خودرو

از امروز می توانید لاماری و هایما ۷X را در سامانه یکپارچه خریداری کنید + جزئیات

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد که فروش خودروهای لاماری و هایما ۷X از فردا، ۱۲ آذر ۱۴۰۲، در این سامانه آغاز خواهد شد.

تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، اعلام کرد که از روز ۸ آذر ماه، فروش جدید خودروهای داخلی در این سامانه آغاز شده است. در ابتدا، ۴ شرکت خودروساز از جمله آرین موتور، کرمان موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا، محصولات خود را در سامانه عرضه کردند. اما از فردا، فروش خودروهای لاماری و هایما ۷X نیز در این سامانه آغاز خواهد شد. در ادامه این بخش از اخبار خودرو، جزئیات بیشتری از فروش این خودروها را در سایت کافه نیوز خواهیم دید.

فروش لاماری و هایما ۷X از ۱۲ آذر ۱۴۰۲

با وجود این‌که قرار بود ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و جدید خود را طی هفته جاری در این سامانه به فروش برسانند، اما در حال حاضر گفته می‌شود ایران خودرو قصد دارد از فردا شاسی بلند هایما ۷X را در این سامانه عرضه کند.

blank

در همین راستا مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از دریافت مجوز عرضه خودرو لاماری ایما از آرین موتور و هایما ۷X ایران خودرو خبر داد و گفت از عصر فردا ۱۲ آذر ماه این دو خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. همچنین برای عرضه تعدادی از محصولات سایپا نیز به دنبال دریافت مجوز هستیم تا محصولات این خودروساز را از طریق این سامانه به فروش برسانیم.

تقدسی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از روز دوشنبه ۱۳ آذرماه بار دیگر آغاز به کار می‌کند تا ۳۳ هزار متقاضی که در اسفند سال ۱۴۰۲ فرایند ثبت نام را انجام داده بودند، بتوانند برای خرید خودرو اقدام کنند. البته در این دوره امکان ثبت نام جدید وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا