سرگرمی

با این تست شخصیت شناسی افکار تاریک ناخودآگاه خود را کشف کنید آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

خوشحالم که تو را در گوشه ی درونم می بینم. امروز برای شما یک تست شخصیتی جادویی و غیرعادی آماده کرده ام که اسرار آینده شما را فاش می کند. یکی از کارت ها را انتخاب کنید و معجزه ای را که زندگی برای شما آماده کرده است کشف کنید.

اگر A را انتخاب کردید

حرص شما خیلی زیاد است و همیشه امیدوار هستید که مورد توجه و توجه همه قرار بگیرید

ناخودآگاه همیشه امیدوار هستید که کسی واقعاً به شما اهمیت دهد و روی شما تمرکز کند. چیزی که از آن می ترسید این ترس است که دیگران به شما اهمیت ندهند. خیلی احساس تنهایی و غمگینی به شما دست می دهد.

اگر B را انتخاب کردید

به نظر می رسد رابطه خوبی با خانواده خود ندارید

شاید دوست ندارید زندگی فعلی شما خیلی آرام و محدود باشد و خواهان احساسات جدید و محرک بیشتری باشید. یا فضای خانه باعث می شود استرس داشته باشید و آزادی خود را از دست بدهید. بنابراین در ضمیر ناخودآگاه خود همیشه در شوق سرکشی و مخالفت با آنچه نزدیکان و آشنایان می خواهند می سوزید و این تنها راه ذهنی «رهایی از غم» است.

اگر C را انتخاب کردید

شاید در زندگی کمی احساس تنهایی کنید

با شخصیت درونگرا و محافظه کار و عدم توجه دیگران، همیشه تخیل یا رویاهایی در ناخودآگاه خود دارید که روزی از بین خواهند رفت. شما می خواهید مردم به شما توجه کنند، به شما اهمیت دهند، با شما همدردی کنند و شما را دوست داشته باشند، اما از اینکه نمی توانید توجه را به خود جلب کنید شرم دارید. بنابراین، شما تمایل دارید که پنهان شوید و نامرئی شوید.

اگر D را انتخاب کردید

چیزی که دل شما آرزویش را دارد یک فضای زندگی مستقل و آزاد است

در حال حاضر به نظر می رسد از نفوذها و محدودیت های اعمال شده توسط دیگران ناراحت هستید. به طور ناخودآگاه، شما می خواهید که آنها به طور موقت “وجود نداشته باشند”، فقط به این دلیل که خودتان نمی دانید چگونه آزادی خود را بدست آورید. این کارت تمایل شما به استقلال را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا