مجله تکنولوژی

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام (ربات اینستاگرام)

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟ در این مقاله قوی ترین و بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور را معرفی می کنیم و شدیداً توصیه می کنم این مقاله را خط به خط مطالعه کنید

زیرا اطلاعات بسیار مهمی در مورد ربات های اینستاگرام داده ام که حتی تا ۱۰ برابر می توانید با این روش فالوورهای خودتان را افزایش دهید.

بسیاری از افراد با هدف کسب درآمد و درآمدزایی اقدام به ایجاد صفحات کاربری در این شبکه های اجتماعی می کنند که به جرأت می توان گفت یکی از کم کارترین راه های کسب درآمد برای جوانان و افراد مسن در ایران است.

کسب درآمد از اینستاگرام به معیارهای زیادی بستگی دارد که اسپانسر یا تبلیغ کننده به آن توجه می کند، مانند تعداد بازدیدکنندگان از هر پست، تعداد لایک، تعداد نظرات و در نهایت تعداد فالوورها که مهم ترین معیارهای هر صفحه است.

ربات اینستاگرام چیست؟

به بیان خیلی ساده و خلاصه، ربات اینستا در واقع مانند کارمندی است که شما برای مدیریت صفحه خود سفارش می دهید، با این تفاوت که این کارمند حتی می تواند ۲۴ ساعت شبانه روز آنلاین باشد و مقدار بسیار کمی از شما می تواند دریافت کند.

بهترین ویژگی ربات های اینستاگرام این است که می توانید تمام ویژگی های آن را خودتان تنظیم کنید و برای هر ربات امکانات بسیار خوبی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

سایت افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه ربات اینستاگرام به افزایش فالوور کمک می کند؟

با افزایش روزافزون کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام، داشتن صفحه کاربری که بتواند اسپانسر یا تبلیغ کننده را جذب کند، کار دشواری است.

اگر شبکه اجتماعی اینستاگرام مثل قبل پر از کاربران ایرانی نبود، ترفندهای جالب زیادی برای یافتن فالوور و گرفتن لایک و کامنت وجود داشت.

اما در حال حاضر این ترفندها تنها بخشی از کار را پوشش می دهند و یکی از ابتدایی ترین روش های مدیریت صفحات کاربری برقراری ارتباط بین مدیر صفحه کاربر (صفحه) و فالوور و صفحات کاربری مرتبط است.

به طور معمول مدیران صفحات کاربری که قصد کسب درآمد دارند باید زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند و ذهن آنها همیشه درگیر باشد و برای گسترش صفحه کاربری (صفحه) خود همیشه فعالیت ها را زیر نظر داشته باشند. از صفحات کاربر از همسالان خود پیروی کنید.

ربات های اینستاگرام برای صرفه جویی در زمان و استفاده موثر و دقیق از کاربران و صفحات کاربری مشابه که به مدیران صفحات کاربری کمک می کند، در نظر گرفته شده است.

چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

یکی از قابلیت های عالی و بسیار خوب ربات های اینستاگرام که برای ادمین های صفحات کاربری بسیار مهم و ضروری است یافتن فالوور واقعی و مهمتر از همه فعال است که یکی از بهترین راه های جذب فالوور اینستاگرام می باشد.

فالوورهای فعال یکی از مهم ترین عناصر صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی هستند زیرا با کامنت گذاشتن و لایک کردن پست های شما باعث می شود صفحه شما برای اسپانسرها و یا تبلیغ کنندگان بسیار جذاب و موثر به نظر برسد که نتیجه آن باعث کسب درآمد شما می شود. فراموش نکنید که ربات های اینستاگرام برای صرفه جویی در زمان بسیار مفید هستند.

یکی دیگر از قابلیت های ربات های اینستاگرام یافتن فالوور ایرانی برای صفحه کاربری شماست. و با توجه به نیاز اسپانسرها و تبلیغ کنندگان برای فالوورهای ایرانی، صفحه کاربری شما یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات خواهد بود.

ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

ربات های اینستاگرام کاملا قابل شخصی سازی هستند و به شما این امکان را می دهند که تمامی فعالیت ها را زیر نظر خود به درستی انجام دهید تا بازدهی بسیار خوبی داشته باشید.

در ربات اینستاگرام شما قادر خواهید بود صفحات کاربری مشابه صفحه کاربری خود و هشتگ های مربوط به پست ها و صفحه کاربری خود را هدف قرار دهید.

کار ربات اینستاگرام جستجو و یافتن فالوورهایی است که علاقه زیادی به پست ها و صفحه کاربری شما دارند، به اصطلاح فالوورها فعال هستند و باعث پیشرفت صفحه کاربری می شوند.

ربات اینستاگرام با یافتن فالوورهای فعال و تعامل با آنها از طریق لایک، کامنت، فالو و گاهی آنفالو کردن، آنها را با صفحه کاربری شما آشنا می کند و در نهایت تعداد فالوورهای صفحه کاربری را افزایش می دهد. این شما خواهید بود.

تفاوت ربات های اینستاگرام با یکدیگر چیست؟

ربات ها همه در راستای یک هدف ساخته شده اند، اما راه و روش رسیدن به آن هدف در هر ربات متفاوت است. ربات ها نسبت به یکدیگر برتری دارند و شما باید با چشم باز انتخاب درستی داشته باشید تا ربات مناسب شغل خود را به دست آورید. دلایل مختلفی وجود دارد که تفاوت بین دو ربات اینستاگرام را ایجاد می کند که یکی از آنها را بهتر از دیگری می کند.

ربات اینستاگرام

امکانات هر ربات

هدف اصلی ربات اینستاگرام افزایش فالوور واقعی است، اما ربات ها علاوه بر افزایش فالوور، قابلیت های دیگری نیز دارند که به شما کمک می کند اینستاگرام خود را بهتر کنترل و بهبود بخشید. ربات‌ها می‌توانند به‌طور خودکار و برنامه‌نویسی نظرات، لایک‌ها و آنفالوها را اضافه کنند.

تفاوت یک ربات خوب و یک ربات ساده در همین موارد است که کنترل بیشتر و نتیجه گیری بهتری را در استفاده از ربات به شما می دهد.

اگر گزینه های زیادی دارید، می توانید اکثر اقداماتی را که در صفحه اینستاگرام خود انجام می دهید به ربات اینستاگرام بسپارید و منتظر نتایج دریافت شده توسط ربات باشید.

امنیت ربات های اینستاگرام

اطمینان از عملکرد ربات و امنیت صفحه اینستاگرام خود نکته مهم بعدی است که در تهیه ربات اینستاگرام باید به آن توجه کنید. تفاوت بین یک ربات پیشرفته و ساده اینستاگرام زمانی مشخص می شود که رباتی که استفاده می کنید اطلاعات صفحه اینستاگرام شما را ایمن نگه می دارد.

بسیاری از ربات های اینستاگرام وجود دارند که می توانید آنها را امتحان کنید، اما همه آنها به طور کامل توسط شما مدیریت نمی شوند و باید اطلاعات ورود به صفحه خود را به ارائه دهنده ربات ارائه دهید که این یک نکته منفی است.

در طرف دیگر ماجرا، ربات هایی وجود دارند که در خانه توسط شما کنترل می شوند و شما به تمامی فعالیت های ربات و اطلاعات مهم در صفحه اینستاگرام خود دسترسی و کنترل کامل دارید.

امنیت ربات اینستاگرام نیز به معنای تضمین کیفیت و نتیجه گیری این است که در همه ربات ها نمی توانید آن را ببینید، پس حتما به دنبال ربات اینستاگرامی باشید که از امنیت و کیفیت آن مطمئن شوید.

 دسترسی شما به ربات

اشاره کردیم که ربات ها گزینه های اضافی مانند افزایش لایک و کامنت دارند که همه آنها در یک ربات در دسترس شما هستند. دسترسی شما به تمام این گزینه ها باید کامل باشد و مجبور به پرداخت مبالغ اضافی نخواهید بود.

هر چه توانایی و دسترسی بیشتری داشته باشید مطمئنا نتایج بهتری خواهید گرفت زیرا می توانید ربات را با توجه به وضعیت صفحه خود تنظیم کنید و بهترین نتیجه ممکن را از ربات مشاهده کنید. تفاوت ربات حرفه ای با سایر ربات های اینستاگرام در همین موارد است که واقعا تاثیر زیادی در کیفیت کار شما دارد.

 آزادی عمل در استفاده از ربات

آزادی عمل در استفاده از ربات به این معنی است که شما توانایی اجرای ربات را در چندین صفحه به صورت همزمان دارید و نیازی به دریافت ربات برای هر صفحه جداگانه ندارید.

با استفاده از ربات در چندین صفحه اینستاگرام، کنترل و دسترسی آسانی به تمامی فعالیت های خود خواهید داشت. با تهیه ربات به صورت جداگانه برای صفحات اینستاگرام، باید زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای هر ربات کنید و هزینه های اضافی را نیز متحمل شوید، بنابراین یکی از تفاوت های اصلی یک ربات خوب و یک ربات ساده، قابلیت استفاده در اینستاگرام مختلف است.

چرا استفاده از ربات اینستاگرام ضروری شده است؟

با توجه به شرایط فعلی اکثر افرادی که در اینستاگرام فعال هستند نیاز به ربات اینستاگرام دارند. ربات اینستاگرام در بسیاری از موارد به شما کمک می کند.

مهم نیست که برای چه چیزی به این ربات نیاز دارید زیرا بسیاری از افراد از ربات اینستاگرام برای اهداف شخصی، آموزشی، فروش محصول و سرگرمی استفاده می کنند.

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام

ضرورت استفاده از ربات اینستاگرام امروزه برای جامعه اینستاگرام یک واقعیت است و با گذشت زمان، کاربران اینستاگرام متوجه می شوند که ربات اینستاگرام چقدر مفید است و چقدر به شما در فعالیت های روزانه و برنامه های بلندمدت اینستاگرام کمک می کند.

وقت خود را در اینستاگرام تلف نکنید

هدف اصلی از استفاده از ربات اینستاگرام این است که صفحه خود را به ربات بسپارید تا مجبور نباشید در صفحه اینستاگرام خود کار کنید و تمام کارها را به ربات بسپارید تا وقت خود را صرف کارهای مهم دیگری کنید که می توانید آن را صرف کنید. به پیشرفت بیشتر شما کمک می کند.

ربات اینستاگرام به راحتی می تواند اقداماتی مانند فالو کردن و آنفالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن و فالوورهای بیشتر را انجام دهد.

اگر می خواهید همه این اقدامات را بدون استفاده از ربات انجام دهید، باید روزانه حداقل ۸ ساعت در اینستاگرام وقت بگذارید و ممکن است نتیجه زحمات شما به کیفیت نتایج ربات اینستاگرام نباشد.

استفاده از ربات اینستاگرام چندین ساعت از وقت شما را در روز صرفه جویی می کند و می توانید روی عوامل دیگری تمرکز کنید که باعث ارتقای شما در اینستاگرام می شوند. تلاش بیشتر و بهتر برای تولید محتوای با کیفیت تر یکی از اولین کارهایی است که می توانید با این زمان انجام دهید.

شما می توانید با حوصله به پیام ها و نظرات ارسال شده توسط کاربران پاسخ دهید تا میزان تبادل با فالوورهای خود را افزایش دهید. به این ترتیب ربات اینستاگرام چندین مرحله را پیشنهاد می کند و در همه موارد به شما کمک می کند.

هدفمند کار کردن

ضرورت اصلی استفاده از ربات اینستاگرام هدفمند بودن است. هدفمند بودن به این معنی است که می توانید مطمئن باشید که تلاش های شما با استفاده از ربات مثمر ثمر است.

ربات‌های اینستاگرام بدون هیچ خطایی باعث می‌شوند فالوور و سایر مواردی که از ربات در طول فعالیت آن‌ها درخواست کرده‌اید دریافت کنید.

فعالیت ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا بدون هیچ خطری پیشرفت کنید، اما اگر به جای ربات به همان میزان ساعت کار کنید، ممکن است نتوانید به تعداد قابل توجهی از فالوورها مانند ربات دست پیدا کنید.

متأسفانه امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که ربات ها از انسان ها دقیق تر هستند و نتایج آنها ثابت شده است.

برای داشتن فعالیت بیشتر

ربات اینستاگرام توانایی کار ۲۴ ساعته را دارد که در مقایسه با انسان شگفت انگیز است. البته هیچکس نمی تواند ۲۴ ساعت شبانه روز را به اینستاگرام اختصاص دهد زیرا انرژی کافی برای این کار را ندارد و پس از مدتی با مشکل بی فکری مواجه خواهد شد.

با راه اندازی ربات اینستاگرام می توانید ساعات زیادی از روز را به فعالیت اینستاگرام اختصاص دهید بدون اینکه حتی یک لحظه از وقت خود را برای بررسی اینستاگرام صرف کنید. فعال تر بودن به معنای نتایج بهتری است که باعث می شود سریعتر رشد کنید.

در روند رشد اینستاگرام شما باید افراد زیادی را فالو و آنفالو کنید و همچنین باید پست های زیادی را نگه دارید و در بین آنها کامنت بگذارید و همه این کارها انرژی زیادی می طلبد. ربات اینستاگرام علاوه بر فعالیت بیشتر، نتایج بهتری نیز دارد و به طور کلی شما را در صفحه اینستاگرام خود فعال تر می کند.

افزایش فالوورهای هوشمند

گرفتن فالوور مرتبط با زمینه فعالیت یکی از جالب ترین ویژگی های ربات اینستاگرام است که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی استفاده شما از ربات اینستاگرام دارد. اکثر ربات های اینستاگرام این قابلیت را دارند که تنظیماتی را بپذیرند که باعث افزایش فالوور شما فقط برای افرادی که به یک موضوع علاقه دارند.

برای مثال به صفحه معرفی فیلم و سریالی اشاره می کنیم که قصد افزایش فالوور آن را دارید و می خواهید فالوورهای شما بیشتر به فیلم و سریال علاقه مند شوند تا بازخورد بهتری دریافت کنند.

برای اجرای این درخواست می توانید تنظیمات ربات را به صورت هشتگ بدهید تا ربات فعالیت خود را در پست های مربوط به صفحه شما آغاز کند تا فالوورهای علاقه مند به موضوع صفحه شما را جذب کند.

به این ترتیب می توانید فالوورهای واقعی دریافت کنید که از محتوای شما حمایت می کنند. این تنظیمات برای افرادی مناسب است که از ربات اینستاگرام برای تجارت و تبلیغات استفاده می کنند.

از میزان فعالیت روزانه خود مطمئن شوید

داشتن یک روز بد یا بی حوصلگی برای همه اتفاق می افتد و معمولاً در چنین روزی انرژی لازم برای انجام کارها و فعالیت هایی که برنامه شما را از بین می برد، ندارید. برخلاف شما، ربات اینستاگرام همیشه آماده کار است و از لحظه ای که ربات را دریافت می کنید،

می توانید مطمئن باشید که با نرخ مشخصی که روزانه تصمیم می گیرید برای شما کار خواهد کرد. برتری ربات ها در مورد دیگری نشان داده می شود و آن پایداری نتیجه است. ربات شما تحت هر شرایطی مبلغ درخواست شما را ارائه می دهد و می توانید با اتکا به عددی که مشخص کرده اید برنامه های خود را با اطمینان انجام دهید.

افزایش فروش برای فروشندگان

اینستاگرام چندین سال است که میزبان فروشندگان زیادی بوده و بازار بسیار خوبی را برای خریداران فراهم کرده است. بسیاری از کسانی که از ربات های اینستاگرام استفاده می کنند، فروشندگانی هستند که می خواهند فروش خود را افزایش دهند.

ربات اینستاگرام می تواند به طور هدفمند دنبال کننده های مرتبط با حوزه فروش شما را جستجو کند و به این ترتیب شما فالوورهایی دریافت خواهید کرد که هر لحظه می توانند مشتری شما شوند.

ربات اینستاگرام همچنین برای افرادی که به تازگی شروع به کار در اینستاگرام کرده اند بسیار مفید است زیرا می تواند تجارت جدید آنها را به سرعت رشد دهد.

وقتی صحبت از افزایش فروش می شود، می توانید به ربات اینستاگرام اعتماد کنید که فعالیت روزانه شما را ثابت نگه می دارد و فالوورهای جدیدی برای شما پیدا می کند و از طرفی می توانید وقت خود را صرف تولید محتوا برای تبلیغ محصولات خود کنید. برای داشتن بازاریابی مناسب.

فروش در اینستاگرام بسیار ساده است، در اولین قدم به دنبال کننده های واقعی علاقه مند به صفحه شما نیاز دارید که توسط ربات اینستاگرام قابل دسترسی است.

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام

تنظیم کردن ربات اینستاگرام برای جلوگیری از بلاک شدن

با تهیه ربات اینستاگرام می توانید آن را با توجه به کار و نیاز خود شخصی سازی کنید. شخصی سازی ربات اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نیست و می توانید به راحتی نحوه استفاده از آن را در اولین تلاش های خود یاد بگیرید.

از آنجایی که ربات اینستاگرام کاملاً شخصی سازی شده است، می تواند باعث مسدود شدن نیز شود. بلاک کردن در شرایطی انجام می شود که کاربر ربات خود را به گونه ای پیکربندی کند که اینستاگرام متوجه شود این شما نیستید که در صفحه فعال هستید، بلکه ربات اینستاگرام فعال است. راه حل هایی برای جلوگیری از ردیابی توسط اینستاگرام وجود دارد.

۱٫ جلوگیری از فعالیت های ربات مانند

ربات اینستاگرام بسیار قدرتمند است و می توانید آن را روی حداکثر تنظیم کنید تا در عرض یک ساعت بیشترین فالوور ممکن را برای شما جمع آوری کند، اما متاسفانه این روش جوابگو نیست زیرا اینستاگرام به زودی متوجه می شود که شما از ربات استفاده می کنید.

و دلیلش این است که هیچ شخصی نمی تواند ۵۰۰۰ هزار نفر را در یک ساعت فالو کند. اینستاگرام با بررسی صفحه شما می‌تواند سرعت فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و آن‌فالو کردن را در یک زمان مشخص متوجه شود و سپس اطلاعات دریافتی را با یک کاربر معمولی مقایسه کند تا متوجه شود شما به طور غیرعادی استفاده می‌کنید آیا در اینستاگرام بوده‌اید یا خیر؟

راه حل این است که ربات خود را روی سرعتی تنظیم کنید که مانند یک کاربر معمولی کار کند، اما ساعت فعالیت آن را برای افزایش عملکرد افزایش دهید.

برای مثال می توانید ربات خود را طوری تنظیم کنید که ۱۰۰ نفر در ساعت فالو داشته باشد و زمان کل فعالیت ربات را ۱۰ ساعت در روز تنظیم کنید تا در پایان روز ۱۰۰۰ نفر را بدون جلب توجه اینستاگرام فالو کنید. و خطری شما را تهدید می کند.

۲٫ تعداد و سرعت فعالیت ربات را تنظیم کنید

ربات اینستاگرام دارای اپلیکیشن هایی مانند فالو، لایک و کامنت است که تعداد آن ها در طول روز توسط شما مشخص می شود. سعی کنید روزانه سرعت و فعالیت ربات خود را تغییر دهید تا الگوی ثابتی نداشته باشید و مانند یک فرد عادی از اینستاگرام و امکانات جذاب آن استفاده کنید.

سرعت و تعداد هر تنظیم باید روزانه تنظیم شود و حداقل ۵ دقیقه طول می کشد، اما باعث می شود که اینستاگرام شما را شناسایی نکند. سعی کنید از اعداد غیرمنطقی که هیچ انسانی نمی تواند برای استفاده ایمن از مزایای ربات اینستاگرام انجام دهد، اجتناب کنید.

۳٫ زمان فعالیت را تعیین کنید

سعی کنید زمان شروع ربات خود را تا حد امکان ثابت نگه دارید، اما ربات خود را هر چند روز یک بار در زمان دیگری روشن کنید تا ریتم ثابتی نداشته باشید. بهتر است زمان فعالیت ربات را مانند یک فرد شاغل تنظیم کنید تا از فعالیت های ربات مانند خودداری کنید.

۴٫ از یک IP ثابت برای ربات استفاده کنید

آی پی آدرس و شناسه اینترنتی شماست که با ورود به هر وب سایت و برنامه ای به صورت پیش فرض ثبت می شود.

استفاده از هر قند شکنی آی پی شما را تغییر می دهد و زمانی که در طول روز چندین بار با آی پی های مختلف به صفحه خود دسترسی پیدا می کنید،

اینستاگرام را مجبور می کنید صفحه شما را بررسی کند. اگر صفحه خود را بررسی کنید، ممکن است اینستاگرام از استفاده شما از ربات اینستاگرام آگاه باشد.

بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام

#۱سایت بای فالوور

سایت بای فالوور

By Follower یکی از حرفه ای ترین تیم های بازاریابی اینستاگرام در ایران است که تمام تلاش خود را برای رشد کسب و کارهای کوچک و استارتاپی و موفقیت آنها می کند.

همچنین در این وبسایت خرید فالوور می توانید فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور ارزان، دارندگان ایرانی و خارجی، igtv vivi، معمولی vivi، ربات اینستاگرام، فول پیج و کامنت های ایرانی و خارجی را خریداری کنید.

با خرید از سایت خرید فالوور مطمئن باشید که با کیفیت ترین محصولات را به صفحه خود اضافه کرده اید. متخصصان دو فالوور جدیدترین ترفندها و نکات اینستاگرام را در وبلاگی که ساخته اند با کاربران خود به اشتراک می گذارند.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت By Follower این است که ۱۰۰٪ ضمانت بازگشت وجه برای مشتریان خود دارد.

در نتیجه اگر شخصی محصولی را از By Follower خریداری کند و از کیفیت آن راضی نباشد، می تواند کل مبلغی را که برای خرید پرداخت کرده است، به طور کامل بازپرداخت کند.

#۲ سایت دیجی فالوور

دیجی فالوور

سایت دیجی فالوور بزرگترین سایت در زمینه ساخت محصولات اینستاگرام می باشد. این سایت با سابقه طولانی و خدمات متنوع از جمله پشتیبانی همیشگی، امنیت بالا در هنگام خرید، قیمت مناسب تمامی محصولات، تحویل فوری محصولات و استفاده آسان از سیستم، به تمامی مشتریان خود احترام می گذارد.

وب سایت دیجی فالوور با وجود مشتریان مشهور و افراد مشهور، نام مشتریان خود را اعلام نمی کند و هنگام نوشتن قرارداد، گارانتی کامل محصولات را دریافت می کنید. برای برند ما، رضایت مشتری اولین هدف است.

خدمات سایت فالوور دیجی
از جمله خدمات این سایت می توان به خرید فالوور ایرانی و خارجی، خرید دارنده ایرانی و خارجی، خرید انواع مدل کامنت، خرید بازدید (مراجعه به اینستاگرام)، خرید پیج، دانلود از اینستاگرام و … اشاره کرد. نقل شده است.

سایت دیجی فالوور با وجود افت کم محصولات، هدایا و تخفیف های ویژه ای را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است. این وب سایت همواره تلاش می کند تا خریداران خود را از محصولات راضی کند و در صورت عدم رضایت، به شما بازپرداخت وجه ارائه می دهد.

 

#۳ سایت خرید فالوور اینستاگرام

سایت خرید فالوور اینستاگرام

در حال حاضر وبسایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین وبسایت ایرانی در زمینه فروش فالوور می باشد. برند خریدار فالوور اینستاگرام با وجود تعداد زیاد مشتریان، تحویل آنی محصولات خود را به تمامی کاربران ارائه می دهد.

وب سایت خرید فالوور اینستاگرام به طور قانونی خدمات ویژه ای را در دنیای مجازی به شما ارائه می دهد. از خدمات ویژه این وب سایت می توان به تحویل فوری و امنیت بالا در هنگام تحویل بسته، دقت در محصولات و انصراف کم اشاره کرد.

با وجود قیمت ارزان محصولات، این وب سایت به کیفیت آنها اهمیت بیشتری داده است زیرا اولویت وب سایت ما رضایت مشتری است.

خدمات خرید فالوور اینستاگرام
اگر حداقل یک بار برای خرید فالوور در گوگل جستجو کرده باشید، قطعا خرید فالوور اینستاگرام را برای وبسایت شما پیشنهاد می کند. وی از جمله محصولات این سایت فروش انواع فالوور، خرید لایک ایرانی و خارجی، خرید کامنت، خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی، خرید ویو اینستاگرام را نام برد. با وجود انتخاب زیاد محصولات، شما می توانید یک محصول سفارشی درخواست کنید.

#۴ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ها فالوور

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام های فالوور

High Follower بهترین وبسایت برای خرید فالوور اینستاگرام است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه اینستاگرام آغاز کرد. سلام فالوور نوعی ربات اینستاگرام است که به طور ویژه برای افزایش هدفمند فالوورها طراحی شده است. آزمون و خطاهای زیادی روی این ربات انجام شده است و می توان گفت با استفاده از آن می توان به اهدافی مانند افزایش فالوور دست یافت. این سایت هم اکنون بیش از ۴۲۰۰ مشتری فعال دارد و بیش از ۳۸ هزار صفحه را مدیریت می کند.

خدمات وب سایت های فالوور
High Follower خدمات دیگری از جمله خرید فالوور اینستاگرام، خرید و فروش پیج اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام، پست های اینستاگرام اتوماتیک و دایرکت اتوماتیک اینستاگرام را نیز ارائه می دهد. ساختار این وب سایت به گونه ای است که تمامی این فرآیندها توسط کاربر انجام می شود و اطلاعات ارسالی کاملاً ایمن و امن می باشد.

#۵ سایت بای لایک

سایت بای لایک

بای لایک سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران است که اولین بار در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این وب سایت اولین وب سایتی است که خدمات افزایش فالوور و لایک در وب را ارائه می دهد. سایت Buylike بر خلاف بسیاری از سایت ها، فالوورها، لایک ها و کامنت های کاملا واقعی ارائه می دهد که همگی فعال و ایرانی هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت از فالوورهای آن خرید کنید.

خدمات سایت بی لایک
از جمله خدماتی که سایت Buylike به مشتریان ارائه می دهد، می توان به موارد خرید فالوور و لایک، خرید بازدید و نظر، API، خرید لایک igtv، خرید بازدید igtv و خرید کامنت igtv اشاره کرد.

 

#۶ سایت فالو جت

سایت فالو جت

بسیاری از کاربران تیم فالو جت را به عنوان بهترین ربات اینستاگرام می شناسند و می توان گفت که این سایت یکی از بهترین و معتبرترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات مرتبط با شبکه های اجتماعی مختلف است که فعالیت آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شد. این سایت خدمات بی نظیری در زمینه اینستاگرام ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خدمات اینستاگرام فالوجت

خرید فالوور (ایرانی و بین المللی)
انواع پکیج خرید فالوور پروفایل واقعی بدون نیاز به فالو بدون نیاز به رمز عبور ضرر بسیار کم شروع فوری سفارشات با امکان ضمانت بازگشت وجه. فالو جت خرید فالوور را هم در ایران و هم در سطح بین المللی ارائه می دهد و شما می توانید با توجه به محتوای صفحه خود آنها را خریداری کنید.

خرید لایک (ایرانی و بین المللی)
ارائه پکیج های متنوع پروفایل واقعی و فعال با امکان ضمانت برگشت وجه، شروع فوری سفارش، بدون افت، بدون نیاز به لایک سایر کاربران

خرید بازدید اینستاگرام (پست، استوری، IGTV، لایو)
دارای بسته های متنوع، پروفایل واقعی و فعال، با ضمانت بازگشت وجه، شروع سفارش فوری، بدون افت، بدون نیاز به مراجعه به دیگران.

فالوور فیک اینستاگرام
افزایش سریع و آسان تعداد فالوورها، بدون محدودیت، قیمت پایین، شبیه افراد مشهور.

این وب سایت با چندین سال سابقه در ارائه خدمات ربات اینستاگرام به بیش از ۷۰۰۰ صفحه فعال خدمات مختلفی ارائه کرده است که نشان از قدرت و تخصص آن دارد.

وجود چنین سابقه و قدرتی باعث شد تیم فالو جت با راه اندازی سروری تمام عیار، فالوور اینستاگرام را به صورت آنی افزایش دهد و در اختیار مشتریان وفادار خود قرار دهد. این فالوورها اگرچه ایرانی نیستند اما کاملا شبیه پروفایل های فعال هستند و در نتیجه باعث رشد سریع فالوور در صفحات اینستاگرام می شوند.

 

 

سخن پایانی

ربات های اینستاگرام یک ایده بسیار جذاب و خوب و موثر برای ادمین پیج است و برای مدیرانی که وقت کافی برای صرف در پیج خود ندارند، عالی عمل می کند.

با استفاده از ربات اینستاگرام دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ندارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا