مجله تکنولوژی

بهترین اسپیکر خانگی (معرفی ۳۰+ مدل پرقدرت)

برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و قدرتمند در فضای منزل خود می توانید از اسپیکر خانگی استفاده کنید اسپیکر خانگی به اسپیکری گفته می شود که برای مصارف خانگی طراحی شده است و از نظر کاربری، اندازه و مکان با اسپیکرهای قابل حمل اگر سیستم برای منزل شما باشد، متفاوت است.

شما باید با جمع آوری اطلاعات و مدیریت هزینه ها در میان سایر محصولات موجود در بازار بهترین انتخاب را داشته باشید. از آنجایی که این اسپیکرها در اندازه ها، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربردهای متنوعی تولید می شوند و در طیف وسیعی در دسترس هستند، انتخاب را برای تنوع و نیازهای شما آسان می کنند.

این محصولات از ساب ووفرها و بلندگوهای با کیفیت با صدای بلند و واضح با بدنه هایی معمولا چوبی یا پلاستیکی ساخته شده اند که به صورت طبیعی و آکوستیک در برندهای درجه یک ساخته شده اند که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورند.

اگر کیفیت صدا برای شما مهم است و هنگام پخش فیلم و موسیقی به جزئیات صدا نیز توجه می کنید، یک سیستم صوتی خانگی خوب می تواند به شما کمک کند از موسیقی لذت ببرید و فیلم هایی با کیفیت صدای خوب تماشا کنید.

اگر قصد خرید بهترین سیستم صوتی خانگی را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید دستگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه و متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

با استفاده از سیستم صوتی با کیفیت در کنار تلویزیون یا دیوارهای خانه در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف وسیعی از صدا را تجربه کنید، بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال شرایط هستند، ایده آل هستند. برای سیستم صوتی منزل شما این مقاله را تا انتها بخوانید.

ساندبار: جعبه شنی شامل تعدادی بلندگو است که می توان آنها را به صورت بی سیم یا با سیم به ساب ووفر متصل کرد.
استفاده از انواع تقویت کننده: سیستم های صوتی خانگی جزء انواع مختلفی از تقویت کننده ها هستند که وظیفه کنترل سیستم صوتی را بر عهده دارند.

برای انتخاب سیستم صوتی مناسب، ابتدا باید نیازهای خود را بدانید:

برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و غیره. در خانه، به یک بلندگوی با کیفیت نیاز دارید که بتواند دی وی دی ها را نیز پخش کند.

اگر بیشتر اوقات تلویزیون تماشا می کنید و می خواهید فیلم و موسیقی با کیفیت خوب تماشا کنید، به یک بلندگوی کامل یا موسیقی متن زیر ووفر نیاز دارید.

انواع بلندگوهای خانگی

اسپیکر خانگی7-

بلندگوی سینمای خانگی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد پیشرفت های زیادی در سیستم لوازم خانگی هستیم. برای اینکه بتوانیم یک سیستم سینمای خانگی مناسب برای خانه خود ارائه کنیم، باید معیارهای زیادی از جمله بلندگوی سینمای خانگی که مهمترین جزء سینمای خانگی است را ارزیابی کنیم.

از مزایای این نوع بلندگوها می توان به اشغال فضای کمی در خانه و کمک به افزایش زیبایی دکوراسیون منزل اشاره کرد.

اسپیکر مورد استفاده در هر فضایی از خانه

نوع بلندگوی انتخابی شما به فضای مورد استفاده بستگی دارد. برای هر فضا بسته به توان خروجی اسپیکر می توان مدل بهینه را انتخاب کرد. این اسپیکرها به راحتی در داخل خانه جابه جا می شوند و قابل حمل هستند و می توانید در هر جایی از خانه خود از آنها استفاده کنید.

این نوع بلندگوها معمولاً از بلندگوهای با کیفیت بالا برای لذت بردن از موسیقی استفاده می کنند. این نوع اسپیکرها در دو مدل بی سیم و سیمی و با استفاده از فناوری بلوتوث، Airplay یا Wifi، hifi ساخته می شوند.

اسپیکر خانگی5-

بهترین برندهای اسپیکر خانگی را به شما معرفی می کنیم

برندهای معتبری در این زمینه در بازار وجود دارند که طیف کاملی از صدا را دارند و قدرتمند به نظر می رسند. برندهایی مانند Jbl، Sony، Kilipsch، Poik، Bang & olufsen، Dynaudio سالهاست که در تولید اسپیکرهای خانگی پیشرو بوده و دارای متخصصین مجربی هستند که جزو بهترین برندهای دنیا هستند.

اسپیکرهای خانگی دارای طراحی خاص با چوب طبیعی و کیفیت بالا می باشند که مخصوص مصارف خانگی طراحی شده اند و این قابلیت را دارند که بهترین صدا را به راحتی، روان و بدون نویز انتقال دهند و لذت کافی را داشته باشند پخش موسیقی را متوقف کنید.

اگر قصد خرید اسپیکرهای خانگی را دارید، سعی کنید از بین ۲۰ برند برتر سال ۲۰۲۰ و کالاهای اورجینال انتخاب کنید تا همیشه از کیفیت، روان و قدرت اسپیکر خود لذت ببرید.

برای خرید اسپیکر لازم باید عواملی را در نظر بگیرید که با فروشگاه اینترنتی Tektor سروکار دارد:

اسپیکرها با توجه به نوع کاربری، توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و شکل ظاهری با توجه به نوع استفاده در فضاها و مکان ها طراحی و ساخته می شوند.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی، شرکت ها قادرند تمامی نیازهای مشتریان را برآورده سازند. اگر قصد خرید یک اسپیکر برای استفاده در منزل، محل کار و حتی خارج از منزل را دارید، می توانید از بلندگوهای قابل حمل و قابل حملی استفاده کنید که به راحتی جابه جا می شوند و می توانید دو یا سه بلندگو را به هم متصل کنید.

در خانه صدایی بلند و ملایم با هم داشته باشید و اگر قصد سفر دارید می توانید یکی از آن ها را با خود ببرید و از موسیقی در جنگل، دریا، صحرا و … لذت ببرید.

اگر به دنبال اسپیکرهایی هستید که می خواهید جشن ها، کنفرانس ها و … را برگزار کنید و صدای قدرتمند و شفافی به مهمانانتان برسد، باید از بلندگوهای پرقدرت استفاده کنید که معمولا از بلندگوهای چند جزئی که صدای فراگیر دارند استفاده کنید. و طیف وسیعی از صدا را در اختیار شما قرار می دهند.

اسپیکرها از نظر کاربردهای فنی مشخصات متفاوتی دارند.

قدرت بلندگوهایی که بر خروجی صدای بلندگوها تأثیر می گذارند بسته به نوع بلندگوها و قدرت آنها متفاوت است.

بلندگوهای خانگی معمولاً روی پایه و دیوار نصب می شوند و می توانند DVD را نیز پخش کنند. این اسپیکرها مجهز به خروجی های Aux، USB، میکروفون و رقص هستند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل Tg-113

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل Tg-113

اسپیکر همراه مدل تی جی ۱۱۳ به لطف بلندگوهایش، صدای موسیقی را با کیفیت مناسبی برای شما پخش می‌کند و وضوح بسیار بالایی دارد. JBL TG-113 با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب در ساخت ، یک اسپیکر با قیمت مناسب hsj، که حداکثر توان آن ۱۰ وات است.

در قسمت بالایی و کناری این محصول، بندی قرار داده شده که شما با وصل کردن آن به لباس یا کوله ی خود، می‌توانید TG-113 را به راحتی جابجا کنید. وزن اسپیکر حدود ۵۱۲ گرم hsj. این اسپیکر بلوتوثی در برابر آب مقاوم است. شما می‌توانید با متصل کردن …

ویژگی محصول

وزن

۸۰۰ گرم

تعداد اجزاء اسپیکر

۱ عدد

منبع انرژی

باتری

وزن هر ستلایت (تکه)

گرم

مدت زمان شارژ شدن

۴.۵ ساعت

مدت زمان پخش

حداکثر ۲۰ ساعت

وزن اسپیکر

۸۰۰ گرم

قابلیت‌های اسپیکر

میکروفون

درگاه‌های ارتباطی

USB

رابط‌ها

Bluetooth

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر بلوتوث قابل حمل KTS با توان خروجی ۱۰ وات و ظاهر شیک و زیبا میتواند انتخاب خوبی برای گوش دادن و لذت بردن از موزیک دلخواهتون باشد. این اسپیکر دارای دو باند ۳ اینچی و دارای رقص نور می باشد

که هنگام پخش موزیک زیبایی چندانی به اسپیکر میدهد. پشتیبانی از کارت حافظه و فلش مموری ، بلوتوث ، ورودی AUX و قابلیت اتصال میکروفن از ویژگی های این اسپیکر قدرتمند می باشد .

ویژگی محصول

وزن

۱۲۵۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

ظرفیت باتری

۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

اتصالات

ورودی صدا

وزن هر ستلایت (تکه)

۱۲۵۰ گرم

منبع انرژی

باتری

میکروفون

ورودی میکروفون

 

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2196

اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2196

ویژگی محصول

وزن

۳۰۰۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

اتصالات

ورودی صدا

نسبت سیگنال به نویز

۶۵ دسی بل دسی بل

توان خروجی کلی

۲۵ وات RMS وات

فرکانس پاسخ‌گویی

۸۰ تا ۲۰ کیلوهرتز هرتز

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۱۶۰ × ۲۶۵ × ۲۷۰ میلی متر

اقلام همراه بلندگو

ریموت کنترل دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2064

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2064

از اسپیکر های دو تیکه در لپ تاپ، کامپیوترهای خانگی، VCR و بعضی مواقع برای گوشی کردن آهنگ به وسیله گوشی موبایل استفاده می‌شود.استفاده از اسپیکری جدا از اسپیکر داخلی کامپیوتر، برای اکثر کاربران و به‌خصوص دوستداران موسیقی و کسانی که به کیفیت صدا و تجربه کاربری خود اهمیت می‌دهند،

تجربه بسیار خوشایندی است. اسپیکر «TS 2064» محصولی جدید از برند تسکو با طراحی مکعب مستطیل است. این اسپیکر از پلاستیک و روکش پارچه ای باکیفیت ساخته شده است که از امکانات مناسبی بهره می‌برد. این وسیله دستگاهی مناسب برای دوستداران موسیقی است

و کاربر به‌وسیله آن می‌تواند با کیفیت زیادی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد.اسپیکر «TS 2064» از دسته اسپیکرهای دوتکه است. این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی روی میزکار قرار می‌گیرد و از آن می‌توان برای کامپیوترهای دسکتاپ و نوت‌بوک استفاده کرد.

در قسمت بالای یکی از اسپیکرها یک پیچ ولومی برای تنظیم میزان صدای دستگاه تعبیه شده است. این اسپیکر برای اتصال صدا از جک ۳٫۵ میلی‌متری و همچنین برق موردنیاز اسپیکر «TS 2064» از طریق کابل USB تأمین می‌شود؛

سپس کانکتور ۳٫۵میلی‌متری آن را به گوشی موبایل یا دیگر دستگاه‌های مورد نظرتان وصل کرده و از صدای پخش‌شده لذت ببرید.. کابل صوتی این دستگاه دارای طول ۱٫۲ متر است ، شعاع کارکرد نسبتا مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد. توان خروجی این اسپیکر نیز ۶ وات است.

این اسپیکر رومیزی وسیله‌ای کوچک و در عین حال کاربردی است که می‌تواند به سادگی کیفیت صدای دستگاه کامپیوتری شما را افزایش دهد و تجربه‌ای بسیار دلنشین‌تر نسبت به قبل برای شما رقم بزند. توان خروجی این اسپیکر ۶ وات در حالت RMS است که نشان‌ دهنده کیفیت و رسایی بالای صداست.

ابعاد کوچک این محصول، آن را برای استفاده در کنار لپ‌تاپ مناسب ساخته است. نسبت سیگنال به نویز در اسپیکر «TS 2064» برابر با ۶۵ دسی‌بل است.

ویژگی محصول

وزن

۵۳۵ گرم

توان خروجی کلی

۳۵۰ وات

منبع انرژی

برق

وزن هر ستلایت (تکه)

۲۶۷ گرم

مشخصات دیگر

قابلیت اتصال به انواع پخش کننده دیجیتال خانگی قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ و دیگر پخش کننده هایی که خروجی AUX و RCA دارند قابلیت اتصال و استفاده هدفون دارای ولوم صدا در پنل اسپیکر دارای نشانگر LED ورودی میکروفون ندارد

فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر

۲۰۰ تا ۲۰ کیلوهرتز

وزن اسپیکر

۵۳۵ گرم

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

فرکانس پاسخ‌گویی

۲۰۰-۲۰۰۰۰ هرتز

نسبت سیگنال به نویز

۶۵ دسی بل

اتصالات

ورودی صدا

امپدانس

۴ اهم

منبع تغذیه

پورت USB

رابط‌ها

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

نوع اتصال

باسیم

طول کابل

۱.۵ سانتی متر

سایر مشخصات

دکمه Volume برای تغیر میزان صدای اسپیکر خروجی هدفون برای اتصال و استفاده از انواع هدفون و هدست

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر تسکو مدل TS 1900

اسپیکر تسکو مدل TS 1900

اسپیکر «TS 1900» یکی از محصولات رده بالای شرکت «تسکو» است که به صورت بی‌سیم طراحی و تولید شده است. این اسپیکر از طریق جک ۳٫۵میلی‌متری صدا، بلوتوث، شیار کارت حافظه و پورت USB به دستگاه مورد نظرتان متصل خواهد شد

؛ بنابراین شما می‌توانید این اسپیکر را با استفاده از جک ۳٫۵میلی‌متری صدا یا بلوتوث به گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ خود متصل کنید؛ همچنین این امکان برایتان وجود دارد که این اسپیکر را با استفاده از جک ۳٫۵میلی‌متری صدا به کامپیوترتان هم وصل کرده و از صدای باکیفیت آن لذت ببرید.

در این مدل از اسپیکرهای تسکو پورت USB و شیار کارت حافظه هم تعبیه شده است؛ بنابراین در صورت نیاز می‌توانید کارت حافظه یا فلش‌مموری خود را هم به این اسپیکر وصل کرده و فایل‌های صوتی ذخیره‌شده در آن‌ها را با استفاده از اسپیکر اجرا کنید؛ البته باید توجه داشته باشید

که این مدل از محصولات تسکو تنها قابلیت پشتیبانی از فایل‌هایی با پسوند MP3، WMA، WAV و FLAC را دارد و اگر پسوند فایلتان با این موارد متفاوت باشد، توسط اسپیکر اجرا نخواهد شد؛

همچنین باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که حداکثر برد بلندگو در این مدل ۱۰ متر است و اگر فاصله‌ی میان دستگاه متصل‌شده به اسپیکر توسط بلوتوث بیشتر از ۱۰ متر شود، ارتباط به صورت خودکار قطع خواهد شد.

پس اگر به دنبال یک اسپیکر قدرتمند هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، مدل TS 1900 از محصولات تسکو انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

ویژگی محصول

وزن

۸.۸ گرم

فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر

۵۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز

منبع انرژی

باتری

وزن هر ستلایت (تکه)

گرم

پروفایل‌های قابل پشتیبانی

MP۳,WMA,WAV,FLAC

حداکثر برد بلندگو

۱۰ متر متر

مشخصات دیگر

– بهره‌مندی از نورپردازی LED – نمایشگر عملکرد اسپیکر – مدت زمان شارژ باتری: ۶ ساعت

تعداد اجزاء اسپیکر

۱ عدد

درگاه‌های ارتباطی

USB

قابلیت‌های اسپیکر

میکروفون

اتصالات

شیار کارت حافظه

رابط‌ها

Bluetooth

نوع اتصال

بی‌سیم

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

میکروفون

ورودی میکروفون

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر کریتیو مدل SBS E2800

اسپیکر کریتیو مدل SBS E2800

ویژگی محصول

درگاه‌های ارتباطی

USB

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

SD و SDHC

توان خروجی اسپیکر

۵۰ وات

فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر

۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز

اقلام همراه بلندگو

کابل انتقال صدا ۳.۵ میلی متری به RCA

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۲۷۹ × ۲۶۴ × ۱۰۷ میلی‌متر

توان خروجی کلی

۵۰ وات وات

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

توضیحات

ندارد

فرمت‌های قابل پشتیبانی

MP۳

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت

۳۲ گیگابایت

منبع تغذیه

برق شهری

نوع اتصال

باسیم

طول کابل

۱.۲ متر سانتی متر

سایر مشخصات

طول آنتن: ۱.۴ متر محفظه‌ی چوبی برای ساب‌ووفر برای تولید بهینه‌ی BASS حالت‌های Equalizer در پخش از SD و USB

توضیحات ریموت کنترل

Infra Remote Control

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS840

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS840

اسپیکر BTS 840 انرجایزر: کمپانی بزرگ « انرجایزر» (ENERGIZER) . BTS840 اسپیکر بلوتوثی پر قدرتی است که برای فضاهای بزرگ طراحی شده است. این اسپیکر امکانات فراوانی را دارا می باشد. قابلیت ضبط صدا در این اسپیکر تعبیه گشته است.

می‌توانید پخش موسیقی را متناسب با فضا و موقعیت تنظیم کنید. اگر جزو افرادی هستید که علاقه به گرفتن مهمانی های بزرگ در خانه خود دارید این اسپیکر برای شما ساخته شده است. اسپیکر بلوتوثی BTS840 شما میتوانید آن را به آسانی به هرگوشه از منزل منتقل نمایید و یا آن را به مهمانی دوستانتان ببرید.

حتما شما هم در تلفن همراهتان لیستی از موزیک های مورد علاقه تان دارید با قابلیت بلوتوث میتوانید گوشی خود را به اسپیکر وصل کنید و موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید. اسپیکر BTS840 انرجایزر .دارای وزن ۲۳کیلوگرم است.

بر روی آن بخشی برای اعمال تنظیمات مورد نظرتان در قسمت treble, base, echo قرار گرفته است. این اسپیکر همچنین کارت TF , فلش مموری و AUX را پشتیبانی می کند. محصول دارای ریموت کنترل است و بخش جالب تر آن این است که قابلیت ضبط صدا را داراست،

با میکروفون وایرلسی که همراه اسپیکر قرار دارد می توانید تمرین خوانندگی کنید و هم زمان صدای خود را ضبط نمایید. همچنین با این اسپیکر میتوانید به کانال رادیویی مورد علاقه خود گوش فرا دهید. دارای امکان متصل شدن به دستگاه سری خودش TWS میباشد

دارای ورودی میکروفون – میکروفون وایرلس – ریموت کنترل – دارای حال های نورپردازی LED – دارای حالت TWS (اتصال دو اسپیکر همزمان ) – دارای سه افکت نوری حالا پارتی لایت – دارای ورودی گیتار – ذارای چرخ برای حمل راحت تر -۲۵ متر محدوده عملیاتی میکروفون – تغییر حالت نور همراه با موزیک

ویژگی محصول

وزن

۲۳۰۰۰ گرم

وزن اسپیکر

۲۳۰۰۰ گرم

منبع انرژی

باتری

برق

وزن هر ستلایت (تکه)

double ۸ inches woofer + horn tweeter گرم

مدت زمان شارژ شدن

۷ الی ۸ ساعت

مدت زمان پخش

۵ الی ۶ ساعت میزان ولووم تا ۵۰ درصد ۴ الی ۵ ساعت با میزان ولووم تا ۸۰ درصد

امکانات اسپیکر

باتری

نسخه‌ی بلوتوث

۵

حداکثر برد بلندگو

۱۰ متر

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

دارد

مشخصات دیگر

دارای ورودی میکروفون – میکروفون وایرلس – ریموت کنترل – دارای حال های نورپردازی LED – دارای حالت TWS (اتصال دو اسپیکر همزمان ) – دارای سه افکت نوری حالا پارتی لایت – دارای ورودی گیتار – ذارای چرخ برای حمل راحت تر -۲۵ متر محدوده عملیاتی میکروفون – تغییر حالت نور همراه با موزیک

توان خروجی اسپیکر

۱۱۰rms

فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر

۵۵Hz – ۲۰Khz

فرکانس پاسخ‌گویی ساب‌ووفر

۵۵Hz – ۲۰Khz

حداکثر قدرت ورودی

۱۴۰۰ میلی‌‌وات

توان ورودی

۹ وات

درگاه‌های ارتباطی

بلوتوث

اقلام همراه بلندگو

میکروفن وایرلس دفتر چه راهنما ریموت کنترل کابل شارژبرق

قطر بلندگو

double ۸ inches woofer + horn tweeter میلی‌متر

قابلیت‌های اسپیکر

قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

فرکانس پاسخ‌گویی

۵۵Hz – ۲۰Khz هرتز

توان خروجی کلی

۱۴۰۰ وات

اتصالات

شیار کارت حافظه

ویژگی‌های خاص

دارای صفحه کلید

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت

۳۲ گیگابایت

رابط‌ها

microUSB

USB

جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا

شیار کارت حافظه

نوع اتصال

بلوتوث

بی‌سیم

نوع باتری

لیتیومی

سایر مشخصات

دارای ورودی میکروفون – میکروفون وایرلس – ریموت کنترل – دارای حال های نورپردازی LED – دارای حالت TWS (اتصال دو اسپیکر همزمان ) – دارای سه افکت نوری حالا پارتی لایت – دارای ورودی گیتار – ذارای چرخ برای حمل راحت تر -۲۵ متر محدوده عملیاتی میکروفون – تغییر حالت نور همراه با موزیک

میکروفون

خارجی

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر هویت مدل SK-563

اسپیکر هویت مدل SK-563

ویژگی محصول

وزن

۴۵۰ گرم

نوع اتصال

باسیم

امپدانس

۴ اهم

نسبت سیگنال به نویز

۳۰ دسی بل

توان خروجی کلی

۶ وات

فرکانس پاسخ‌گویی

۱۶-۲۰۰۰۰۰ هرتز

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

وزن هر ستلایت (تکه)

۲۲۵ گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر هترون مدل HSP238

اسپیکر هترون مدل HSP238

ویژگی محصول

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

سایر مشخصات

ابعاد هر اسپیکر: ۸۵ × ۹۰ × ۱۳۰ میلی متر وزن هر اسپیکر: ۲۹۰ گرم وزن ساب ووفر: ۲۰۹۰ گرم دارای رادیو FM بیس قوی دارای دوشاخه سازگار با پریز برق ایران

نوع اتصال

باسیم

فرکانس پاسخ‌گویی

۴۰ ~ ۲۰۰۰۰ هرتز هرتز

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۱۶۰ × ۲۰۵ × ۲۵۴

تعداد اجزاء اسپیکر

۳ عدد

اقلام همراه بلندگو

کابل RCA یک به دو کابل آنتن رادیو ریموت کنترل دفترچه راهنما

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

SD/MMC RAM

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر هترون مدل HSP240

اسپیکر هترون مدل HSP240

ویژگی محصول

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

سایر مشخصات

جنس ساخته شده از چوب، برای شفافیت بیشتر در کیفیت بیس تولید شده

نوع اتصال

باسیم

توضیحات

ابعاد اسپیکر: ۷۵ × ۱۶۰ × ۱۰۰ میلی‌متر

اتصالات

ورودی صدا

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۱۶۰ × ۱۸۰ × ۱۶۸ میلی‌متر

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

توان خروجی ساب‌ووفر

۱۰ وات

توان خروجی اسپیکر

۵ وات

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

SD/MMC RAM

نسخه‌ی بلوتوث

۲.۱

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر دسکتاپ مجیتک مدل MSW-717

اسپیکر دسکتاپ مجیتک مدل MSW-717

ویژگی محصول

وزن

۳۳۵۰ گرم

سایر مشخصات

– کیفیت پخش صدای بسیار عالی – قابلیت نصب گیرنده اکسترنال بلوتوث به ورودی AUX – کیفیت اجزاء و قطعات بسیار عالی – کیفیت ساخت و بسته بندی بسیار خوب بر اساس استاندارد اروپا

طول کابل

۱۴۰ سانتی متر سانتی متر

نوع اتصال

باسیم

امپدانس

۱۰=۶+۴ اهم

توضیحات

– دارای کابل و دوشاخه گرد قوی بر طبق استاندارد اروپا

اتصالات

ورودی صدا

توان خروجی کلی

۲۱۰۰ ( P.M.P.O) وات

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۱۶۸x۱۸۷x۲۵۰

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

اقلام همراه بلندگو

– ریموت کنترل با سیم – جزوه راهنمای استفاده

توان خروجی اسپیکر

۱۲ وات RMS

مشخصات دیگر

– با اتصال این سیستم به کامپیوترهای شخصی و یا لپ تاپ و یا دستگاههای پخش صدا و غیره ، میتوان از امکانات پورت USB ، بلوتوث و کارت حافظه آنها به آسانی بهره مند شد.

توضیحات ریموت کنترل

– ریموت کنترل با سیم

وزن هر ستلایت (تکه)

۱۶۵ گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر هترون مدل HSP310

اسپیکر هترون مدل HSP310

ویژگی محصول

وزن

۶۵۰۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

سایر مشخصات

جنس ساخته شده از چوب، برای شفافیت بیشتر در کیفیت بیس تولید شده

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

توضیحات

ابعاد اسپیکر: ۱۳۶ × ۱۷۵ × ۱۱۰ میلی‌متر

اتصالات

ورودی صدا

فرکانس پاسخ‌گویی

۴۰ تا ۲۰ هزار کیلوهرتز هرتز

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۲۸۵ × ۱۹۸ × ۳۳۰ میلی‌متر

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

توان خروجی ساب‌ووفر

۳۰ وات

توان خروجی اسپیکر

۱۰ وات

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

SD/MMC RAM

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر هترون مدل HSP310

اسپیکر هترون مدل HSP310

ویژگی محصول

وزن

۶۵۰۰ گرم

درگاه‌های ارتباطی

USB

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

سایر مشخصات

جنس ساخته شده از چوب، برای شفافیت بیشتر در کیفیت بیس تولید شده

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

توضیحات

ابعاد اسپیکر: ۱۳۶ × ۱۷۵ × ۱۱۰ میلی‌متر

اتصالات

ورودی صدا

فرکانس پاسخ‌گویی

۴۰ تا ۲۰ هزار کیلوهرتز هرتز

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۲۸۵ × ۱۹۸ × ۳۳۰ میلی‌متر

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

توان خروجی ساب‌ووفر

۳۰ وات

توان خروجی اسپیکر

۱۰ وات

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

SD/MMC RAM

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل SBS E2900

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل SBS E2900

اسپیکر E2900 از کمپانی کریتیو را می توان یکی از اسپیکرهای کلاس ۲٫۱ که تقریبا برای همه نوع استفاده ای مناسب است را نام برد. امکانات این مدل برای انواع اتصال باسیم و بی سیم کامل بوده. همین طور از نظر زیبایی کارایی و خروجی

یکی از بهترین اسپیکرهای ۳ تکه ای است که البته به تازگی از سمت کمپانی کریتیو تولید و توزیع شده است.فراتر از استفاده برای انواع PC یا لپ تاپ، می توانید با خیال راحت سیستم صوتی TV یا DVD Player خود را به این مدل بسپارید.همچنین E2900 دارای بلوتوث داخلی ورژن ۵ است که به راحتی میتوانید دستگاه های هوشمند خود را به آن متصل و از موسیقی لذت ببرید.

ویژگی محصول

وزن

۳.۲ گرم

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

نسخه‌ی بلوتوث

۵

قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

دارد micro SD

مشخصات دیگر

کنترل جداگانه بیس و تریبل موسیقی بوسیله ریموت کنترل. دارای بک لایت زیبا هنگام پخش موسیقی. امکان اتصال به DVD Player

توان خروجی اسپیکر

۶۰W RMS or ۱۲۰W peak

توان ورودی

۱۱۰ تا ۲۳۰ وات

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

ابعاد ساب‌ووفر

۱۷۰x۳۳۵x۳۱۳mm

توان خروجی کلی

۱۲۰ وات

درگاه‌های ارتباطی

USB

نسبت سیگنال به نویز

۷۵ دسی بل

اتصالات

ورودی صدا

فرمت‌های قابل پشتیبانی

Supports USB Mass Storage Class device Supports up to ۳۲ GB capacity Supports FAT۱۶/FAT۳۲ Supports MP۳

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت

۳۲ گیگابایت

منبع تغذیه

برق شهری

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

فناوری‌های ارتباطی

رادیو

وزن هر ستلایت (تکه)

۴۶۷ گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر ادیفایر مدل S550 Encore

اسپیکر ادیفایر مدل S550 Encore

ویژگی محصول

نوع اتصال

باسیم

منبع تغذیه

برق شهری

اتصالات

ورودی RCA

نسبت سیگنال به نویز

۸۵ دسی‌بل دسی بل

توان خروجی کلی

۵۴۰ وات وات

فرکانس پاسخ‌گویی

۱۳۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز هرتز

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۱ عدد

تعداد اجزاء اسپیکر

۵ عدد

توضیحات ریموت کنترل

یک ریموت کنترل بی‌سیم یک ریموت کنترل باسیم

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

اسپیکر دسکتاپ دیانا مدل JT042L

اسپیکر دسکتاپ دیانا مدل JT042L

اسپیکر «JT042L» محصولی حرفه‌ای از شرکت «دیانا» است که از طریق بلوتوث به تلفن‌همراه متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات موسیقی را دریافت کند. این اسپیکر در گروه اسپیکرهای دسکتاپی قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن نیاز است که به برق دسترسی داشته باشید.

توان خروجی این اسپیکر برابر با ۶ وات است که به یاری آن می‌توان انتظار صدایی مناسب را از JT042L داشت. حداکثر برد بلندگوی اعلام شده توسط شرکت دیانا برای این محصول تا ۱۰ متر است که مقدار مناسبی برای یک اسپیکر دسکتاپ به شمار می‌رود.

به یاری فرکانس پاسخ‌گویی ۹۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتزی JT042L می‌تواند تمام صداهایی که برای گوش انسان قابل شنیده شدن است را پخش کند. شرکت دیانا از چوب برای بدنه‌ی این محصول استفاده کرده تا صدایی با حجم و عمق بیشتر را بتوان از آن انتظار داشت.

در قسمت پشت اسپیکر چند کلید برای تنظیم صدای موسیقی در حال پخش وجود دارد.این اسپیکر، محصولی حرفه‌ای و قدرتمند برای گوش کردن به موسیقی با صدایی بلند و شفاف است.

ویژگی محصول

وزن

۸۵۰ گرم

نوع اتصال

بی‌سیم و باسیم

امپدانس

۴ اهم

نسبت سیگنال به نویز

۶۰ دسی بل

توان خروجی کلی

۶ وات

فرکانس پاسخ‌گویی

۹۰-۲۰۰۰۰ هرتز

تعداد اجزاء اسپیکر

۲ عدد

قطر بلندگو

۵۲ میلی‌متر

حداکثر برد بلندگو

۱۰ متر

نسخه‌ی بلوتوث

۴.۲

مشاهده قیمت روز و خرید

 

خرید این محصول از دیجی کالا

 

 

اسپیکر خانگی4-

انواع چیدمان اسپیکر در منزل

بسته به نیاز و سلیقه شما در طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل، نوع اسپیکر مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود.

اگر در مکانی هستید که آب وجود دارد، باید یک اسپیکر ضد آب تهیه کنید و اگر از اسپیکر دور هستید، باید به برد بلندگوی بلوتوث توجه کنید.

اسپیکرها ظاهری در فضای باز با رنگ های متنوع و جذاب هستند و می توانید از اسپیکر متناسب با رنگ منزل خود استفاده کنید. انواع اسپیکر در اشکال مختلف و حتی فوق العاده که ظاهری جذاب به خانه شما می بخشد.

مشخصات فنی بلندگوهای خانگی

معمولا افراد برای انتخاب اسپیکر خانگی باید به چند نکته توجه کنند. اول اینکه فضای خانه باید متناسب با نوع اسپیکر باشد. معمولا برای انتخاب اسپیکر خانگی می توانیم کمترین توان را برای فضاهای کوچک داشته باشیم که بین ۳۰ تا ۴۵ وات است.

تا ۱۶۰۰ وات قابل استفاده است. مهم ترین نکته فناوری Hi-fi بلندگوهای خانگی است تا بتوان آن را به راحتی به تلویزیون بی سیم متصل کرد. تمامی اسپیکرهای رده بالای خانگی برق ورودی خود را برای خروجی صدا از منبع تغذیه منزل دریافت می کنند و ثانیا میزان قدرت صدای آنها به برد و خروجی آنها بستگی دارد.

اگر اسپیکر شما تک باند باشد توان آن از ۳ وات شروع می شود و در نهایت توان خروجی یک نوار در سایزهای متوسط ​​و بزرگ به ۱۰۰۰ وات می رسد که در سال های آینده تغییر خواهد کرد و شاهد تکنولوژی روز بیشتری خواهیم بود.

اکثر اسپیکرهای خانگی دارای یک ساب ووفر برای انتقال صدا به محیط و ارائه طیف وسیعی از صدا به مخاطب هستند.

بلندگوهای خانگی معمولاً از چندین قسمت تشکیل شده اند که هر گروه صدای منحصر به فرد خود را تولید می کند.

 

اندازه بلندگو

اسپیکرها بسته به اپلیکیشنی که دارند استفاده می شوند که در اندازه و تعداد اسپیکرها تاثیر می گذارد. اندازه اسپیکر تاثیر زیادی در کیفیت و صدایی که توسط اسپیکرها پخش می شود دارد، اما نکته مهم برند و سازنده اسپیکرها است.

اسپیکرهای زیادی در بازار وجود دارد که توسط شرکت های مختلف طراحی شده اند، اما بهتر است از اسپیکرهایی استفاده کنید که با بلندگوهای استاندارد و مارکی طراحی و ساخته شده اند که طیف وسیعی از صدا را با قیمت کمی بالاتر به گوش شما می رساند.

فرکانس

فرکانس پاسخگویی برای هر محصول متفاوت است و گفته می شود که دامنه صدا هرتز تولید می کند و فرکانس آن از ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز است. توجه به این نکته ضروری است که گوش انسان نمی تواند بیش از ۲۰۰۰۰ هرتز را تحمل کند،

این برای محصولاتی که فرکانس آنها خارج از این محدوده است استاندارد نیست و قطعاً اگر بیشتر از این فرکانس باشد، فقط خفاش ها می توانند به این صدا گوش دهند. علاوه بر این، اگر فرکانس صدا زیر ۲۰ هرتز باشد، صدای ضعیفی می شنوید و نمی توانید صدایی شفاف و صاف را بشنوید.

اسپیکر خانگی3-

قدرت بازتولید صدا

میزان صدای خروجی در اسپیکر به اندازه دستگاه داخلی اسپیکر و تعداد این بلندگوها بستگی دارد. هر چه قطر دستگاه بیشتر باشد و تعداد بلندگوها بیشتر باشد قدرت پخش صدا در این اسپیکر بیشتر می شود و صدایی شفاف و با کیفیت خواهید شنید.

توان خروجی

هر چه خروجی بلندگو بیشتر باشد، صدا بلندتر و بلندتر می شود. اما این توان خروجی به تعداد بلندگوها هم مربوط می شود، شما می توانید یک اسپیکر با دو بلندگوی ۶ واتی تهیه کنید که مجموعا توان خروجی آنها ۱۲ وات است،

اما یک اسپیکر می تواند یک اسپیکر ۱۲ واتی داشته باشد، قطعا یک اسپیکر با دو تا ۶- اسپیکر وات کیفیت صدای بالاتر و نویز کمتری دارد، زیرا این میزان صدا بین دو بلندگو تقسیم می شود.

 

خرید اسپیکر

جایی که می خواهید از بلندگو استفاده کنید اولین قدم است. نقطه انتخاب با توجه به نیاز خود در راهنمای خرید اسپیکر. با معرفی انواع اسپیکر داستان را دنبال کنید.

قفسه بلندگو

در این نوع بلندگوها به دنبال صدای بم نباشید. اندازه آن نیز جمع و جور است و به راحتی می توانید آن را در گوشه ها قرار دهید. اگر می خواهید صدای خوبی داشته باشید، یک پایه درست کنید و روی آن قرار دهید.

سخنران دائمی

بلندگوهایی که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرند مانند بلندگوهای ایستاده هستند. جلوه های صوتی خیره کننده نهایت لذت را از تماشای فیلم به شما می دهد. اگر می خواهید با یک اسپیکر هیجان انگیز ماجراجویی را تجربه کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

اسپیکر همه کاره

بسیاری از این بلندگوها را در خیابان دیده اید. بلندگویی که پشت گردن شنونده قرار می گیرد و صدای آن از پشت گردن او شنیده می شود. البته دو اسپیکر یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ وجود دارد.

اسپیکر خانگی13-

بلندگوی مرکزی

این اسپیکرها برای سینمای خانگی مناسب هستند. البته، قبل از اینکه جیب خود را بردارید و یک سینمای خانگی بخرید، باید یک بلندگوی مرکزی بردارید. سپس آن را درست در وسط صفحه تلویزیون قرار دهید تا گوش شما بتواند از گوش دادن لذت ببرد.

بلندگوهای بی سیم

این یکی از بلندگوهای کاربردی و دستی است که مجهز به بلوتوث، Airplay یا Wi-Fi است. برای کار بر روی این دستگاه به یک دستگاه مناسب نیاز دارید. نگران نباشید تعویض می شود! کوچک و زیباست

بلندگوهای ساب ووفر

صداهایی که می شنوید بلند، متوسط ​​یا کوتاه هستند. صداهای کوتاهتر امواجی با طول موج بلندتر و دو برابر انرژی ساطع می کنند. حتی می توانید آن را در دست بگیرید و به هر کجا که می خواهید حرکت دهید. البته رمز موفقیت او گوشه اتاق است! یعنی هر چه گوشه اتاق بهتر باشد صدا بهتر می شود.

اسپیکر نواری

نگران اندازه کوچک خانه خود نباشید، این بلندگوها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن در خانه آسان باشد. با قرار دادن آنها در پایین تلویزیون های HD، یک تجربه صوتی زیبا ایجاد کنید.

اسپیکر خانگی14-
اسپیکر خانگی15-
اسپیکر خانگی1-
اسپیکر خانگی2-
اسپیکر خانگی12-
اسپیکر خانگی
blank
blank
blank

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا