رپورتاژ آگهی

کاور هندزفری بلوتوثی

از کاور هندزفری بلوتوث چه میدانید؟ این مدل هندزفریها امروزه در جامعه بسیار باب شده و انواع مختلفی هم دارد. از نمونه‌های ساده و متداول گرفته تا طرح‌های گیمینگ و فضایی بسیار ترند شدهاند.

بسیاری برای هندزفری خود کاور تهیه میکنند. درست همانطور که همه برای گوشی خود قاب میخرند. اما آیا واقعا لازم است که ما چنین کاری انجام بدهیم؟

مزیت خرید چنین کاوری برای هندزفری چیست؟ در این مقاله با ما بمانید تا به‌طور کامل این موضوع را بررسی کنیم و به تمامی سوالات بالا پاسخ دهیم. همراه ما باشید.

کاور هندزفری بلوتوثی

کیف و کاور محافظ هندزفری چیست؟

هندزفری‌های بیسیم و بلوتوثی در چند سال اخیر بسیار فراگیر شدهاند. امروزه افراد زیادی از هندزفری‌های بیسیم استفاده میکنند و به‌همین دلیل اکسسوری آنها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وسایلی مثل آویز یا کاور هندزفری بلوتوث که قبلا تنها برای گوشیهای موبایل استفاده میشد حالا در اختیار هندزفری‌ها نیز قرار گرفته است.

این کاورها علاوه‌بر اینکه بسیار زیبا هستند و جلوه بهتری نیز به هندزفری خواهند داد، از آن محافظت هم خواهند کرد. تقریبا از زمانی که ایرپاد معرفی شد، کیس‌های بلوتوثی بسیار رواج پیدا کردند و امروزه انواع مختلفی از آنها وجود دارد.

چرا باید از کاور هندزفری بلوتوث استفاده کنیم؟

دلیل اصلی استفاده از چنین کاورهایی محافظت است. اما ۴ دلیل جزئی نیز میتوانیم برای آنها ذکر کنیم:

چنین کاوری در مرحله اول از کیس شما در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد.

این کاورها نمیگذارند که کیس شما کثیف شود و لکه بر روی آن بماند. اگر چنین اتفاقی بیفتد برای کاور خواهد بود و شما میتواند بهراحتی برای تمیز کردن کاور از آب استفاده کنید.

کاورها اکثر از جنس سیلیکون هستند و از کیس شما در برابر قطره‌های آب محافظت میکنند. با استفاده از آنها آب به داخل کیس نفوذ نخواهد کرد.

قطعا کیسها یک رنگ ثابت دارند و ما با استفاده از کاور میتوانیم رنگ آنها را تغییر بدهیم. با این تغییر تیپ و استایلی بهتر خواهیم داشت و کیس با هر ترکیبی راحتتر ست میشود.

برای خرید کاور چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

اول از همه میزان کارایی و سپس سلیقه خود را در نظر بگیرید. بسیاری از کاورهایی که در بازار به‌فروش میرسند توانایی لازم برای محافظت از کیس شما را ندارند. یک کاور استاندارد باید علاوه بر زیبایی بتواند تا حد زیادی از ضربه جلوگیری کند.

قیمت مقرون به‌صرفه نیز از موارد مورد توجه بعدی است. گاهی میبینیم که کاورهایی با قیمت بسیار گران به‌فروش میرسند. درحالی که قیمت خود هندزفری ما شاید کمی از آن بیشتر باشد. پس هر گرانی بی‌علتی، دلیل بر بهتر بودن محصول نیست.

برخی از کاورها بسته به نیاز شما دارای گیره فلزی هستند. اگر چنین قابلیتی برای شما مهم است و از آن استفاده میکنید، آن را هم در نظر بگیرید. گیره فلزی کمک میکند که شما کیس را به کوله‌پشتی، بند شلوار و دیگر وسایل متصل کنید و نگران گم شدن کیس نباشید.

کاور هندزفری بلوتوث معمولا از چه جنسی ساخته میشود؟

به‌طور معمول چنین کاورهایی از جنس پلاستیک سیلیکون ساخته میشود. این پلاستیک بسیار مقاوم است و در برابر خط و خش استقامت خوبی از خود نشان میدهد.

یکی دیگر از مزیتهای آن این مورد بوده که دقیقا قالب کیس شما خواهد شد و با این میزان از فیکس بودن شما دیگر لقی در هندزفری خود مشاهده نمیکنید.

به‌همین دلیل است که برای نمونه کاور ایرپاد شیائومی تنها برای مدلهای شیائومی است و دیگر نمیتوان از آن برای دیگر مدلها استفاده کرد.

کاور کیس شیائومی

البته این موضوع را در نظر بگیرید که فروشگاه‌هایی که اعتبار کافی ندارند کاورهایی را به‌فروش میرسانند که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و موجب لق زدن کیس شما در کاور خواهند شد.

پس هنگام خرید حتما بهشکل حضوری، این کار را انجام دهید یا اگر از فروشگاه اینترنتی خرید میکنید، این کار را تنها به فروشگاههای معتبر و باسابقه بسپارید.

کاور هندزفری بلوتوث خود را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه‌های زیادی برای تهیه چنین محصولی وجود دارد. از فروشگاه‌های معتبر میتوان به کوشا جانبی اشاره کرد. کوشا جانبی به‌شکل تخصصی بر روی لوازم جانبی کار میکند و یکی از قسمتهای اصلی فروشگاه آنها هندزفری بلوتوث است.

با مراجعه به این بخش میتوانید کاورهای مختلف و متنوع را ببینید. در ادامه برخی از کاورهای موجود در این فروشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاور هندزفری بلوتوث شیائومی Air 2 Pro

در کنار اکسسوری دیگری مانند محافظ کیس شارژ شیائومی یا قاب گوشی، لازم است که ما یک کاور هندزفری نیز داشته باشیم. این محصول دارای انعطاف پذیری زیادی است و در عین حال میتواند از کیس شما تا حد زیادی محافظت کند.

این کاور دارای حفره شارژ بوده و شما میتوانید بدون خارج کردن کاور کیس خود را شارژ کنید. از مهمترین ویژگی این کاور باید به پوشش صد درصدی آن اشاره کرد.

شما میتوانید به این هندزفری گیره هم متصل کنید. این کاور از هندزفری بلوتوثی شما در برابر ضربه و قطرات آب محافظ خواهد کرد.

کاور هندزفری بلوتوث انکر

کاور هندزفری انکر در فروشگاه کوشا جانبی دارای تنوع بسیار زیادی است و شما میتوانید از بین گزینههای موجود موردی که مناسب کیس شماست را انتخاب کنید.

مدلهای لایبرتی ایر ۲ و ۳ از معروفترین مدلاین برند هستند. کاور Liberty Air 2  میتواند کیس و در کشویی آن را بهطور کامل پوشش بدهد.

نمایش چراغهای کیس توسط کاور مسدود نمیشود و شما همچنان میتوانید از آنها استفاده کنید. کیفیت ساخت این کاور بالاست و با تهیه آن کیس شما از ضربه در امان خواهد بود. اگر مدل هندزفری شما Liberty Air 3  است نگران نباشید.

کاور این هندزفری نیز در کوشا جانبی موجود بوده و میتوانید آن را تهیه کنید. مزیتهای این کاور مات بودن آن است که باعث میشود، رد انگشت بر روی آن نماند. بهغیر از ویژگی که ذکر شد تمامی ویژگیهای پیشین در این کاور نیز رعایت شده است.

کاور ایرپاد QCY

QCY  نیز دارای مدلهای متنوعی است که شما میتوانید در کوشا جانبی کاورهای آن را پیدا کنید. بهلحاظ کیفی این کاورها در سطح خوبی قرار دارند تا حد زیادی از کیس شما محافظ میکنند.

آنها در رنگبندی‌های مختلفی عرضه میشوند تا شما بهراحتی برای استایل خود از آنها استفاده کنید. این کاور نیز به گیره فلزی مجهز است و شما نگرانی از بابت گم شدن کیس نخواهید داشت.

کاور ایرپاد هایلو

کاور هایلو

کاور هایلو پر تنوع‌ترین کاور از بین محصولات کوشا جانبی است. برای اکثر مدلهای این هندزفری میتوانید در فروشگاه کاور پیدا کنید.

تمامی کاورها پوششی صد درصدی دارند و میتوانند از کیس شما در برابر خط و خش محافظت کنند. قیمت آنها نیز بسیار مقرون بهصرفه بوده و شما میتوانید به‌راحتی هر یک از آنها را تهیه نمایید.

کاورهای طرحدار ایرپاد پرو (عروسکی)

برای ایرپاد پرو نیز کاورهای طرحدار زیادی در فروشگاه وجود دارد. این کاورها ۲ تکه هستند و بخشی از آنها در کیس را پوشش خواهد داد و بخش اصلی بدنه کیس را دربر میگیرد.

ضخامت آنها استاندارد بوده و باعث به‌وجود آمدن مشکل خاصی نمیشود. طرح‌های آنها بسیار جذاب و هیجانانگیز است. از طرحهای کارتونی مثل مینیون و پلنگ صورتی گرفته تا حیوانات مختلف و حتی طرحهای سنگین مثل SUP دارد.

این کاور نیز دارای حفره شارژ است و برای شارژ گوشی احتیاجی نیست که کاور را از کیس جدا کنید. به کاورهای طرحدار این سبکی اصطلاحا عروسکی نیز گفته میشود.

کاور و کیف هندزفری چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

کیف‌ها به‌راحتی کیس را درون خود قرار میدهند و به همان راحتی نیز میتوان آنها را جدا کرد. درحالی که کاور کاملا فیکس کیس خواهد شد و خیلی راحت جدا نمیشود.

کیف‌ها دوام خوبی دارند اما نمیتوانند بهاندازه کافی از کیس مراقبت کنند. کاورها با پوشش صد درصدی از کیس شما تا حد زیادی محافظت خواهند کرد.

امنیت کاور به‌مراتب از کیس بیشتر است. ممکن است جایی مدلهای پارچه‌ای را نیز ببینید. این مدلها جلوه زیبایی دارند اما مشکل آنها این بوده که سریع کثیف میشوند و لکهها را هم نمیتوان بهراحتی از روی آنها پاک نمود.

درباره کوشا جانبی

فروشگاه کوشا جانبی از سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و حوزه فعالیت آن هم انواع لوازم جانبی نظیر:

هولدرهای گوشی

پاوربانک

هندزفری بلوتوث و کاور آن

سه پایه

و دهها محصول دیگر است. تعهد این فروشگاه این بوده که همواره بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد تا آنها محصولی با بالاترین کیفیت را دریافت کنند.

محصولات این فروشگاه در عین داشتن کیفیت بالا بسیار مقرون بهصرفه هستند. برای مشاهده محصولات، مقایسه آنها و ثبت سفارش کافیاست سری بهوبسایت این فروشگاه فوقالعاده بزنید.

جمعبندی

کاور هندزفری بلوتوث یکی از اکسسوریهای لازم برای هندزفریهای بلوتوثی است. کیسها آسیبپذیر هستند و ممکن است دچار خط و خش یا ساییش شوند. با استفاده از کاور شما این مشکل را حل خواهید کرد.

بهطور معمول بسیاری از این مدل هندزفری‌ها در رنگ سفید تولید و تهیه میشوند و همین مورد هم احتمال کثیف شدن کیس را بالا خواهد برد. این مورد نیز یک دلیل دیگر است که شما باید از کاور برای هندزفری خود استفاده کنید تا بهراحتی کثیف نشود.

آخرین مزیت کاور هم این بوده که شما میتوانید آن را با هر تیپ و استایلی ست کنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای خرید محصولات و مقایسه آنها به وبسایت کوشا جانبی مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا