نیز هستند تا بتوانید صفحه نمایش را تمیز کنید. وزن سبک آج پنل تلویزیون از دیگر مزیت های آن می باشد همچنین نصب آسانی دارند.

با تسمه های مخصوصی که به همراه محصول ارائه می شود، می توانید به راحتی محافظ صفحه نمایش را روی تلویزیون خود نصب کنید. شیارهای قسمت بالایی فیوز که به صورت خمیده طراحی شده اند، محل نصب تسمه و قرار گرفتن آن بر روی تلویزیون است.

پس از نصب محافظ روی صفحه تلویزیون، مشاهده خواهید کرد که محافظ صفحه به صفحه تلویزیون متصل شده است. برای جلوگیری از این برخورد می توانید از ضربه گیرهای داخل بسته محافظ برای جلوگیری از برخورد با صفحه تلویزیون استفاده کنید.

محافظ صفحه نمایش وروان مناسب برای تلویزیون 49 اینچ

محافظ صفحه یا طراحی پنل تلویزیون به گونه ای است که نوار و بلندگوهای تلویزیون را مسدود نمی کند و صدای تلویزیون به همان اندازه قابل دسترسی خواهد بود. زیبایی تلویزیون در پنل و رنگ تلویزیون است.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون تاثیری بر زیبایی تلویزیون نخواهد داشت. یک محافظ صفحه نمایش خوب نباید بر کیفیت تصویر تلویزیون تأثیر بگذارد. جنس این محصولات باید به اندازه کافی خوب باشد که در برابر خراش و ضربه مقاوم باشد.

با خرید محافظ صفحه تلویزیون به راحتی می توانید بدون نگرانی از شکستگی و آسیب دیدگی یک تلویزیون گران قیمت خریداری کنید.

کارایی محافظ صفحه تلویزیون

با توجه به گران بودن تلویزیون های امروزی و همچنین کیفیت تصویر عالی این امکان وجود دارد که اشیا به صفحه نمایش که قسمت اصلی تلویزیون است برخورد کنند و کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون را کاهش دهند. به خصوص اگر کودکی بازیگوش دارید، بهتر است هر چه زودتر چاره ای اندیشیده و تلویزیون خود را نجات دهید.

قیمت محافظ صفحه تلویزیون بسیار کمتر از قیمت تلویزیون است اما در مقایسه با قیمت پایین می تواند تلویزیون شما را در برابر ضربه، فشار، آب و آسیب بیمه کند.

برای نصب این محافظ نیازی به هیچ ابزاری نخواهید داشت، فقط با بند های متصل به محافظ می توان آن را به تلویزیون وصل کرد. حتما می دانید که اشعه ماوراء بنفش برای پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن انسان بسیار مضر است.

یکی دیگر از ویژگی های این محافظ صفحه تلویزیون جذب ۹۹ درصد از این اشعه مضر برای مراقبت از چشم و پوست شماست. اندازه استاندارد این محافظ صفحه اسپیکرها را پوشش نمی دهد، بنابراین صدا همچنان واضح خواهد بود.

ویژگی های یک محافظ صفحه نمایش خوب

  1. یک محافظ خوب باید سبک باشد، زیرا استفاده از محافظ سنگین به قاب تلویزیون فشار می آورد.
  2. محافظ خوب روی صفحه تلویزیون نباید روی زیبایی تلویزیون تاثیر بگذارد.
  3. محافظ خوب نباید با چسب روی تلویزیون نصب شود، زیرا چسب روی قاب تلویزیون باقی می ماند و همچنین هنگام تمیز کردن تلویزیون، محافظ باید به راحتی جدا شود و دوباره نصب شود.
  4.  یک آج خوب باید در برابر ضربه مقاوم باشد.
  5. محافظ خوب نباید تلویزیون شنل باشد بلکه باید در فاصله کمی از صفحه تلویزیون باشد تا هوا تبادل شود و صفحه تلویزیون گرم نشود. زیرا فاصله غیر استاندارد بین آج و پانل گرما را گرفته و در نتیجه گرما را به پنل برمی گرداند که تا ۳۰ درصد از عمر پانل می کاهد.
  6. یک محافظ خوب باید از اشعه ماوراء بنفش یا UV که بر بیننده اثر نامطلوب می گذارد جلوگیری کند.
  7. محافظ خوب نباید روی عملکرد ریموت کنترل تاثیر بگذارد.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون

نکات مهم در خرید محافظ صفحه تلویزیون

  • در صورت نیاز به گارانتی و نگهداری، شرکت سازنده باید دارای شماره ثبتی باشد که طبق قانون الزامی است.
  • محافظ صفحه باید لبه خمشی صافی داشته باشد، اگر لبه خمشی بالای آج صفحه تلویزیون کمی خم شده باشد، ضربه را مستقیماً به صفحه تلویزیون منتقل می کند. علاوه بر این منحنی های غیر استاندارد و تکه تکه باعث ایجاد امواج در تصویر شده و در نهایت کیفیت تصویر تلویزیون شما کاهش می یابد.
  • ساخته شده از ورقه های پلکسی با نام سازنده، روی جلد کاغذی محافظ صفحه تلویزیون باید نام سازنده درج شود. در صورتی که روکش کاغذی ناشناس ساده باشد، ورق مورد نظر کیفیت مطلوب را نخواهد داشت و در تولید آن از مواد بازیافتی یا پلاستیک استفاده می شود که به مرور زمان منجر به زرد شدن می شود.
  • این روکش نایلونی نیست، پوشش محافظ باید از کاغذ باشد، روکش نایلون برای ورق های پلاستیکی است.
  • در بسته بندی و با ضمانت عدم تغییر رنگ تحویل داده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا