مجله تکنولوژی

بهترین ربات جذب فالوور کدام است؟ (افزایش فالوور تضمینی)

بهترین ربات جذب فالوور کدام است؟ اگر شما هم قصد جذب فالوور برای پیج خود را دارید و دنبال بهترین ربات جذب فالوور هستید در ادامه با ما همراه باشید.

اگر در شبکه های اجتماعی پرطرفداری مانند اینستاگرام فعالیت زیادی دارید، قطعاً علاقه مند به یافتن راه هایی برای افزایش فالوور صفحه خود خواهید بود. اگر در ابتدای این مسیر هستید، انتخاب درست آن واقعا برایتان سخت است زیرا راه های مختلفی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد.

شما به سادگی می توانید کلمه افزایش فالوور در اینستاگرام را در گوگل جستجو کنید و در اکثر موارد با خرید فالوور مواجه می شوید که همان افزایش فالوورهای فیک است یا با ربات اینستاگرام آشنا می شوید که آن نیز متفاوت است. در این مقاله بیشتر به انتخاب بهترین ربات اینستاگرام می پردازیم.

برای انتخاب بهترین ربات اینستاگرام که بتوانیم از آن برای جذب فالوور صفحه خود استفاده کنیم، باید موارد زیادی را در نظر بگیریم. از جمله مشخصات رباتی که می خواهیم استفاده کنیم یا استاندارد آن ربات با قوانین اینستاگرام که هیچ مشکلی برای پیج ما ایجاد نمی کند.

در مقاله امروز از قابلیت های ربات های اینستاگرام به شما می گوییم و انواع سایت های ایرانی فعال در این زمینه را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین ربات اینستاگرام را برای صفحه خود انتخاب کنید.

ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار میکند؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه در این مورد توضیح دهیم باید بگوییم که ربات اینستاگرام سیستمی است که با استفاده از آن می توانید فعالیت صفحه خود را افزایش دهید و با افزایش فعالیت صفحه، بازدیدکنندگان صفحه شما نیز افزایش می یابد.

اما اکنون ممکن است از خود بپرسید ربات اینستاگرام چه فعالیت هایی انجام می دهد؟

ربات اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته و هدفمند تمام فعالیت هایی را که می توانید به صورت دستی در اینستاگرام انجام دهید، انجام می دهد. این البته به قابلیت ها و ویژگی های سیستم ربات بستگی دارد که ممکن است نتواند فعالیت های خاصی را پوشش دهد.

در واقع شما می توانید با افزایش فعالیت صفحه خود فالوورهای خود را افزایش دهید، اما چگونه؟

به عنوان مثال، اگر صفحه ای شما را در اینستاگرام فالو کند، این عمل پیامی را در فید اینستاگرام شما ایجاد می کند که نشان می دهد آن حساب اکانت اینستاگرام شما را فالو کرده است.

در این صورت ممکن است دلگرم شوید و با لمس عکس پروفایل آن اکانت وارد صفحه پروفایل آن صفحه شوید و پس از ورود به صفحه پروفایل این امکان وجود دارد که به دنبال آن صفحه پاسخ دهید. یک راه یا دیگری

علاوه بر این، در این قسمت از اینستاگرام، به‌روزرسانی‌های داده شده در دکمه فالو به جای متن فالو با متن فالو بک را مشاهده می‌کنید و به نوعی شما را به دنبال کردن آن صفحه از قبل ترغیب می‌کند.

البته این تنها یکی از فعالیت های مداوم ربات های اینستاگرام است. سایر فعالیت های انجام شده توسط ربات اینستاگرام:

  • لایک کردن پست های دیگران
  • ارسال کامنت های سفارشی
  • ارسال پیام به دایرکت پیج های هدف
  • مشاهده استوری دیگران
  • فالو کردن پیج های دیگران
  • آنفالو کردن فالووینگ های شما
  • پست گذاری زمانبندی شده

و سایر فعالیت‌های اینستاگرام که می‌توانید به صورت دستی انجام دهید نیز می‌توانند توسط ربات‌ها در صورت پشتیبانی از این ویژگی انجام شوند.

ربات جذب فالوور

فعالیت هایی که ربات های اینستاگرام انجام می دهند.

به نظر من یکی از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام این است که اکثر فعالیت هایی را که می توانیم به صورت دستی در صفحه خود انجام دهیم را پشتیبانی می کند و قادر به انجام آن فعالیت ها است.

اکثر ربات هایی که در ایران خدمات ارائه می دهند توسط سایت های خارجی نمایندگی دارند و به همین دلیل بیشتر فعالیت های اینستاگرام را پشتیبانی می کنند.

اما ناگفته نماند که وب‌سایت‌های ایرانی که توسط وب‌سایت‌های خارجی نمایندگی می‌شوند، قطعاً دارای محدودیت‌هایی مانند:

  • اضافه نشدن قابلیت های سفارشی
  • بروز نبودن با الگوریتم و آپدیت های اینستاگرام
  • پشتیبانی ضعیف از لحاظ فنی

اما در این میان برخی از سایت های فعال در ایران برنامه نویسان خوبی دارند و ربات های اینستاگرامی خود را طراحی کرده اند، به طوری که بر اساس نظرات کاربران آن ها امکانات جدید زیادی اضافه شده است که می توان از این ربات ها استفاده کرد. آنها هم از آن استفاده کردند. .

به عنوان مثال، در آپدیت جدید سونی اینستاگرام، ویژگی های جدیدی مانند نگه داشتن کامنت ها یا کامنت های زیر پست ها، اضافه کردن بخش استوری و … وجود دارد که در این میان کمتر رباتی را می توانید در پنل ربات خود پیدا کنید که این ویژگی های جدید را اضافه کند.

انجام داد بنابراین می توان گفت یکی از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام آپدیت و کارکردهای بیشتر است.

اما در ادامه می خواهم بیشترین ویژگی ها و فعالیت هایی را که در حال حاضر توسط ربات های اینستاگرام انجام می شود را ذکر کنم.

فالو کردن

مهم ترین و موثرترین فعالیتی که ربات های اینستاگرام انجام می دهند فالو کردن است. به این ترتیب، ربات حساب های هدف شما را از طرف صفحه شما دنبال می کند.

آفالو کردن

وقتی یک اکانت را در اینستاگرام فالو می کنید، یک عدد به فالوورهای شما اضافه می شود و می توانید این تعداد پیج دیگر را بر اساس محدودیت اینستاگرام در این قسمت که ۷۵۰۰ است فالو کنید.

بنابراین، ربات ها باید صفحاتی را که از طریق صفحه شما دنبال می کنند، آنفالو کنند. بنابراین قابلیت دیگری در ربات اینستاگرام وجود دارد که با استفاده از آن می توانید فالوورهای خود را آنفالو کنید.

ربات جذب فالوور اینستاگرام

لایک کردن

در اکثر ربات های اینستاگرام نیز اینگونه است که در واقع ربات با فعال سازی این قابلیت، پست های دیگران یا پست های صفحات هدف شما را از طرف صفحه شما نگه می دارد.

لایک کردن پست‌های اینستاگرام چندان موثر و کارآمد نیست مگر زمانی که صفحه‌ای فالو می‌شود و برخی از پست‌های آن برای تشویق بیشتر ادمین آن حساب به دنبال کردن آن انجام می‌شود.

درج کامنت

ارسال نظر بیشتر تبلیغاتی است تا جذابیت، به عنوان مثال می توانید متن هایی را برای ربات در پنل ربات اینستاگرام خود تنظیم کنید. به طوری که ربات آن پیام ها را روزانه در زیر پست های هدف شما ارسال می کند.

البته اینستاگرام با این نوع فعالیت ها کمی مشکل دارد، زیرا در اکثر مواقع به دلیل ارسال کامنت های زیاد، این فعالیت را نوعی فعالیت اسپم می داند.

اگر این ویژگی را در پنل ربات خود فعال می کنید، مطمئن شوید که پیام های زیادی و متنوع برای ربات تنظیم کرده اید. حداقل ۱۵ متن کامنت اضافه کنید تا احتمال مسدود شدن امکان ارسال نظر در صفحه خود را کاهش دهید و به نوعی آن را برای اینستاگرام طبیعی جلوه دهید.

ارسال پیام دایرکت

در ادامه مقاله بهترین ربات جذب فالوور اینستاگرام به یکی از مهم ترین فعالیت های پیج های فروشگاهی می رسیم که ادمین ها می توانند با استفاده از این قابلیت متن های تبلیغاتی خوبی تهیه کرده و روزانه ربات را به صفحات هدف هدایت کنند.

مشاهده ستوری

یکی دیگر از فعالیت هایی که اخیراً به برخی از سایت های ربات اینستاگرام اضافه شده است، امکان مشاهده استوری است. به این ترتیب ربات داستان های صفحات دیگر را از طرف صفحه شما مشاهده می کند.

در این میان یکی از سایت های ربات اینستاگرام ایرانی وجود دارد که قابلیت تکرار استوری دیگران را دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

تکرار پست

یکی دیگر از ویژگی های ربات ها امکان تکرار پست های صفحات دیگر در صفحه شما است. این عملکرد چندان مفید نیست زیرا ربات برخی از پست ها را از صفحات هدف شما انتخاب می کند و سپس آنها را در حساب شما منتشر می کند.

ارسال پست و استوری زمانبندی شده

ارسال به موقع پست ها بسیار مفیدتر از پست های تکراری است. به این ترتیب می توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را در قسمتی از پنل ربات آپلود کنید و سپس تصمیم بگیرید که ربات آن محتوای مرتبط را به صورت پست یا استوری در تاریخ و ساعت مشخصی در صفحه شما قرار دهد.

حذف فالوور فیک

این ویژگی یکی از ویژگی هایی است که شخصا نظر من را به خود جلب کرد زیرا اینستاگرام در برابر فالوورهای جعلی قوی است و به عنوان مثال وقتی پستی را در صفحه خود به اشتراک می گذارید. اینستاگرام نسبت لایک پست مورد نظر به نسبت فالوورهای شما را در نظر می گیرد و ارزش گذاری می کند.

این قابلیت را در یکی از ربات های اینستاگرام ایرانی دیدم که بسیار خوب و کاربردی بود. کاری که این فعالیت دقیقا انجام می دهد شناسایی فالوورهای جعلی یا غیرفعال صفحه شما و حذف آنهاست.

جذب فالوورهای هدفمند

از دیگر مزایای ربات های اینستاگرام می توان به جذب فالوورهای هدفمند اشاره کرد. کار کردن روی یک شغل یا حرفه خاص در اینستاگرام را در نظر بگیرید. بنابراین شما قطعاً دوست دارید افراد به سمت صفحه شما در ارتباط با شغل یا حرفه شما کشیده شوند.

فیلتر کردن برخی از صفحات برای انجام فعالیت در ربات اینستاگرام باعث جذب فالوورهای هدفمند می شود و این یکی از نقاط قوت ربات ها است. در همین حال، ابزارهای هدفمندتر کردن فالوورها در ربات‌ها متفاوت است، بنابراین برخی از ربات‌ها می‌توانند بسیار بهتر از سایر ربات‌ها، فالوورهای هدفمند بیشتری را جذب کنند.

در اکثر ربات ها می توانید فعالیت ربات را به سه روش هدف قرار دهید تا فعالیت های آن را به دنبال کنندگان ادمین مربوطه هدایت کنید:

  1. فعالیت بر اساس هشتگ
  2. فعالیت در صفحات هدف
  3. فعالیت بر اساس منطقه جغرافیایی

برای مثال اگر صفحه ای در مورد فروش کفش زنانه دارید، این نوع محصولات را در صفحه خود می فروشید. مطمئناً برای شما عواملی مانند زنان فالوور لباس پوش، علاقه و نیاز فالوورهای لباس پوش به کفش و احتمالاً همشهری نیز از عوامل شما خواهد بود.

خوب شما می توانید ربات خود را بر اساس این سه پایه هدف قرار دهید و ربات بر اساس معیارهای شما فالوورهای مورد نظر شما را به صفحه شما جذب کند. ابزارهای هدف گیری مختلفی در ربات های مختلف وجود دارد.

فعالیت ربات در صفحات واقعی یا فعال

در اکثر ربات هایی که تست کردم قسمتی به نام فیلتر وجود داشت که در نگاه اول تصور می شد این قسمت برای هدف قرار دادن فالوورهای فریبنده است اما بعد متوجه شدم که این قسمت برای فیلتر کردن اکانت های جعلی از حساب ها است. انجام فعالیت ها واقع بینانه تر است.

خوب، اگر فعالیت ربات را به صفحاتی هدایت کنید که بیشتر شبانه روز در اینستاگرام فعال و آنلاین هستند. احتمال جذب فالوورهای بیشتری توسط ربات به صفحه شما زیاد خواهد بود.

به همین دلیل این بخش آنقدر مهم است که حتی اگر ربات خود را با سرعت بالا بسازید اما فیلترهای خوبی برای آن تنظیم نکرده باشید. قطعا از ربات خود نتیجه ایده آلی نخواهید گرفت. زیرا ربات بیشتر فعالیت صفحه شما را در صفحات کمتر فعال و جعلی انجام خواهد داد.

فعالیت های ذکر شده در اکثر ربات ها وجود دارد، اما در این میان برخی از ربات ها دارای بخش های دیگری مانند:

  • لیست سیاه
  • توقف خودکار
  • امکان ارسال لایو
  • آمار های جذب
  • مدیریت دایرکت

وجود دارد که میتوانید از این ویژگی ها برای پیج خودتان استفاده کنید.

چرا از ربات جذب فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

در ابتدای مطلب راه های جذب فالوور واقعی و هدفمند را بیان کردیم که مهمترین آن تولید محتوا و سپس استفاده از ربات اینستاگرام بود. اما همانطور که در ادامه مقاله ذکر شد. استفاده از ربات باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان صفحه و پست های شما می شود و به همین دلیل احتمال اینکه برخی از این بازدیدکنندگان به دنبال کننده صفحه شما شوند نیز وجود دارد.

البته در نظر داشته باشید که آن دسته از اکانت هایی که حتی صفحه شما را فالو نمی کنند حداقل پست های صفحه شما را لایک می کنند و ویدیوهای شما را تماشا می کنند، احتمال اینکه مثلا محصولات شما بیشتر بفروشد زیاد خواهد بود.

البته این نکته مهم را فراموش نکنید که محتوای صفحه شما تاثیر اصلی جذب فالوور را حتی در صدای استفاده از ربات خواهد داشت. زیرا ربات تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می دهد و سپس محتوای صفحه شما می تواند این بازدیدکنندگان را به دنبال کردن صفحه شما تشویق کند.

شما می توانید تمام فعالیت های انجام شده توسط ربات را خودتان انجام دهید، حتی شاید بهتر از ربات و نیازی به خرج کردن نداشته باشید. اما ربات ها نیز برای آسان کردن کار ما ساخته شده اند.

آیا می توانید مانند یک ربات در ۲۴ ساعت شبانه روز کار کنید؟ شما ناامید و خسته خواهید شد، اما به راحتی می توانید جذب فالوورهای هدفمند را به ربات بسپارید و خودتان به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنید.

به طور کلی، اگر ربات اینستاگرام را در حساب خود فعال کنید، لازم نیست نگران نحوه ساخت و تأیید ربات باشید. بنابراین ما می توانیم با خرید و انتخاب بهترین ربات اینستاگرام برای صفحه خود فالوور واقعی جذب کنیم.

ربات جذب فالوور

نکات مهم انتخاب بهترین ربات اینستاگرام

برای انتخاب بهترین ربات اینستاگرام، معیارهای زیادی وجود دارد که باید خودتان آنها را بررسی کنید. اما در تست هایی که انجام دادیم فاکتورهای مهمی را پیدا کردیم که می توانید در انتخاب ربات اینستاگرام برای صفحه خود به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

امنیت و حریم خصوصی کاربران

واقعیت این است که برای شروع فعالیت ربات باید صفحه خود را در پنل ربات مربوطه ثبت کنید. برای شروع استفاده از ربات لازم است اطلاعات حساب کاربری خود یعنی نام صفحه و رمز عبور را در پنل وارد کنید و پس از ثبت صفحه می توانید ربات را برای صفحه خود بسازید.

این به تنهایی باعث دلسردی برخی از افرادی که علاقه مند به استفاده از ربات اینستاگرام بودند و حتی افرادی که در حال حاضر از ربات استفاده می کنند را به چالش می کشد. بنابراین باید در انتخاب ربات خود بسیار دقت کنید. زیرا واقعیت این است که شما نمی توانید اطلاعات صفحه خود را جایی وارد کنید.

سعی کنید از وب سایت هایی خرید کنید که حداقل دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند. تا در صورت بروز مشکل بتوانید به نحوی مشکل خود را پیگیری کنید. اما به طور کلی، زیاد نگران این موضوع نباشید زیرا هدف وب سایت هایی که خدمات افزایش فالوور واقعی را ارائه می دهند، راضی نگه داشتن شما و تشویق شما به تمدید اشتراک خود ماه به ماه است.

راه های پشتیبانی و ارتباط قبل و بعد از خرید

شاید باورتان نشود اما در اکثر سایت هایی که از تست رایگان آنها استفاده کردم به این نتیجه رسیدم که اکثر این سایت ها پشتیبانی ندارند یا اگر هم دارند خیلی ضعیف و کند هستند. سایت های بسیار کمی در این زمینه وجود دارند که پشتیبانی خوبی داشته باشند.

قبل از خرید ربات از این سایت ها از وجود راه های ارتباطی مانند شماره تماس در سایت اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز مشکل یا سوال می توانید با تلفن تماس بگیرید. در صورت وجود دریغ نکنید تماس بگیرید و حتما تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

در ضمن به قسمت تماس با ما این سات مراجعه کنید و ببینید آیا آدرس دفتر یا شرکت خود را در این قسمت وارد کرده اند یا خیر، آیا راه های ارتباطی مانند کد پستی، شماره تماس دفتر، شماره موبایل و … وجود دارد یا خیر.

این موارد را دست کم نگیرید، مطمئناً یک وب سایت خدماتی که این موارد را در وب سایت خود قرار داده و پشتیبانی خوبی داشته باشد نیز باید رباتی با امکانات بالا داشته باشد و فالوور جذب کند و این را می توان یکی از دلایل انتخاب بهترین ربات اینستاگرام دانست

بررسی هزینه ها

بالا یا پایین بودن هزینه خرید اشتراک نمی تواند دلیل بهتری برای تصمیم گیری برای استفاده از ربات سایت باشد. اما به طور کلی از استفاده از ربات های رایگان اینستاگرام خودداری کنید.

زیرا این بخش هزینه های زیادی را برای تیم ارائه دهنده خدمات به همراه دارد و بنابراین هیچ وب سایتی نمی تواند اشتراک رایگان را به کاربران خود بدهد مگر اینکه افکار سوء استفاده کننده داشته باشد.

رابط کاربری مناسب و اکثر ویژگی های اینستاگرام را پوشش می دهد

متاسفانه مشکل اساسی در رابط کاربری و تنظیم آسان ربات در اکثر سایت های خدمات ربات اینستاگرام وجود دارد. البته برخی از این سایت ها تنظیمات آماده ای انجام داده اند تا کاربر به راحتی بتواند بر اساس علایق خود ربات خود را بسازد.

البته به غیر از رابط کاربری، باید دامنه امکانات رباتی که می خواهید بسازید را نیز بررسی کنید و از به روز بودن ربات مورد نظر خود مطمئن شوید تا در صورت بروز مشکل توسط برنامه نویسان رفع شود. از آن ربات

 آموزش ساخت ربات اینستاگرام

یکی دیگر از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام می تواند مربوط به آموزش های سایت در مورد ساخت ربات باشد. از آنجایی که استفاده از ربات برای افراد مبتدی و به طور کلی افرادی است که به تازگی با ربات اینستاگرام آشنا شده اند، طبیعی است که استفاده صحیح از ربات برای آنها کمی گیج کننده و دشوار است.

بنابراین حتما توصیه می کنیم قبل از خرید ربات به وب سایت مربوطه مراجعه کنید و ببینید که آموزش های مربوط به ساخت و استفاده از ربات اینستاگرام وجود دارد. اگر آن را پیدا نکردید، تماس بگیرید و در مورد آن بپرسید. چون پول خرج می کنید و خیلی بد است که بعد از خرج کردن به نتیجه ایده آل خود نرسیدید.

بهترین ربات جذب فالوور پیشنهادی ما

ربات جذب فالوور

ثبت نام و خرید ربات

تعرفه و هزینه ربات جذب فالوو

هزینه ربات جذب فالوور

میخوام از این ربات استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا