سرگرمی

اگه عشقت متولد این ماه هاست بدون که خیلی بهت وابسته است | متولدین این ماه ها در روابط عاشقانه وابسته ترین هستند آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

روابط رقص پیچیده ای از احساسات، نیازها و مرزها هستند.

در حالی که برخی افراد بدون زحمت فردیت خود را حفظ می کنند، برخی دیگر بیش از حد با شرکای خود ادغام می شوند.

در واقع، تعداد زیادی از علائم زودیاک به دلیل تعهد بیش از حد به روابط خود، گاهی اوقات تا حد اعتیاد شناخته شده اند.

این بدان معنا نیست که همه افراد تحت این نشانه ها برای یک رابطه متعهدانه مقدر هستند، اما برخی تمایلات می توانند جذابیت را قوی تر کنند.

۱٫ پیکان

از ماهی ها اغلب به عنوان “بدن خانه” زودیاک یاد می شود که به دلیل طبیعت مراقبت کننده و پیوندهای عمیق خود با خانواده و عزیزان شناخته می شود.

اما چیزی که اغلب کمتر مورد بحث قرار می گیرد، تضاد درونی آنها بین ظرفیت مراقبت عظیم و نیاز آنها به امنیت عاطفی است.

تحت تأثیر ماه، ماهی ها در جریان دائمی احساسات هستند. آنها همدلان طبیعی هستند، به این معنی که نه تنها احساسات اطرافیان خود را درک می کنند، بلکه احساس می کنند.

این حساسیت عاطفی افزایش یافته، اگرچه یک هدیه است، اما گاهی اوقات می تواند آنها را عمیقاً به جریانات عاطفی دیگران بکشاند.

در روابط، سرطان ها بیشتر از عزیزانشان فراتر می روند.

تمایل آنها برای ایجاد احساس امنیت و احترام به شریک زندگی خود می تواند گاهی اوقات نیازهای آنها را تحت الشعاع قرار دهد. این می‌تواند منجر به موقعیت‌هایی شود که در آن آنها رفاه عاطفی شریک زندگی‌شان را بالاتر از خودشان قرار می‌دهند، زیرا می‌ترسند که تعیین مرزها به عنوان عدم مراقبت یا تعهد تلقی شود.

برای سرطان‌ها، نکته کلیدی یافتن تعادل بین مراقبت و مراقبت است.

تعیین حد و مرز نشانه ضعف یا بی تفاوتی نیست، بلکه گامی مهم در حفظ یک رابطه سالم است.

۲٫ بهمن

در نگاه اول، ممکن است عجیب به نظر برسد که این علامت هوایی تا این حد مستقل و وابسته به یکدیگر شود.

از این گذشته، آیا دلوها شورشیان زودیاک نیستند و همیشه به دنبال آزادی و مبارزه با هر نوع زندانی هستند؟

خوب، اینجاست که همه چیز جالب می شود.

چیزی که در مورد آکواریوها وجود دارد این است که در حالی که آنها استقلال خود را دوست دارند، نیاز عمیقی به ارتباط فکری نیز دارند. آنها برای روابط عمیق و معنی دار ارزش قائل هستند که در آن بتوانند ایده های عجیب و غریب و افکار غیر متعارف خود را به اشتراک بگذارند.

اما همین میل به هم افزایی فکری گاهی می تواند به اتکای بیش از حد به شریک برای تحریک و اعتبار ذهنی تبدیل شود.

از آنجا که آنها اغلب به دلیل دیدگاه های نامتعارف خود احساس سوء تفاهم می کنند، وقتی کسی را پیدا می کنند که آنها را “به دست می آورد” مانند طلا است.

این می تواند دلوها را به دامی سوق دهد که در آن بیش از حد وابسته می شوند و می ترسند درک نادری را که پیدا کرده اند از دست بدهند.

برای دلوها، چالش این است که نیازشان به ارتباط فکری را با میل ذاتی آنها به آزادی متعادل کنند.

۳ مارس

ماه مارس حوت، آخرین علامت زودیاک، نمادی از دو ماهی است که در جهت مخالف شنا می کنند.

این دوگانگی در ماهیت آنها مشهود است; آنها می توانند هم رویاپرداز و هم واقع گرا باشند.

ماهی ها که به دلیل همدلی عمیق و آب های عاطفی عمیق خود شناخته می شوند، می توانند به راحتی خود را در احساسات شریک زندگی خود غوطه ور کنند و خطوط بین پایان ها و آغازهای یکدیگر را محو کنند.

در طالع بینی، حوت توسط نپتون، سیاره رویاها، توهمات و عرفان اداره می شود. این نفوذ نپتون گاهی اوقات می‌تواند باعث شود که ماهی‌ها تمایل داشته باشند با عینک‌های رز رنگ به رابطه خود نگاه کنند، شریک زندگی خود را ایده‌آل کنند و پرچم‌های قرمز را نادیده بگیرند.

اشتیاق آنها برای ارتباط عمیق گاهی اوقات می تواند آنها را به روابطی برساند که در آن احساس می کنند وظیفه یا سرنوشت آنهاست که شریک زندگی خود را “نجات” یا “درمان” کنند.

این ذهنیت ناجی اغلب می تواند باعث همبستگی شود.

برای ماهی ها مهم است که تشخیص دهند که نیازی به ایفای نقش ناجی ندارند.

در حالی که شفقت آنها یک هدیه است، مهم است که آن را به روش های سالم هدایت کنید و مرزها را تعیین کنید.

۴ ژوئن

دلو، علامت جوزا، اغلب به عنوان پروانه اجتماعی زودیاک به تصویر کشیده می شود که از یک مکالمه به گفتگوی دیگر می چرخد ​​و در تنوع رشد می کند.

با ماهیت دوگانه آنها، تصور اینکه آنها چیزهایی را سبک، خنک و غیر متعهد نگه می دارند آسان است.

با این حال، تا ژوئن بیشتر از چیزی که به نظر می رسد وجود دارد.

آنها با کنجکاوی سیری ناپذیر خود نیاز عمیقی به تحریک ذهنی دارند. ذهن سریع آنها همیشه در حال حرکت است و وقتی شریکی را پیدا کنند که بتواند با هوش آنها مطابقت داشته باشد و در گفتگوهای عمیق و محرک شرکت کند، ناخواسته می توانند به آن شخص وابسته شوند.

ایده از دست دادن چنین رابطه ای می تواند برای بسیاری از جوزاها تبدیل به یک ترس خاموش شود و باعث شود آنها حتی به خودشان بیش از آنچه که دوست دارند اعتراف کنند وابسته شوند.

برای ماهی ژوئن، خودآگاهی بسیار مهم است.

مهم است که ماهیت چند وجهی آنها را بشناسید و آنها را در آغوش بگیرید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که فردیت خود را به خاطر رابطه به خطر نمی اندازند.

نتیجه

در حالی که این تمایلات می توانند به عنوان یک نقشه راه برای درک خودمان عمل کنند، همیشه در توان ما است که آگاهانه روابط خود را هدایت کنیم و روابط سالم، متعادل و رضایت بخشی ایجاد کنیم.

به هر حال، ستاره ها ممکن است ما را راهنمایی کنند، اما ما مسیر خود را ترسیم می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا