رپورتاژ آگهی

انتخاب بهترین برنامه کلاس آنلاین و آزمون ساز

کلاس های آنلاین (جلسات مجازی) چند سالی هست که در جهت آموزش از راه دور برای مدارس و آموزشگاه ها مرسوم شده است به ویژه زمانی که بیماری های واگیر مانند covid پا به عرصه وجود گذاشتند این نوع آموزش همه گیر شد. از آن زمان به بعد کلاس آنلاین به یکی از نیاز های اصلی مدارس و آموزشگاه های زبان و دانشگاه ها تبدیل شد تا جایی که حتی پس از پایان شیوع بیماری واگیر باز هم این روند تحصیلی ادامه یافت. در پی آنلاین شدن کلاس های درسی موضوع مهم پیدا کردن بهترین برنامه کلاس آنلاین بود. این که چه برنامه ای از نظر سرعت ، قیمت و امکانات بهتر از دیگر برنامه ها می باشد.

انتخاب بهترین برنامه کلاس آنلاین و آزمون ساز

برنامه مدیار

مدیار یک سامانه مدیریت یادگیری می باشد که امکانات زیادی برای آموزش از راه دور ارائه می دهد. یکی از این امکانات برنامه کلاس آنلاین می باشد که در سامانه یادگیری مدیار خود به چهار زیر برنامه تقسیم می شود:

  1. برنامه اسکای روم
  2. برنامه بیگ بلو باتن
  3. برنامه ادوب کاکت
  4. برنامه جیتسی

آزمون ساز

یکی دیگر از نیاز های اساسی تمامی آموزشگاه ها مخصوصا آموزشگاه های کنکور آزمون ساز می باشد. در برنامه آزمون ساز که آن هم توسط سامانه مدیریت یادگیری مدیار ارائه می شود می توان به روش های تستی و تشریحی به صورت متنی و تصویری آزمون برگزار کرد. همچنین می توان از بانک سوالات مدیار استفاده کرد و دیگر سوال جدید طراحی نکرد که در صرفه جویی زمان نقش بسزایی دارد.

آزمون ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا