مجله تکنولوژی

چگونه پسورد فراموش شده را در گوگل کروم پیدا کنیم؟

امروزه یکی از کاربردی ترین قابلیت های مرورگرهای مختلف امکان و ترفند ذخیره رمز عبور و نام کاربری کاربران در سایت های مختلف مورد استفاده آنها می باشد.

چگونه پسورد فراموش شده را در گوگل کروم پیدا کنیم؟

مرورگر کروم گوگل که همیشه یکی از بهترین و قدرتمندترین مرورگرهای مورد استفاده کاربران اینترنت است، با استفاده از این فرصت برای ذخیره پسوردها، امکان دسترسی آسان و سریع به حساب کاربری خود در سایت را برای افراد فراهم کرده است. نام های کاربری، دسترسی های مختلف

گاهی اوقات هنگام ورود به سایت ها رمز عبور خود را فراموش می کنیم و هنگام وارد کردن هر رمز عبور با پیغام خطا مواجه می شویم. بنابراین در این قسمت از فرمول می خواهیم روشی ساده را به شما آموزش دهیم که می تواند شما را از بازنشانی رمز عبور یا حتی ایجاد حساب کاربری دیگر نجات دهد. البته اگر قبلاً حداقل یک بار رمز عبور خود را در این مرورگر ذخیره کرده باشید، می توانید رمز فراموش شده خود را در کروم پیدا کنید.

چطوری پسورد فراموش شده خود را در گوگل کروم پیدا کنیم

احتمالاً بارها رمز عبور خود را فراموش کرده اید. این بیشتر در شرایطی اتفاق می افتد که در وب سایت های مختلف ثبت نام کرده اید و بعداً با فراموش کردن رمز عبور، دیگر به حساب خود دسترسی ندارید. برای حل این مشکل، یک ترفند ساده در کروم وجود دارد که شما را از بازنشانی رمز عبور و حتی ایجاد یک حساب کاربری جدید نجات می دهد.

البته توجه داشته باشید که تنها زمانی می توانید از این ترفند استفاده کنید که حداقل یک بار رمز عبور خود را در مرورگر کروم وارد کرده و آن را ذخیره کرده باشید. با یادگیری این ترفند با Facet همراه باشید.

 

رمز عبور فراموش شده را در کروم پیدا کنید

برای این کار مرورگر کروم را باز کرده و به قسمت تنظیمات بروید. حال کلمه Passwords را در نوار جستجوی بالای صفحه تایپ کرده و وارد این قسمت شوید.
در منو برگه ای را انتخاب کنید که عبارت Saved Passwords را دارد، اکنون فقط سایتی را که رمز عبور آن را می خواهید جستجو کنید و علامت چشمی را در مقابل نام آن کلیک کنید تا رمز عبوری که برای آن سایت استفاده کرده اید نشان داده شود.
شما به راحتی می توانید رمز عبور فراموش شده خود را در مرورگر کروم بدون نیاز به تغییر آن یا ایجاد حساب جدید مشاهده کنید.

 

یک راه آسان برای مشاهده تمام رمزهای عبور ذخیره شده توسط Google وجود دارد. علاوه بر این، می توانید به سرعت رمزهایی را که فراموش کرده اید بازیابی کنید.

همه رمزهای عبور شما در یک URL خاص در وب سایت Google ذخیره می شوند و می توانند در https://passwords.google.com مشاهده شوند.

پس از باز کردن این لینک، از شما خواسته می شود رمز عبور گوگل خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. به محض ورود به حساب کاربری خود، لیستی از تمام رمزهای عبور ذخیره شده توسط Google به شما نشان داده می شود.

البته رمز عبور تمامی اکانت ها در این صفحه در حالت نمایش نقطه مخفی نمایش داده می شود. اما با کلیک بر روی گزینه “چشم” می توانید رمز عبور خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا