اخبار تکنولوژی

کد جلوگیری از تمام شدن حجم اینترنت همراه اول و ایرانسل

گاهی ممکن است به پیامک پایان بسته اینترنت خود توجه نکنیم یا این پیام دیرتر از پایان بسته اینترنت دریافت شود و در نتیجه کل موجودی حساب (شارژ سیم کارت) نیز مصرف شود.

برای جلوگیری از هدر رفتن پول و قطع شدن اینترنت کافیست با ما و مطالب همراه باشید.

کد جلوگیری از تمام شدن حجم اینترنت ایرانسل

کد قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

  1. در شماره گیر گوشی خود، کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را وارد کنید.
  2. سپس با وارد کردن عدد ۱ دستور خود را تأیید کنید.
  3. اپراتور ایرانسل، با ارسال پیامکی ” مشترک گرامی، شما تعرفه طرح کمترل مصرف آزاد را بصورت رایگان فعال کرده‌اید” نتیجه دستور شما را اعلام می‌کند.

با فعال سازی طرح کنترل مصرف رایگان اینترنت ایرانسل، دسترسی به اینترنت تنها با خرید بسته مشخص شده از اپراتور امکان پذیر می شود و با پایان یافتن بسته به پایان می رسد. بنابراین استفاده از اینترنت را نمی توان حتی برای یک ثانیه بدون خرید بسته کرد و از استفاده رایگان از اینترنت به طور کامل جلوگیری می شود.

 

 

کد جلوگیری از تمام شدن حجم اینترنت همراه اول

کد قطع مصرف آزاد اینترنت همراه اول

مشترکین همراه‌اول می‌توانند با شماره‌گیری #۱۱۳*۱۰۰* جهت غیرفعال کردن اینترنت آزاد همراه‌اول اقدام کنند.

پس از شماره‌گیری کد USSD یاد شده، پیامی مبنی‌بر این‌که “درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد” نمایش داده می‌شود.

با تعرفه رایگان فعال و بدون بسته اینترنت، مصرف مشترکان همراه اول برای سایت های داخلی به ازای هر کیلوبایت ۰٫۲ ریال و برای سایر سایت ها ۰٫۴ ریال به ازای هر کیلوبایت محاسبه می شود.

این تعرفه برای مشترکین اعتباری با قیمت آزاد ۰٫۳ ریال به ازای هر کیلوبایت در سایت های منتخب داخلی و ۰٫۶ ریال به ازای هر کیلوبایت در سایر سایت ها محاسبه می شود.

در نهایت پیامک قطع تعرفه رایگان تلفن همراه اول برای شما ارسال می شود. در صورت تمایل به فعال سازی مجدد تعرفه می توانید کد #۱۱۴*۱۰۰* را شماره گیری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا