اسم

انشا در مورد زندگی در شهر و روستا هشتم

اگر می خواهید در مورد تفاوت زندگی شهری و روستایی انشا بنویسید می توانید از انشاهای نوشته شده در این قسمت سایت استفاده کنید.

زندگی در شهر و روستا هم خوب است و هم زیبا. اما در روستا می توانیم آرامش بیشتری داشته باشیم و استرس کمتری داشته باشیم. در بخش بعدی می خواهیم چند انشا زیبا در مورد تفاوت زندگی شهری و روستایی، انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی و انشا در مورد بررسی اجمالی زندگی شهری و روستایی را بخوانیم.

انشا در مورد تفاوت زندگی شهری و روستایی

اگر بخواهیم تفاوت های زندگی شهری و روستایی را بگوییم چیزهای زیادی وجود دارد. مثلاً در زندگی شهری از ماشین یا وسایل نقلیه برای جابه جایی از مکانی به مکان دیگر استفاده می کنند. اما در زندگی روستایی به دلیل کوچک بودن محیط به اکثر جاها پیاده می روند. مثلاً از یک خانه به خانه دیگر یا در زمین کشاورزان. خانه های شهری اغلب آپارتمان هستند و بسیاری از خانواده ها در یک ساختمان زندگی می کنند. اما خانه های روستایی ویلایی یک طبقه و دارای حیاط هستند. در حیاط درختان میوه و انواع سبزی می کارند. زندگی در شهر شلوغ تر و پر سر و صداتر از روستاست. آرامش و آرامش در روستا بیشتر است.

انشا در مورد زندگی شهری و روستایی

به نظر من زندگی روستایی خیلی بهتر و زیباتر از زندگی شهری است. درست است که در روستا امکانات کمتری وجود دارد و دسترسی به برخی چیزها دشوارتر است. اما آرامش و آرامش روستا در هیچ کجا یافت نمی شود.

 

زندگی روستایی و شهری سختی های خود را دارد. اما در زندگی شهری استرس همه بیشتر است، زیرا در طول روز با چیزهای عجیب تری سروکار دارند. اما در روستا صبح به مزارع خود می روند و به کشت خاک می پردازند. می گویند پا گذاشتن روی زمین استرس افراد را کم می کند. به طور کلی زندگی روستایی و شهری هر دو مشکلات خاص خود را دارد و تجربه هر دو زندگی زیباست.

انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی

کدام زندگی را ترجیح می دهید؟ آیا در کشور زندگی می کنید یا در شهر؟ زندگی روستایی از نظر من بسیار زیباتر است، ای کاش هیچ شهری وجود نداشت و همه ما در کشور زندگی می کردیم. شاید آرامش بیشتری داشتیم. هر چند روستانشینان و شهرنشینان مشکلات خود را دارند. مثلاً وقتی در شهر زندگی می کنید از صبح تا شب درگیر خیلی چیزها می شوید، با مشکلات عجیب و غریب و افکار اضافی در سرتان. اگر در روستا زندگی می کنید باید از صبح تا شب در مزارع کشاورزی کار کنید و در سرما و گرما برای محصولات خود تلاش زیادی کنید. چه در شهر و چه در روستا زندگی کنید، باید از زندگی و نعمت های الهی نهایت لذت را ببرید و شکر خدا را به جا آورید.

انشا در مورد بررسی زندگی شهری و روستایی

تصور کنید در یک روستا زندگی می کنید و هر روز صبح شیر تازه گاو و گوسفند خود را می دوشید و برای صبحانه تخم مرغ های تازه گذاشته شده آماده می کنید. بعد از صرف صبحانه با دوستان خود به دشت و کوهستان بروید و مناظر زیبا را تماشا کنید. چقدر لذت بخش روی کوه ها و تپه ها راه بروید و بدوید و در طبیعت به مدرسه خود بروید. نزدیک ظهر که شد به خانه می روی و به مادرت کمک می کنی تا ناهار را آماده کند. بعضی روزها که ناهار را روی آتش حیاط بپزید، بسیار خوشمزه تر می شود.

اما زندگی شهری این لذت های زیبا را ندارد. شما باید در یک آپارتمان زندگی کنید و بقیه روز را یا در محل کار یا مدرسه یا در خانه های بدون حیاط بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا