Uncategorized

معرفی آبمیوه بستنی داداش علی در قم؛ پرطرفدار و خوشمزه

بستنی یکی از خوردنی‌هایی است که چه در فصل گرم و چه در فصل سرد طرفداران خاص خود را دارد. سال‌ها از پیدایش اولین بستنی‌ها گذشته است. اولین بستنی ترکیبی از یخ‌های به‌دست آمده از یخچال‌های طبیعی و آب‌میوه‌ها بودند؛ اما حالا بستنی‌ها شکل و طعمی تازه به خود گرفته‌اند.

این روزها بستنی‌های متنوع با طعم‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شوند. آب‌میوه‌ها نیز دیگر با همان شکل و طعم و رنگ ابتدایی تولید نمی‌شوند. بعضی از این محصولات در کارخانه‌های بزرگ و بعضی در فروشگاه‌ها به صورت سنتی یا مدرن و در طعم‌های متفاوت تهیه می‌شوند. البته با وجود تولید این محصولات در کارخانه‌ها و در بسته‌بندی‌های رنگارنگ، بسیاری از مردم آبمیو‌ه‌ و بستنی‌های طبیعی را به محصولات صنعتی کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند.

با این حال تهیه این محصولات در خانه و به صورت طبیعی نیز دردسر‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد؛ بنابراین بیشتر مردم به خرید از فروشگاه‌هایی روی آورده‌اند که این محصولات را با مواد اولیه تازه و با کیفیت تولید می‌کنند.

 

یکی از فروشگاه‌هایی که در این زمینه موفق بوده، بستنی داداش علی است که در استان قم تأسیس شده است. این فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل آبمیوه، بستنی، نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در ادامه این مقاله  این بستنی‌فروشی را به شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی را درباره منو و نحوه سفارش از این بستنی فروشی در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بستنی داداش علی، طعمی بی‌نظیر

بستنی داداش علی، طعمی بی‌نظیر

تأسیس بستنی داداش علی به سال ۱۳۶۹ برمی‌گردد و از همان زمان یکی از با کیفیت‌ترین بستنی‌ها را در استان قم تولید ‌کرده است. این برند که اولین تولید کننده بستنی جلاتو در استان قم است با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه‌های هوشمند توانسته علاوه بر فروش آبمیوه و بستنی، مواد اولیه بسیاری از بستنی‌فروشی‌های دیگر استان قم را نیز تأمین کند.

جالب است بدانید داداش علی عنوان‌های استاندارد بین‌المللی و حلال را نیز به دست آورده است و از این جهت گامی به سوی گسترش برند در معیار کشور و جهان برداشته است.

 

منوی بستنی داداش علی

در منوی بستنی  داداش علی تنوع بسیار بالایی وجود دارد. آبمیوه‌های متنوع ساده و ترکیبی در بسته‌بندی‌های وزنی نیم لیتری، یک لیتری و یک و نیم لیتری در منوی بستنی داداش علی قرار گرفته است.

محصول بعدی که در این فروشگاه ارائه می‌شود آیس نایس است که از لیوان‌هایی از بستنی‌های مختلف با خامه و اسمارتیز تهیه می‌شود.

 

یکی دیگر از محصولات داداش علی، بستنی‌های متنوع آن است که شامل جلاتو اسکوپی و قیفی می‌شود. همچنین میلک شیک‌های متنوع این فروشگاه نیز طرفداران قابل توجهی دارد. میلک شیک شکلات، کره بادام زمینی و موز شکلات از جمله طعم‌های این محصول هستند.

موکتل‌ها محصول دیگری از بستنی داداش علی هستند که طعم و رنگ‌های جذاب و دلپذیری را برای مشتریان فراهم کرده است. این نوشیدنی با طعم‌های لیموناد، موهیتو، چری بری، پانچ بری و غیره موجود است.

بستنی‌ها و معجون‌های خاص داداش علی قم

در منو بستنی داداش علی بخش ویژه‌ای به معجون‌ها اختصاص یافته است. این معجون‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند و از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

بخش دیگر منوی بستنی داداش علی به فالوده و بستنی‌های سنتی اختصاص دارد تا این فروشگاه بتواند با سلیقه‌های متفاوت هم‌خوانی داشته باشد. فالوده‌ و بستنی زعفرانی و همچنین بستنی و فالوده کیلویی نیز بخش از محصولات سنتی این فروشگاه است.

علاوه بر انواع بستنی‌، آبمیوه و اسموتی‌ها این فروشگاه منوی غذاهای گرم نیز دارد و غذاهایی مانند انواع پاستا، برگر، اسنک و چیپس و پنیر را نیز به مشتری‌ها ارائه می‌دهد.

 

بستنی داداش علی علاوه بر بستنی و آبمیوه، غذاهای گرم را نیز به مشتریان ارائه می‌کند.

غذا‌های گرم و خوش طعم؛ برای طرفداران غذا

غذا‌های گرم و خوش طعم؛ برای طرفداران غذا

بخش بعدی منوی این فروشگاه به یکی از خوراکی‌های پرطرفدار اختصاص دارد. آش‌ها یکی از ارکان اصلی منوی بستنی داداش علی را تشکیل می‌دهد. علاوه بر آش رشته و آش جو، این فروشگاه فرنی‌های لذیذی را نیز در منوی خود گنجانده است.

شاید شما هم از کسانی باشید که به آیس کافی علاقه داشته باشند. بستنی داداش علی این محصول را نیز در منو قرار داده است. ضمنا این فروشگاه  پودر قهوه، پودر اسپرسو، پودر هات چاکلت و پودر ماسالا را نیز در کنار دیگر محصولاتش به فروش می‌رساند.

 

سفارش بستنی از بستنی داداش علی

آدرس بستنی  داداش علی  قم، خیابان ۴۵ متری صدوق و نرسیده به میدان صدوق است. این بستنی فروشی علاوه بر خرید حضوری امکان سفارش تلفنی را فراهم کرده است. این بستنی‌فروشی یکی از فروشگاه‌هایی است که امکان سفارش آنلاین بستنی در قم را نیز دارد.

شماره  تلفن بستنی داداش علی قم ۳۲۴۰۰۴۰۰-۰۲۵است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از سرویس سفارش آنلاین آبمیوه بستنی داداش علی قم از اسنپ فود نیز خرید کنید.

 

 

 

بستنی داداش علی، فروشگاهی برای تمام سلیقه‌ها

در این مقاله ما به معرفی یکی از بستنی‌فروشی‌های معتبر و معروف در استان قم پرداختیم. بستنی داداش علی با سابقه‌‌ی طولانی و درخشان خود در تولید بستنی و مواد اولیه توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و همچنین با تولید مواد اولیه فروشگاه‌های دیگر در سطح استان به سایر فروشگاه‌های فعال در این صنف کمک کند.  داداش علی در قم در حکم آبمیوه بستنی توچال Https://footofan.com/tochal-shariati-juice/در تهران است. خوشمزه و پر طرفدار.

این فروشگاه منوی متنوعی از انواع آبمیوه‌ها، شیک‌ها، بستنی‌های سنتی، جلاتو و همچنین غذاها و نوشیدنی‌های گرم را برای مشتریان خود فراهم کرده است و مشتری‌ها می‌توانند به آسانی با یک تماس تلفنی و یا از طریق سفارش آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا