مجله تکنولوژی

بهترین صرافی برای تبدیل ووچر به تومان کدام است؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشورهای خارجی شاید بسیار متداول و عادی باشد. ولی در کشور ایران با وجود تحریم ها، خرید و فروش رمز ارزها و تبدیل آن ها به تومان، کمی دشوار و پیچیده است. البته با وجود واسطه ها و صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، این کار نیز به آسانی انجام خواهد شد. ولی مطمئنا برای این که بتوانید با خیالی آسوده عملیات خرید ارز دیجیتال یا فروش و چنج کردن آن را در یک صرافی انجام دهید، باید به یک سری مشخصه و ویژگی توجه کنید. همچنین باید بهترین صرافی های فعال در این حوزه را بشناسید.

در ادامه ۳ صرافی آنلاین برتر تبدیل ووچر به تومان را معرفی خواهم کرد. پس اگر اهل خرید و فروش ووچر پرفکت مانی هستید یا این که شغلتان به گونه‌ای است که نیاز دارید ووچرهای دریافتی را چنج کنید، تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

حتما قبلا برای شما پیش آمده که قصد خرید وسیله یا دریافت خدمات از سایت های خارجی را داشتید. ولی به دلیل امکان پذیر نبودن انتقال پول به حساب های خارجی، از این کار منصرف شده اید. ووچر پرفکت مانی نوعی ارز الکترونیکی است , که این کار را برای شما ممکن می‌سازد! این ارز دیجیتال در اصل مثل کارت هدیه است که یک کد ۱۰ رقمی و یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی دارد و شما می‌توانید آن را خریداری کنید. سپس آن ها را در اختیار فرد موردنظر بگذارید و به این ترتیب تراکنش مالی را با هر مبلغی که می‌خواهید و با هر ارزی، انجام دهید. یا حتی بالعکس برای دریافت پول از خارج از کشور نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

چند نکته مهم برای استفاده از صرافی های آنلاین معتبر تبدیل ووچر به تومان

در ادامه چند نکته مهم بیان کرده ام که بهتر است هنگام انتخاب صرافی آنلاین و قبل از ثبت نام و احراز هویت در آن، آن ها را مورد عنایت و توجه قرار دهید.

نکات تبدیل پرفکت مانی به تومان

  • برای راحتی کار می‌توانید صرافی هایی را انتخاب کنید که امکان چنج و تبدیل ووچر به تومان را بدون نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی، برای شما فراهم می‌کنند.
  • امنیت صرافی خیلی حائز اهمیت است. پس حتما این مورد را در اولویت قرار دهید و تا وقتی مطمئن نشدید که صرافی آنلاین از تمامی اطلاعات شما به درستی حفاظت می‌کند، در آن ثبت نام و معامله نکنید.
  • سرعت عمل بالا از دیگر مولفه های مهم در خوب بودن صرافی ارز دیجیتال به حساب می‌آید.
  • اکثر صرافی ها برای تبدیل ووچر به تومان مبلغ مشخصی به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. ولی در این میان صرافی هایی هم هستند که بدون کارمزد عملیات مذکور را انجام می‌دهند.
  • پشتیبانی خوب توسط کارشناسان مجرب و متخصص هم از نکات مهمی است که توصیه می‌کنم در انتخاب صرافی، به آن توجه کنید.
  • ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی آنلاین که از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، قطعا بهتر از ثبت نام در صرافی های متعدد می‌باشد.

۳ صرافی آنلاین برتر تبدیل ووچر به تومان

در اینجای بحث می‌خواهم باتوجه به نکات گفته شده در بخش قبل، ۳ صرافی آنلاین برتر در زمینه تبدیل ووچر به تومان را خدمت شما معرفی کنم. شما می‌توانید با استفاده از این صرافی ها با اطمینان بالا کار خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را انجام دهید.

blank

صرافی سیف اکسچنج ۲۴

تبدیل ووچر به تومان بدون پرداخت کارمزد در یک صرافی آنلاین معتبر و مطمئن، قطعا ایده‌آل ترین حالت ممکن برای هر فردی است. صرافی سیف اکسچنج ۲۴ با تمامی این ویژگی ها به اضافه امکان تبدیل سریع ووچر به تومان و همچنین خرید کد ووچر پرفکت مانی، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

شما برای این که بتوانید با استفاده از صرافی سیف اکسچنج ۲۴ ووچر پرفکت مانی خرید و فروش کنید، باید به وب سایت این صرافی مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت و طی مراحل ثبت نام و احراز هویت، ارز موردنظرتان را انتخاب کنید تا بلافاصله پس از پرداخت مبلغ، کد در اختیار شما قرار بگیرد.

از دیگر مزایای سیف اکسچنج ۲۴ نیز می‌توان به مواردی نظیر پشتیبانی سریع ۲۴ ساعته، امنیت بالای حساب ها، فرآیند خرید و فروش آسان ووچر پرفکت مانی، پشتیبانی از سایر رمز ارزهای پرفروش اشاره کرد.

 

صرافی پی ۹۸

صرافی پی ۹۸ از صرافی های آنلاینی است که کاربران آن اکثرا برنامه نویس ها، گرافیست ها و وبمسترهایی هستند که به صورت فریلنسری کار می‌کنند و درآمد دلاری دارند. این صرافی آنلاین توسط جوانان خلاق و متخصص ایرانی طراحی شده و علاوه بر خدمات تبدیل ووچر به تومان، دیگر خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را هم ارائه می‌دهد.

 

صرافی داماهی پی

خدمات نقد کردن درآمد ارزی، پرداخت دلاری از سایت های خارجی، خرید گیفت کارت، ثبت نام آزمون های زبان، خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خدمات بارز صرافی آنلاین داماهی پی هستند. این صرافی با پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان تسویه سریع یکی از صرافی های معتبر و امن برای چنج کردن ووچر در ایران است.

 

کدام صرافی برای تبدیل ووچر به تومان بدون کارمزد بهتر است؟

باتوجه به مطالب گفته شده در پاراگراف های قبل، مطمئنا خودتان پاسخ این سوال را که بهترین صرافی برای تبدیل ووچر به تومان بدون کارمزد کدام است؟! را گرفتید. صرافی انلاین سیف اکسچنج ۲۴ یکی از مطمئن‌ترین صرافی های آنلاین است که بدون دریافت کارمزد، عملیات تبدیل ووچر پرفکت مانی به تومان را برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

blank

پس اگر قصد خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید و به دنبال راهی امن و آسان برای انجام این کار هستید، پیشنهاد می‌کنم سری به سایت این صرافی باسابقه بزنید. در ضمن در سایت صرافی سیف اکسچنج ۲۴ مقالات و ویدیوهای آموزشی قرار داده شده که با استفاده از آن ها، به صورت رایگان آموزش های لازم را در رابطه با ارزهای دیجیتال کسب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا