رپورتاژ آگهی

آیا پلتفرم وردپرس ، برای ساخت سایت بهتر است یا باید یک سایت سفارشی بسازیم؟

بسته به نوع سایتی که قصد ایجاد آن را دارید متفاوت است. آیا می خواهید یک سایت خبری یا یک وبلاگ سرگرمی یا یک سایت شرکتی ایجاد کنید؟آیا تیم طراحی سایت در تبریز وجود دارد یا باید به شرکت های تهران مراجعه کنیم؟

اجازه دهید ابتدا هر یک از این دو روش طراحی سایت را بررسی کنیم

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد سایت ها و وبلاگ هایی است که می توانید از آن برای مدیریت محتوای سایت خود (متن، فیلم، تصاویر و هر چیز دیگری) استفاده کنید. وردپرس یک نرم‌افزار متن باز است، به این معنی که هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند یک تم را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه برای سایر کاربران وردپرس ارسال کند. وردپرس به طور گسترده ای برای کاربران غیر فنی توصیه می شود زیرا دارای ابزارهای ساده ای است که طراحی وب سایت را بسیار آسان می کند

مزایای وردپرس:

وردپرس یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک وب سایت آنلاین را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که بلافاصله آن را فعال کنید. وردپرس طراحی سایت را با در دسترس بودن قالب های متن باز و رایگان بسیار آسان می کند. شما فقط باید برای برخی از افزونه ها و تم های اضافی که به صورت آنلاین خریداری می کنید، هزینه کنید. البته اکثر این ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند.

مزایای وردپرس

وردپرس طراحی ساده ای دارد و شما می توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی آن را راه اندازی کنید. شما می توانید بدون یادگیری مهارت خاصی در عرض چند دقیقه یک وب سایت زیبا راه اندازی کنید. وردپرس دارای کتابخانه عظیمی از قالب ها، تم ها و پس زمینه ها است که کاربران می توانند از هر کجای دنیا به آنها دسترسی داشته باشند. برای طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس نیازی به استخدام کارشناسان ندارید. شما می توانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید.

پلت فرم وردپرس را می توان به راحتی گسترش داد. این کتابخانه با بیش از ۴۰۰۰۰ افزونه بارگذاری شده است که می تواند به بهبود عملکرد کلی وب سایت وردپرس کمک کند. حتی اگر در سفارش سازی تخصص ندارید، این افزونه ها می توانند همه چیز را برای شما روان و آسان کنند.

طراحی وب سایت سفارشی:

وب سایت های اختصاصی اساساً وب سایت هایی با عملکردهای خاص هستند که نیاز به کدنویسی و طراحی از ابتدا دارند. طراحی سایت اختصاصی معمولا با استفاده از یکی از زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, ASP.NET انجام می شود.

طراحی وب سایت سفارشی

طراحی وب سایت سفارشی به دلیل شخصی سازی و منحصر به فرد بودن گزینه ای جذاب برای کسب و کارها است، هرچند معمولا هزینه بیشتری دارد. طراحی وب سایت سفارشی به شما حضوری متمایز در بازار می دهد. همچنین باعث می شود وب سایت شما حرفه ای تر به نظر برسد. این وب سایت ها به اندازه کافی توانایی ایجاد ارزش برند در بازار را دارند. صاحبان مشاغل بزرگ ترجیح می دهند از این روش برای اطمینان از حضور آنلاین غالب استفاده کنند.

مزایای وب سایت سفارشی:

در مقایسه با پلتفرم های وب منبع باز مانند وردپرس، وب سایت های ساخت سفارشی از نظر امنیت و حریم خصوصی قابل اعتمادتر هستند. هنگامی که یک تیم حرفه ای را برای طراحی وب سایت سفارشی خود استخدام می کنید، به این معنی است که توسط تیمی از حرفه ای ها ایمن هستید.

چنین وب سایت هایی امنیت بهتری را در برابر حملات هکرها تضمین می کنند. البته با افزونه های مناسب در وردپرس می توانید به همین امنیت دست پیدا کنید. وب سایت های سفارشی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند و این مزایای بسیار زیادی دارد.

مزایای وب سایت سفارشی

وب سایت های سفارشی ممکن است بهترین گزینه برای حضور متمایز در کسب و کار آنلاین باشند. به جای استفاده از قالب های موجود مانند سیستم عامل های منبع باز. وب سایت های سفارشی مبتنی بر HTML به کاربران این امکان را می دهند که تجارت آنلاین خود را با ظاهری کاملاً جدید شروع کنند.

تیم های مجرب می توانند به شما در طراحی یک پلتفرم وب سایت خلاقانه کمک کنند که به بهترین وجه با کسب و کار و ایده شما مطابقت دارد. سیستم های مدیریت محتوای حرفه ای می توانند به شما کمک کنند تا بیشترین بهره را از برند خود به صورت آنلاین داشته باشید.

جمع بندی

در مقایسه با وردپرس و وب سایت سفارشی، شکی نیست که وردپرس از نظر قیمت و توانایی به روز رسانی سایت برتر است. همچنین زمان کمتری برای طراحی و ساخت نسبت به یک وب سایت سفارشی نیاز دارد. سایت های وردپرسی همچنین در جستجوهای گوگل رتبه بهتری دارند و به دلیل دسترسی، هزینه کم و خدمات مفید، بهترین انتخاب برای مبتدیان هستند.

از طرف دیگر، بزرگترین محدودیت ایجاد یک وب سایت سفارشی هزینه بالای آن است. نکته دیگر این است که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد که مجبور شوید برای یک تغییر کوچک در وب سایت خود با طراح وب خود مشورت کنید. بقیه ویژگی ها واقعا عالی هستند.

از بارگذاری سریعتر از وردپرس گرفته تا امنیت، یا انتخاب هر افکت سفارشی برای سایت، همه مزیت هایی هستند که نمی توان نادیده گرفت. همانطور که گفته شد، این سیستم عامل های مبتنی بر HTML از نظر عملکرد و امنیت رتبه بالاتری دارند. با این حال، می توانید با رعایت نکات و ترفندهای ساده، امنیت وب سایت وردپرس خود را نیز بهبود بخشید.

تصمیم نهایی در مورد شروع با یک وب سایت وردپرس یا وب سایت سفارشی تا حد زیادی به بودجه شما بستگی دارد. در عین حال، مهم است که مرحله رشد کسب و کار خود را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که شما تازه کار هستید و بودجه کمتری برای حفظ حضور آنلاین خود دارید، سیستم عامل های منبع باز می توانند بهتر به شما کمک کنند.

تصمیم نهایی با شماست که طراحی و طراحی وب سایت سفارشی با سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس چیست، بسته به نوع سایت مقصد موارد فوق را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

آیا نیاز به مشاوره بیشتری در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی دارید ؟ با مشاوران طراحی سایت در تبریز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا