رپورتاژ آگهی

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم

افزایش فروش یکی از آرزوهای مدیر هر کسب و کاری است کهانتظار دارد پس از فعالیت های مداوم و تحمل سختی هایی که در طول مسیر با آن مواجه می شود، به آن برسد؛ اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، حتما در جستجوی روش هایی برای افزایش فروش اینترنتی خود می باشید؛ اهمیت فروش برای کسب و کارهای اینترنتی، موجب شد تا تصمیم بگیریم یک مقاله در مورد اینکه چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم بنویسیم؛ با ما همراه باشید.

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم

راهکارهای افزایش فروش اینترنتی

ما برای افزایش فروش آنلاین خود، نمی توانیم تنها به یکی دو مورد تیکه کنیم و بگوییم فلان مورد بهترین راه افزایش فروش اینترنتی است! فروش مسئله ای پیچیده است و عوامل زیادی در رشد آن دخیل هستند؛ ما با طیف گسترده ای از مخاطبان رو به رو هستیم که هر کدام برای خود دیدگاه و اولویت هایی دارند! یک مشتری ممکن است به بسته بندی محصول اهمیت زیادی دهد در حالی که مشتری دیگر، ممکن است به آن توجه نکند و تحویل در کوتاه ترین زمان برایش مهم تر باشد! پس ما در کسب و کار خود، برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی باید مواردی را رعایت کنیم که ممکن است برای مشتریان اهمیت داشته باشند. اگر شما در کسب و کار خود با مشکل فروش مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم به سایت یکی از همکاران که در ادامه لینکش را برایتان قرار میدهیم مراجعه کنید و از آموزش ها و خدمات آن بهره ببرید:

https://mortezamehrabi.com/

در ادامه راههای افزایش فروش اینترنتی را که مهم تر هستند را معرفی می کنیم.

اثر کیفیت محصول بر افزایش فروش محصولات اینترنتی

خود را به جای مشتری تان قرار دهید؛ آیا از محصولی که کیفیت کافی نداشته باشد، استقبال می کنید؟ طبیعتا پاسخ تان خیر است. کیفیت محصول یکی از مهم ترین موارد برای افزایش فروش است؛ سعی کنید محصولات یا خدماتی را ارائه دهید که از کیفیت لازم برخوردار باشد؛ اگر شما کیفیت را در اولویت قرار دهید، مشتریان تان شما را به بقیه معرفی می کنند! چرا که محصول با کیفیت همیشه طرفداران خود را خواهند داشت.

اثر کیفیت محصول بر افزایش فروش محصولات اینترنتی

قیمت محصول و تاثیر آن بر انتخاب مشتری

اگر کیفیت محصول تان بالا باشد ولی قیمت آن مقرون به صرفه نباشد، شما نمی توانید مشتریان زیادی جذب کنید! قیمت برای مشتری بسیار مهم است! چرا که کاربران گاها محصول با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب را به یک محصول با کیفیت بالا و گران ترجیح می هند! پس اگر محصول تان با کیفیت هم باشد، سعی کنید قیمتی برای آن در نظر بگیرید، که مشتریان تان را فراری ندهد!

صداقت در ارائه محصول

مشتری وقتی محصول خریداری شده اش را تحویل بگیرد، آن را با اطلاعاتی که از شما گرفته است مقایسه می کند! اگر قبل از خرید، به مشتری تان در مورد محصول دروغ گفته باشید، پس از تحویل به مشتری متوجه می شود! با فرض اینکه مشتری محصول شما را برگشت هم نزند، آیا به مشتری دائمی شما تبدیل می شود؟ آیا محصول و خدمات شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد؟

معرفی محصول از طریق تبلیغات

زمانی که شما سایت شناخته شده ای نباشید، هرچقدر هم محصولات با کیفیت و قیمت های وسوسه کننده ای داشته باشید، تا وقتی که توسط بقیه کاربران دیده نشوید نمی توانید فروش زیادی را تجربه کنید! اینجاست که تبلیغات می تواند کمک کننده شما در این مسیر باشد؛ شما با تبلیغات می توانید توسط عده ی زیادی دیده شوید؛ با ورود کاربران به وب سایت تان، اگر محصولات تان کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند، شانس بیشتری دارید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید! پس از تبلیغات غافل نشوید!

معرفی محصول از طریق تبلیغات

بسته بندی محصول

بسته بندی یکی از حیاتی ترین بخش های فروش اینترنتی است. شما با بسته بندی علاوه بر حفاظت از محصول، نظر مشتریان تان را هم می توانید جلب کنید. بسته بندی اولین چیزی است که مشتری در زمان تحویل گرفتن محصول با آن رو به رو می شود؛ این می تواند در ذهن مشتری باقی بماند! پس تلاش کنید جوری محصولات تان را بسته بندی کنید، که هم محکم باشد و آسیبی به محصول نرسد و هم مشتری تان جذب آن شود و در یادش باقی بماند.

رابط و تجربه ی کاربری (UI & UX)

وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که کاربر به راحتی به چیزی که لازم دارد دسترسی داشته باشد و یک خرید بدون دردسر و پیچیدگی را تجربه کند. تصور کنید برای اضافه کردن یک محصول به سبد خرید شما مراحل مختلفی را تعیین کرده اید و یا برای ثبت سفارش فرم های زیادی را از کاربر می خواهید که وارد کند؛ این موارد می تواند کاربر را از خرید خود پشیمان کند! سعی کنید به نحوی سایت تان را پیاده سازی کنید که کاربر به راحتی محصولات را مشاهده کند، آنها را مقایسه کند، به راحتی به سبد خرید خود اضافه کند و در نهایت بدون پیچیدگی و وارد کردن فرم های مختلف، خرید خود را نهایی کند.

رابط و تجربه ی کاربری (UI & UX)

مواردی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار برافزایش فروش هستند؛ روش افزایش فروش اینترنتی به این چند مورد خلاصه نمی شوند و می توان لیست بلندی را از راه ها و ترفند های افزایش فروش اینترنتی تهیه کرد که از حوصله ی این مقاله خارج است. در پایان اگر تجربه ای در مورد افزایش فروش اینترنتی دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا