مجله تکنولوژی

بهترین مودم سیم کارت خور در ایران (۱۰ مدل پرقدرت)

مودم های سیم کارتی با توجه به ویژگی هایی که دارند یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مودم های بازار هستند. مودم سیم کارت توسط برندهای مختلفی از جمله تی پی لینک، دی لینک، نازتک و … طراحی و تولید می شود

که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. قیمت مودم ها بسته به ویژگی ها و سرعت اتصال بی سیم، سرعت پهنای باند، تنظیمات امنیتی شبکه و … در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق مودم ارزان قیمت سیم کارت را بررسی کنیم.

بهترین مودم سیم کارت خور ارزان

به طور کلی هر چه امکانات مودم بیشتر و به روزتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. لازم به ذکر است که ارزان بودن مودم به این معنا نیست که باید مودم های بی کیفیت یا ناشناخته را انتخاب کنید، بلکه می توانید مودمی را انتخاب کنید که در عین بازده و راحتی بیشتر، کارآمدتر و به صرفه تر باشد.

برای مثال سرعت ایده آل برای مودم های اقتصادی تر ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه است. حتما مودمی را انتخاب کنید که بتواند از انواع سیم کارت ها پشتیبانی کند. همچنین در انتخاب مودم جیبی وزن آن را در نظر بگیرید تا سنگین نباشد.

دی‌لینک DWR-930M

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-930M

در بین مودم های ۴G دی لینک، مودم DWR-930M یکی از محبوب ترین مودم ها است. مودم جمع و جور با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه که مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل جدا شدن است اما وزن آن تنها ۸۰ گرم است که در مقایسه با مودم های دیگر بسیار سبک است.

مودم های مودم داخلی و ابعاد کوچکی دارند. این مودم از صفحه نمایش برای نشان دادن وضعیت خود استفاده می کند. مودم Dilink DWR-930M استانداردهای ۸۰۲٫۱۱n / g / b را برآورده می کند و تا ۸ کاربر همزمان را پشتیبانی می کند.

اگر از مودم استفاده نکنید یا از آن دور شوید، برای صرفه جویی در مصرف برق، مودم به طور خودکار خاموش می شود.

تی‌پی‌لینک TL-MR6400

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 تی پی-لینک مدل TL-MR6400

مودم خانگی  ۴G همه چیز تمام در بازار ایران است که در بسیاری از سایت ها یکی از پرفروش ترین هاست و طرفداران زیادی دارد.

در شبکه های موبایل و LTE سرعت دانلود ۳۰۰ مگابایت و سرعت آپلود ۵۰ مگابایت است. این مودم روتر از دو آنتن داخلی ۲٫۴ گیگاهرتز برای ایجاد شبکه وای فای (۸۰۲٫۱۱n) و دو آنتن خارجی برای اتصال به آنتن های BTS اپراتور استفاده می کند.

مودم باتری ندارد و با کابل به برق وصل می شود. مودم لینک TL-MR6400 دارای چهار پورت Lan است که یکی از آنها پورت Lan/Wan می باشد که با استفاده از این پورت می توانید دستگاه هایی مانند مودم کابلی (بدون امکان اتصال بی سیم) را به TL-MR6400 و حتی از ADSL متصل کنید. اینترنت. استفاده کنید.

این مودم از پیامک نیز پشتیبانی می کند و تقریباً به تمام سیستم عامل ها متصل می شود.

 

ایرانسل TF-i60 H1

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1 همراه با سیم کارت دو قلو ایرانسل TD-LTE 4G

پس از داغ شدن بازار مودم های سیم کارتی، ایرانسل با عقد قراردادی با هواوی، چندین مودم را به صورت رسمی عرضه کرد. مودم TF-i60 H1 بدون شک یکی از بهترین مودم های رومیزی ۴G در بازار ایران است.

مهم ترین مزیت آن وجود پورت های LAN و WAN به همراه آنتن های داخلی با قابلیت نصب آنتن های خارجی برای شبکه های موبایل و وای فای است. این مودم از شبکه TD LTE پشتیبانی می کند و سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه دارد. دو آنتن داخلی دستگاه با فرکانس وای فای ۲٫۴ گیگاهرتز کار می کنند.

پشتیبانی همزمان از ۴ SSID یکی از ویژگی های عالی این دستگاه است. کاربر مودم TF-i60 H1 می تواند با توجه به نیاز خود تا ۴ شبکه بی سیم مستقل ایجاد کند و هر شبکه را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد.

حداکثر ۳۲ کاربر می توانند به طور همزمان به WiFi ایجاد شده توسط مودم TF-i60 H1 متصل شوند. این ویژگی TF-i60 H1 را به گزینه ای مناسب برای مصارف تجاری و اداری تبدیل می کند.

البته مودم باتری ندارد و باید مستقیما به برق وصل شود. معمولاً برای کاربرانی که می خواهند اینترنت ۴G را در رایانه خانگی یا رایانه بازی با کابل شبکه به اشتراک بگذارند مناسب است.

این مودم دارای پنل مخصوص برای پشتیبانی از پیامک و حتی استفاده از کدهای دستوری USSD می باشد. به همراه مودم دو سیم کارت ایرانسل داخل جعبه قرار دارد که قیمت فعال سازی مخصوص به خود را دارند.

نتربیت NWR-m920

مودم روتر 4G نتربیت مدل NWR–M920

این مودم از ۴ آنتن خارجی استفاده می کند که دو آنتن برای اتصال به شبکه LTE و دو تای آن برای ایجاد شبکه وای فای ۸۰۲٫۱۱n/g/b با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده می شود. مودم همیشه خنک است و درجه حرارت حداکثر تا ۴۰ درجه بالا می رود.

این یک مودم خانگی است، به این معنی که برای اتصال آن باید از طریق کابل خود به برق وصل شود. سرعت مودم NWR-m920 برای دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و برای آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه است.

در پشت دستگاه در کنار دکمه های کنترلی یک پورت WAN و سه پورت LAN برای اتصال به کامپیوتر تعبیه شده است. این مودم از فایروال دوگانه SPI و NAT برای امنیت بیشتر استفاده می کند.

تی‌پی‌لینک Archer MR200

مودم روتر بی سیم 4G LTE تی پی-لینک مدل Archer MR200/AC750_Ver- 4

مودم رومیزی ۴G با سه پورت LAN 100 مگابایتی و درگاه WAN، اسلات سیم کارت و دو آنتن خارجی قابل جابجایی برای ۴G و سه آنتن داخلی برای WiFi.

سرعت وای فای دو بانده این مودم ۷۵۰ مگابیت بر ثانیه است. این بدان معناست که شما ۱۵۰ مگابایت اینترنت ۴G دارید و می توانید از WiFi در هر دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز استفاده کنید.

این مودم برای کاربرانی است که تحرک زیادی ندارند و می خواهند در یک نقطه خاص از اینترنت موبایل استفاده کنند. بهترین گزینه است با خرید این مودم دیگر نیازی به خرید آنتن آمپلی فایر ۴G نخواهید داشت و با اتصال به برق از آن به عنوان مودم روتر رومیزی ADSL استفاده خواهید کرد.

نسخه های مختلفی از این مودم در بازار ایران وجود دارد که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

دی‌لینک DWR-921

مودم روتر LTE دی-لینک مدل DWR-921

یکی دیگر از پرفروش ترین مودم های رومیزی ۴G در بازار ایران از دیلینک است. این مودم به تمام معنا یک روتر دسکتاپ است با این تفاوت که درگاه سیم کارت موبایل برای اشتراک گذاری در اینترنت دارد. زیرا دارای پورت اترنت ۴۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و یک پورت WAN با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

از دکمه های روشن/خاموش دستگاه و وای فای استفاده می کند و مجهز به وای فای تک باند با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. کاربران زیادی هستند که به دنبال یک مودم موبایل رومیزی خوب هستند.

دیلینک DWR-921 با دو آنتن تقویت کننده ۴G قابل جدا شدن و آنتن های وای فای داخلی، انتخابی ایده آل برای کاربرانی با پوشش ضعیف تلفن همراه خواهد بود.

آنتن های این مودم قابل جداسازی و جایگزینی با آنتن های خارجی قوی تری هستند.

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

ایرانسل FD-M40 G1

مودم 3G/4G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M40 G1

یکی دیگر از پرفروش ترین مودم های ۴G در بازار ایران متعلق به ایرانسل است.

این مودم از نسل ۴G بوده و حداکثر سرعت دانلود آن به ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه می رسد. آنتن های این مودم برای سهولت در حمل آن داخلی است. در کنار درگاه سیم کارت، اسلاتی برای قرار دادن کارت حافظه Micro-SD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت وجود دارد. باتری این مودم ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که با درگاه Micro USB شارژ می شود.

مودم ایرانسل FD-M40 G1 قابلیت پشتیبانی همزمان ۲۵ نفر را دارد و استفاده از صفحه نمایش کوچک با پشتیبانی از پیامک از دیگر ویژگی های این مودم است.

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

 

تی‌پی‌لینک Archer MR100

مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR100

مودم رومیزی ۴G با پورت LAN و پورت WAN 100 مگابایتی، درگاه سیم کارت و دو آنتن خارجی قابل جدا شدن برای ۴G و آنتن داخلی برای WiFi. این مودم از استانداردهای بی سیم ۸۰۲٫۱۱g/b/n بهره می برد و فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز تولید می کند.

سرعت انتقال اطلاعات مودم Archer MR100 Link برای دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و برای آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد. این مودم بدون باتری است و برای مصارف خانگی با برق شهری طراحی شده است.

در این مدل از استانداردهای امنیتی مختلفی استفاده شده است. مودم در هنگام استفاده گرم نمی شود و دمای آن همیشه زیر ۴۰ درجه می ماند. نسخه های مختلفی از این مودم در بازار ایران وجود دارد که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

 

دی‌لینک DWR-M960

روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWR-M960

مودم ۴ در بازار ایران با سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه.

در مجموع ۴ آنتن برای این مودم در نظر گرفته شده است که دو آنتن برای اتصال به شبکه ۴G و دو آنتن دیگر برای ایجاد شبکه وای فای با فرکانس های ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز استفاده می شود. پشتیبانی از استانداردهای بی سیم ۸۰۲٫۱۱b / g / n / ac را می توان در مودم DWR-M960 Dulink یافت.

این مودم دارای ۴ پورت LAN و یک پورت WAN در پشت است. مودم خانگی بودن یعنی بدون باتری و قدرت مودم برق شهری است.

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

 

ایرانسل TF-I60 S1

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-I60 S1

ایرانسل با گذشت زمان مودم های زیادی را به بازار معرفی کرد که اکثر آنها با استقبال مردم برای قرار گرفتن در لیست پرفروش ها مواجه شدند. این مودم دارای آنتن داخلی و فرکانس ۵ گیگاهرتز با استاندارد ۸۰۲٫۱۱b/g/n/ac می باشد.

مودم TF-I60 S1 از شبکه LTE پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت آن در هنگام دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و هنگام آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. حداکثر ۳۲ نفر می توانند از طریق وای فای به مودم متصل شوند. با استفاده از این مودم می توانید از طریق کابل LAN به چهار دستگاه متصل شوید.

این مودم خانگی هم هست و با برق شهری کار میکنه. ضمنا دو سیم کارت ایرانسل به همراه مودم برای شما ارسال می شود.

مشاهده قیمت روز و خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا