رپورتاژ آگهی

ایده های تغییر دکوراسیون برای کریسمس ۲۰۲۳

جشن کریسمس با اینکه معمولا در کشور ما مرسوم نیست، اما بسیاری از اقلیت ها در ایران  حتی ایران الاصل ها، آن را یک جشن مهم میدانند و همزمان با سراسر دنیا سال نوی میلادی را با تغییراتی آغاز میکنند. یکی از کارهایی که با شروع سال میلادی بین مردم دنیا مرسوم بوده، تغییر دکوراسیون برای کریسمس است.

تغییر دکوراسیون برای کریسمس میتواند بسیار ساده و کم هزینه باشد و با یک سری کارهای جزئی، میشود به خانه خود رنگ و بوی کریسمس را داد. در این مطلب هم ما قصد داریم ایده های ساده بمنظور تغییر دکوراسیون برای کریسمس را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همقدم باشید!

اول از همه درخت کریسمس!

درخت کریسمس همانند سفره هفت سین، نماد جشن کریسمس بوده و سرتاسر دنیا این نماد مرسوم است. درخت کریسمس یک درخت مصنوعی و در مواقع نادر طبیعیست که توسط اشیائی همانند سیب، آجیل، خرما و با استفاده از چراغ و نوار های رنگی تزئین میشود.

جالب است بدانید در سده هجدهم، این درخت ها را با شمع تزئین و روشن میکردند و بعد از اینکه برق و لامپ اختراع شد، از ریسه های لامپ برای تزئین آن استفاده کردند. از دیگر المان های کریسمس میتوان به بابانوئل، برف، سورتمه و میوه درخت کاج اشاره کرد که در کنار این درخت بمنظور تغییر دکوراسیون برای کریسمس استفاده میشود.

درخت های کریسمس در اندازه های مختلف، قبل از شروع سال میلادی در بازار موجود میشوند و میتوانید یکی از این درخت های کریسمس تزئینی کوچک را خریداری کرده و روی میز تلویزیون خود بگذارید. همچنین برای جذابتر شدن آن از انواع دارای لامپ آن خریداری کرده و استفاده کنید و یا اینکه یک ریسه روشنایی سفید خریداری کرده و آن را دور درخت کریسمس خود بپیچید.

استفاده از برگ های خشک برای دکوراسیون کریسمس

استفاده از برگ های خشک برای دکوراسیون کریسمس

یکی از ایده های دوست داشتنی و جذاب بمنظور تغییر دکوراسیون برای کریسمس، استفاده از برگ های خشک درختان است. سعی کنید برگ های خشک را به همراه شاخه درون یک ظرف قدیمی بگذارید و روی پیشخوان خود قرار دهید. در کنار آن میتوانید از خوشه های خشک گندم رنگ آمیزی شده با رنگ طلایی هم استفاده کنید. این یکی از ایده ای کم هزینه و جذاب برای تغییر دکوراسیون کریسمس شما باشد!

شمع های تزئینی کریسمس

شمع هم در سفره هفت سین و هم در دکور کریسمس جایگاه ویژه ای دارد. شمع ها با شکل های جذاب و متنوع امروزه به خوبی توانسته اند جای خود را در دکوراسیون منازل باز کنند. اگر شما هم دوست دارید تغییر دکوراسیون برای کریسمس را تجربه کنید، شمع هایی با تزئین کریسمس میتواند ایده جذاب و کم هزینه ای باشد. شما میتوانید شمع ها را کنار درخت کریسمس خود بگذارید و همراه با المانهایی همانند برف مصنوعی و یا مجسمه بابانوئل استفاده کنید! میتوانید شمع را روی شلف دیواری گذاشته و آن را روشن کنید.

تزئین شومینه برای کریسمس

شومینه در خیلی از منازل موجود است. شومینه ها به تنهایی نمادی از کریسمس هستند. طبق آئین سنتی مسیحی ها، بابانوئل هدایای بچه ها را از طریق کانال دودکش به داخل شومینه می اندازد! میتوانید اطراف شومینه خود را با ریسه ها روشن کنید و یا از شمع و درخت کریسمس برای آراستن آن استفاده کنید!

تزئین شومینه برای کریسمس

نورانی کردن خانه، یک ایده عالی

نور همیشه نماد امید و زیبایی بوده است. نورانی کردن خانه ها میتواند علاوه بر زیباتر شدن، باعث بزرگتر نشان داده شدن منزل شما شود. یکی از کارهایی که میتوانید بکنید این است که از آین های قدی استفاده کنید. استفاده از آینه ها باعث بازتاب بیشتر نور در خانه شود. لامپ های قدیمی رشته ای را با لامپ های کم مصرف و بزرگتر عوض کنید. میتوانید از ریسه های سفید استفاده کنید و پرده ها را به رنگ سفید در بیاورید. حذف وسایل اضافه ای که درون پذیرایی قرار میگیرند و یا حتی استفاده از وسایلی که جای کمتری را اشغال میکنند و یا اینکه مرتب کردن خانه هم میتواند به بزرگتر نشان دادن منزل شما کمک شایانی بکند!

باکس های هدیه برای تغییر دکوراسیون

باکس های هدیه بیشتر به رنگ قرمز میتوانند دکوراسیون کریسمسی شما را به خوبی مهیا کنند! باکس های درب دار به رنگ قرمز با روبان سفید، یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون کریسمس هستند. این باکس ها را میتوانید روی میز عسلی و یا میز پیشخوان و یا روی میز کنار مبلی خو قرار دهید و اطراف آن، روبان های خرد شده بریزید!

آشپزخانه کریسمسی!

آشپزخانه شما میتواند تغییر دکوراسیون برای کریسمس را تجربه کند! سعی نکنید همه تمرکز خود را روی قسمت پذیرایی منزل بگذارید؛ پیشنهاد میکنیم از حلقه های گل خشک شده و قاب عکس هایی با مضمون کریسمس استفاده کنید. حلقه های گل را میتوانید روی درب کابینت آشپزخانه بگذارید و از قاب عکس های زمستانی و مجسمه های کریسمسی برای تزئین پیشخوان آشپزخانه تان استفاده کنید!

قاب عکس های کریسمسی

قاب عکس های کریسمسی

قاب عکس هایی با مضمون کریسمس و زمستان میتوانند جذاب باشند! کافیست چند قاب عکس با مضمون زمستان، درخت کریسمس، بابانوئل و … پیدا کرده و روی دیوار منزل خود نصب کنید. این کار بسیار کم هزینه و موثر است و میتواند دکوراسیون منزل شما را برای کریسمس به خوبی تغییر دهد. سعی کنید قاب عکس های کلاسیک با فریم سفید تهیه کنید و یا روی دیوار نصب کرده یا اینکه به صورت پایه ای روی میز عسلی خود قرار دهید!

تغییر دکوراسیون برای کریسمس راه های بی شماری دارد که هم میتواند بسیار کم هزینه باشد و هم در عین سادگی، منزل شما را بسیار زیبا کند. این ایده ها میتواند کار هایی مثل استفاده از درخت کریسمس، شمع های تزئینی، مجسمه هایی با مضمون کریسمس، قاب عکس های زمستانی، باکس های هدیه و حتی برگ های خشک باشد. بسته به ذوق و سلیقه شما میتوان راه های بیشتری را تست کنید و دکوراسیون منزل خود را برای کریسمس ۲۰۲۳ حسابی عوض کنید. تغییر دکوراسیون کریسمس میتواند برای شما و میهمانانتان حسابی لذت بخش و جذاب باشد.

اگر شما هم ایده ای برای تغییر دکوراسیون برای کریسمس دارید که در این مطلب ذکر نشده است میتوانید در پایین به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا