شبکه های اجتماعی

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند؟

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند؟ شاید برای شما جالب باشد که افرادی که از پروفایل واتس اپ شما بازدید کرده اند را بشناسید.

تاکنون برنامه های زیادی برای این منظور طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. اما واقعیت این است که همه این برنامه ها آنطور که باید برای ما مفید نیستند و فقط وقت ما را تلف می کنند.

احتمالاً شما یکی از افرادی هستید که از اینکه بدانید چه کسی از پروفایل واتس اپ شما بازدید کرده است شگفت زده خواهید شد! کشف چیزهای پنهان همیشه جذاب است. اما معمولا دیدن بازدیدکنندگان پروفایل واتس اپ به راحتی امکان پذیر نیست.

برای دیدن و شناخت بازدیدکنندگان پروفایل واتس اپ خود، باید از برنامه بازدیدکنندگان پروفایل واتس اپ استفاده کنید تا بتوانید شناسایی کنید که چه کسانی پروفایل شما را مشاهده کرده اند.

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند؟

برای ردیابی افرادی که پروفایل واتس اپ شما را مشاهده کرده اند، سه راه برای شناسایی آنها وجود دارد.
اولین ترفند استفاده از اپلیکیشنی برای مشاهده بازدیدکنندگان واتس اپ به نام Whatsapp Viewe است.

Whatsapp Viewe یکی از نرم افزارهایی است که برای آگاهی از پروفایل واتس اپ و دیدن بازدیدکنندگان پروفایل واتس اپ استفاده می شود.

بد نیست بدانید که این یک اپلیکیشن کامل است که روی گوشی شما نصب می شود و اطلاعات مختلفی را در مورد افرادی که عکس پروفایل شما را دیده اند یا وضعیت های شما را بررسی کرده اند نشان می دهد.
به خاطر داشته باشید که در بیشتر موارد، برنامه واتس اپ خود را حذف می کنید و برای مدتی قصد دسترسی به آن را ندارید. در این مورد Whatsapp Viewe به شما کمک نمی کند. زیرا این برنامه فقط با پیام رسان رسمی واتس اپ می تواند کار کند.

سه برنامه برای شناسایی افرادی که نمایه واتس اپ ما را چک می کنند

  • نرم افزار جهانی GB WHATSAPP
  • نرم افزار مشاهده عکس نمایه بازدیدکنندگان واتساپ یا WHATSAPP VIEWE
  • چک کننده بازدید کننده پروفایل واتساپ یا ردیاب WHATS

نحوه کار با برنامه Whatsapp Viewe Visitor ID

اگر قصد شروع کار با این برنامه را دارید باید در مرحله اول آن را دانلود و نصب کنید و سپس بقیه دستورالعمل ها را دنبال کنید. پس از گذراندن مراحل دانلود، نصب و راه اندازی، باید به نرم افزار Whatsapp Viewe اجازه دسترسی به مخاطبان خود را بدهید.

برای این کار پیامی به شما نمایش داده می شود که باید روی گزینه Allow Access ضربه بزنید. پس از نصب و اجرای این برنامه نیز باید به آن اجازه دسترسی به مخاطب را بدهید تا بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد.
با اعطای این مجوز، برنامه Whatsapp Viewe خیلی سریع شروع به کار می کند و لیستی از تمام افرادی که نمایه WhatsApp شما را مشاهده کرده اند را به شما نشان می دهد.

زمانی که برنامه مورد نظر موفق به دسترسی به مخاطبین شما شود، در اسرع وقت لیست تمام افرادی را که به طور مکرر نمایه شما را چک کرده اند نمایش می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که لیست ارائه شده فقط افرادی را نشان می دهد که اغلب نمایه شما را بررسی و مشاهده کرده اند.

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتساپ ما را چک میکنند 2

اگر به این عکس دقت کنید، می بینید که در بین این افراد، اولین نفری که بیشتر از بقیه پروفایل شما را چک کرده، محافظت شده نشان داده می شود.
این برنامه به صورت کاملا پیشرفته و حرفه ای از شما امتیاز می گیرد و سپس فردی که بیشترین فعالیت را در پروفایل شما دارد را نشان می دهد.

البته برخی از افراد مشتاقند بدانند اولین فردی که به طور مکرر نمایه را چک کرده چه کسی بوده است؟ خوشبختانه برای این منظور برنامه Whatsapp Viewe ترفندهایی دارد که می تواند رتبه های اجباری را از شما بگیرد و سپس آن شخص را در آینده به شما نشان دهد.

برای نمایش نفر اول این لیست ابتدا روی آن ضربه بزنید و سپس نتیجه مورد نظر را در این برنامه ثبت کنید. در این مرحله یک برنامه جدید به شما ارائه می شود که اساسا با استفاده از این برنامه می توانید تمامی بازدیدکنندگان پروفایل واتس اپ خود را مشاهده کنید.

البته بد نیست بدانید که این اپلیکیشن فقط برای افرادی قابل استفاده است که گوشی اندرویدی دارند و برای کاربران آیفون و آی او اس روش های دیگری پیشنهاد می شود.

امکان مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ از طریق JB WhatsApp

از جمله برنامه های محبوبی که در واقع به عنوان WhatsApp pro کار می کنند، GB WhatsApp است.

با استفاده از این برنامه می توانید بسیاری از اقدامات مخفی را در کمترین زمان انجام دهید.

برای مثال، می‌توانید استوری‌ها و وضعیت‌های واتس‌اپ دیگران را با JB WhatsApp دانلود کنید، همچنین تماس‌های صوتی را در واتس‌اپ خود غیرفعال کنید و پیام‌های ارسال شده توسط مخاطبان خود را بدون اینکه متوجه شوند مشاهده کنید.
یکی از بهترین ویژگی های برنامه JB WhatsApp که افراد را به نصب آن ترغیب کرده است، امکان شناسایی افرادی است که پروفایل خود را تایید کرده اند.
پس از دانلود، نصب و اجرای این برنامه باید با شماره ای که اکانت واتس اپ خود را با آن فعال کرده اید در این برنامه ثبت نام کنید. پس از باز کردن برنامه JB WhatsApp، صفحه ای شبیه به WhatsApp را مشاهده خواهید کرد.

در سمت راست و بالای صفحه آیکون سه نقطه را مشاهده می کنید و با وارد شدن به آن گزینه GB Settings را مشاهده می کنید که با زدن این گزینه وارد قسمت GB Settings می شوید.
برای پیکربندی این بخش ابتدا باید وارد صفحه اصلی / چت ها شوید و سپس به قسمت Contacts online toast توجه کنید.

در این مرحله مواردی را که برای نمایش پروفایل واتس اپ خود به بازدید کننده نیاز دارید تنظیم کنید، البته باید این مرحله را طبق دستورالعمل واتس اپ خود انجام دهید. در

این قسمت با عبارت Show Contact Online Toast مواجه می شوید که باید آن را فعال کنید.

با انجام تمامی این فرآیندها به کادری در کنار Show Contact Online Toast می رسیم و بنابراین با تیک زدن آن امکان مشاهده و شناسایی بازدیدکنندگان پروفایل وجود دارد.

با انجام این فرآیند، زمانی که شخصی برای بررسی آن وارد قسمت پروفایل شما می شود، نشان آنلاین نمایش داده می شود.

منبع: پارس اینستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا