مجله تکنولوژی

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که امروزه به دلیل قابلیت چند اکانت آن محبوبیت بیشتری دارد. این بدان معناست که می توانید همزمان با یک اپلیکیشن چندین اکانت اینستاگرام داشته باشید و هر کدام را جداگانه مدیریت کنید.

ایجاد یک حساب کاربری دوم یا چندین حساب کاربری در اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای مقاصد مختلف استفاده می کنند یا کسب و کاری دارند که نمی خواهند در صفحه شخصی خود تبلیغ کنند، ایده آل است.

علاوه بر مدیریت بهتر حساب، یک اکانت اینستاگرام چند کاربره به شما این امکان را می دهد که به همه حساب ها در یک برنامه دسترسی داشته باشید و اعلان های همه آنها را بهتر مدیریت کنید. در این مقاله می خواهیم راه حل هایی را به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید از تعداد اکانت های اینستاگرامی یک فرد مطلع شوید.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد؟

تعداد اکانت اینستاگرام با یک شماره

حداکثر تعداد اکانت هایی که می توانید با یک گوشی بسازید پنج اکانت است و اگر برای ایجاد اکانت ششم وارد تمام آن حساب ها شده باشید، اینستاگرام به شما پیامی را نشان می دهد که حداکثر تعداد اکانت را دارید و به شما اجازه ایجاد نمی دهد.

حساب ششم البته راه حل این مشکل این است که از یکی از حساب ها خارج شوید (لاگین نکنید) و سپس اکانت ششم را بسازید.

در واقع، محدودیت اصلی تعداد حساب هایی نیست که می توانید ایجاد کنید، بلکه تعداد حساب هایی است که می توانید همزمان وارد آن شوید. برای مدیریت تمام حساب های خود می توانید به قسمت تنظیمات بروید.

البته مطمئن شوید که برای باز کردن هر یک از این حساب ها به شماره تلفن یا ایمیل جداگانه نیاز دارید. در واقع طبق قوانین اینستاگرام امکان داشتن بیش از یک اکانت با یک شماره تلفن وجود ندارد. بنابراین تعداد اکانت های اینستاگرام با یک عدد یک است.

این باعث می شود هیچ راهی برای دانستن تعداد اکانت اینستاگرام یک فرد باقی نماند. زیرا اگر شخصی چند حساب داشته باشد، شماره تلفن و ایمیل همه آنها متفاوت است و بنابراین نمی توان انتظار داشت حسابی را با شماره تلفن پیدا کنید.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

نکته قابل توجه:

در نسخه جدید اینستاگرام محدودیت ایجاد اکانت های مختلف در یک گوشی تغییر کرده و افراد می توانند ۱۰ اکانت مجزا در یک گوشی داشته باشند.

در نسخه جدید اینستاگرام می توانید ۱۰ اکانت با یک شماره تلفن در هر گوشی داشته باشید و استفاده از شماره تلفن برای ساخت اکانت اینستاگرام محدودیتی ندارد.

اگر می خواهید بیش از ۱۰ حساب در یک گوشی با یک شماره تلفن داشته باشید، می توانید برنامه های تکراری اینستاگرام را نصب کنید. بنابراین، علاوه بر این ۱۰ حساب، می توانید ۱۰ حساب جدید در همان حوزه ایجاد کنید و همچنین می توانید از یک شماره تلفن برای ایجاد این ۲۰ حساب استفاده کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که تعداد اکانت های تک رقمی اینستاگرام که به ۱۰ عدد افزایش یافته است بیشتر برای کسب و کارهایی اعمال می شود که می توانند ادعا کنند که بیش از ۵ اکانت برای کسب و کار خود نیاز دارند در غیر این صورت اکانت ایجاد شده به حالت تعلیق در می آید.

با شماره تلفن یک حساب اینستاگرام پیدا کنید

رایج ترین راه برای یافتن افراد در شبکه های اجتماعی جستجوی نام کاربری یا نام رسمی آنهاست.

اما به طور کلی این روش برای یافتن یک آشنا موثر نیست; اولاً به این دلیل که بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی نام های مشابهی دارند، ثانیاً بسیاری از افراد از نام کامل خود برای حساب کاربری خود استفاده نمی کنند. بنابراین یافتن چنین فردی زمان زیادی می برد.

اما یک راه حل موثر می تواند یافتن مخاطبین در اینستاگرام با شماره تلفن آنها باشد. اگر نام کاربری اینستاگرام یا نام کامل شخصی را به خاطر نمی آورید، مشکلی نیست. اگر این افراد صفحه شخصی ندارند یا درخواست شما را برای دنبال کردن قبول می کنند، ممکن است بتوانید آنها را پیدا کنید.

برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام، روی گزینه منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا گزینه پروفایل نمایش داده شود. سپس گزینه Detect People را انتخاب کنید.

اکنون در صفحه Find People به قسمت Contacts رفته و دکمه Connect Contacts را کلیک کنید.

اگر برای اولین بار از این ویژگی برای یافتن مخاطبین در اینستاگرام استفاده می کنید، اینستاگرام از شما می خواهد که به برنامه اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن شما را بدهید.

پس از انجام این کار، اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن شما را با حساب اینستاگرام شما همگام می کند، بنابراین تمام حساب های اینستاگرام مرتبط با یک مخاطب در دفترچه تلفن شما در بخش Find / Discover ظاهر می شوند. اما اگر هیچ یک از شماره تلفن های موجود در لیست شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشد، پیام “Contact Unavailable” ظاهر می شود.

اگر نمی توانید مخاطب مورد نظر را از این طریق پیدا کنید، دلیل آن این است که فرد یا با شماره دیگری ثبت نام کرده است یا اصلا شماره خود را به حساب اینستاگرام خود اضافه نکرده است.

از نام پیج فعلی استفاده کنید

در پاسخ به این سوال که چگونه می توان فهمید که یک فرد چند اکانت اینستاگرام دارد، آخرین روش حدس زدن نام سایر صفحات یک فرد با استفاده از نام صفحه فعلی یا با استفاده از نام و نام خانوادگی فرد در سوال
۱٫ نام صفحه فعلی شخص مورد نظر خود را به خاطر بسپارید یا کپی کنید
۲٫ وارد قسمت جستجوی اینستاگرام شوید
۳٫ نامی را که قبلاً کپی کرده اید در قسمت جستجو قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید
۴٫ در مرحله بعد، اگر صفحات مشابهی وجود داشته باشد که کمی با نام فعلی شما متفاوت است، نمایش داده می شود
۵٫ اگر هیچ حساب جدیدی نشان داده نمی شود، می توانید حروف یا اعداد را به ابتدا یا انتهای شناسه کپی شده خود اضافه کنید تا در صورت وجود شناسه مشابه، آن را پیدا کنید.
۶٫ با توجه به اینکه افراد معمولاً برای صفحاتی که دارند یک نام انتخاب می کنند، بنابراین استفاده از این روش نمی تواند انتخاب بدی باشد.
اگر می خواهید بدانید یک شخص چند پین اینستاگرام دارد، راه آسان تری برای مسدود کردن تمام حساب های آن شخص وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا